Gå til innhold

Dame som mistet bena 22. juli?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg til å finne fram de bildene? Jeg får bare opp noen feilmeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som kan hjelpe meg til å finne fram de bildene? Jeg får bare opp noen feilmeldinger.

Du får opp ett bilde? Trykk på det, og derfra kommer du til bildegalleriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breivik? Med tanke på hva han har sett på Utøya, så er jeg ikke så sikker på at han hadde reagert.

Grøsser bare av å lese navnet hans. Du har nok rett, men tenkte at kanskje han kunne tenkt litt over hva han hadde gjort om han hadde sett de bildene. De bildene har jo ikke vært så tilgjengelige på norsk media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg til å finne fram de bildene? Jeg får bare opp noen feilmeldinger.

Nei. Helt unødvendig å se dem. Grusomme bilder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøsser bare av å lese navnet hans. Du har nok rett, men tenkte at kanskje han kunne tenkt litt over hva han hadde gjort om han hadde sett de bildene. De bildene har jo ikke vært så tilgjengelige på norsk media.

Breivik har fått tilsendt bilder av ofre i god tid før rettssaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For fyfaen ass det er grusomt. Lurer på hvordan det monsteret hadde reagert om den hadde sett de bildene...

De har vist langt verre ting i retten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Breivik har fått tilsendt bilder av ofre i god tid før rettssaken.

Da har jeg ikke noe ord..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Grøsser bare av å lese navnet hans. Du har nok rett, men tenkte at kanskje han kunne tenkt litt over hva han hadde gjort om han hadde sett de bildene. De bildene har jo ikke vært så tilgjengelige på norsk media.

Med tanke på noen av de tingene han har beskrevet helt rolig fra Utøya (jeg vil engang skrive det, siden det ikke har vært nevnt i norsk media), så tror jeg ikke han hadde reagert noe særlig på dette. Det han så på Utøya var jo faktisk live, ikke bare bilder. Og han gikk rundt der lenge.. jeg tror ikke han har evner til å ta det innover seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg til å finne fram de bildene? Jeg får bare opp noen feilmeldinger.

Jeg fikk også det, men plutselig så funket det. Tror det kom feilmelding når jeg trykte på linken i det innlegget noen hadde sitert. Prøv å gå inn på linken i det opprinnelige innlegget hvis du ikke allerede har gjort det.

Men vil nesten advare deg mot å se det, jeg fikk vondt langt inn i hjerterota.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg til å finne fram de bildene? Jeg får bare opp noen feilmeldinger.

La vær å se. Dette er en død kvinne som vi bør ha litt bedre respekt for enn å "kikke" på henne når hun lå halvnaken med ødelagt kropp og døde rett etterpå.

Vær så snill, slutt og se på de bildene. Ville du likt at folk satt sensasjonslystent og kikket på deg hvis du var i samme situasjon? Hun kan ikke be noen om å fjerne bildene, hun er død. Vis respekt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på noen av de tingene han har beskrevet helt rolig fra Utøya (jeg vil engang skrive det, siden det ikke har vært nevnt i norsk media), så tror jeg ikke han hadde reagert noe særlig på dette. Det han så på Utøya var jo faktisk live, ikke bare bilder. Og han gikk rundt der lenge.. jeg tror ikke han har evner til å ta det innover seg.

Hvordan har du fått vite dette? Har du vært i rettssalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La vær å se. Dette er en død kvinne som vi bør ha litt bedre respekt for enn å "kikke" på henne når hun lå halvnaken med ødelagt kropp og døde rett etterpå.

Vær så snill, slutt og se på de bildene. Ville du likt at folk satt sensasjonslystent og kikket på deg hvis du var i samme situasjon? Hun kan ikke be noen om å fjerne bildene, hun er død. Vis respekt.

Egentlig vanskeligå se at det er en kropp som ligger der fordi bildet er tatt på avstand. Men for de som er så sensasjonslystne at de MÅ zoome inn så ser jeg jo at bildet er grovt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper folk respekterer modereringen og ikke legger ut flere linker til bildene på KG.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff.. Har tenkt så mye på henne. Hvordan det gikk med henne. Husker at da venninnen min fortalte om henne, var det noe av det som gjorde mest inntrykk på meg. Og hvordan det vil gå med alle de skadde. Så grusomt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må be dere om å være så vennlige å ikke legge ut linker til bilder av den avdøde. Dette i respekt for de pårørende.

"Moderatorene har rett til å ikke godkjenne bilder som bryter med reglene, eller som de finner upassende på andre måter. Vi oppfordrer alle til å tenke på at dere er på internett og bildene deres blir tilgjengelige for alle andre internettbrukere når dere legger dem ut. Bilder på internett kan misbrukes".

Mvh. Sulosi.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

finner ikke bilde, hva kan man søke på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

finner ikke bilde, hva kan man søke på

Kan sende link hvis du sender meg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...