Gå til innhold

Dame som mistet bena 22. juli?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var henne jeg så på den videoen. Mulig hun ikke pustet, men man så tydelig at det beveget seg opp og ned bak på ryggen, som om hun pustet. Har tenkt på henne siden jeg så det, håpet at hun overlevde.. Men innser nå at det kan hun umulig ha gjort. Må bare prøve å slutte å tenke på henne. Hvil i fred!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt man finner ut via medier i sverige og danmark.. Det der var helt forferdelig å se, men det ser heldigvis ut som hun døde momentant.

Endret av Mrs.Shadows
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt bildet. har hun på seg bikini?

Tipper klærne er brent/svidd bort. Hun ligger på magen, hodet til høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem dette er, og det står i tiltalebeslutningen at hun døde raskt. På mange av de andre ofrene står det at de døde momentant. Jeg slutter av dette at det faktisk kan stemme at noen har sett at hun pustet rett etter smellet. Hvor grusomt det enn er å tenke på :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Jeg vet hvem dette er, og det står i tiltalebeslutningen at hun døde raskt. På mange av de andre ofrene står det at de døde momentant. Jeg slutter av dette at det faktisk kan stemme at noen har sett at hun pustet rett etter smellet. Hvor grusomt det enn er å tenke på :(

Stakkars stakkars dame! :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg vet hvem dette er, og det står i tiltalebeslutningen at hun døde raskt. På mange av de andre ofrene står det at de døde momentant. Jeg slutter av dette at det faktisk kan stemme at noen har sett at hun pustet rett etter smellet. Hvor grusomt det enn er å tenke på :(

Jesus.. det er en relativt grusom tanke. Jeg har egentlig ikke ord..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske ille det bildet med annen dame som ligger på magen. Masse blod under hodet/halsen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomme bilder.

Vil ikke en gang tenke på hvordan de drepte ungdommene på Utøya så ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun var i live. Var en som filmet henne mens hun stønnet. Men hun var, forhåpentligvis, bevisstløs, og at det bare var kroppen som reagerte. Slik velger jeg å tro

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det var forferdelige bilder. :tristbla: Får skikkelig vondt av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke mer info, men jeg fant et bilde.. huff, det er henne. Hun må være død ja. Et grusomt bilde, anbefaler ingen å se det.

Å satan... Virkeligheten slår en i trynet...

Deler av innlegget er slettet pga rydding.

Mvh Sulosi

Endret av Sulosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem dette er, og det står i tiltalebeslutningen at hun døde raskt. På mange av de andre ofrene står det at de døde momentant. Jeg slutter av dette at det faktisk kan stemme at noen har sett at hun pustet rett etter smellet. Hvor grusomt det enn er å tenke på :(

Hva menes det med raskt eller momentant? At hun ikke døde med en gang det eksploderte altså? For fyfaen ass det er grusomt. Lurer på hvordan det monsteret hadde reagert om den hadde sett de bildene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mer info, men jeg fant et bilde.. huff, det er henne. Hun må være død ja. Et grusomt bilde, anbefaler ingen å se det.

Jeg advarer også mot å se bildene. Har aldri sett noe så ille før.

Deler av innlegget er slettet som del av rydding.

Mvh Sulosi.

Endret av Sulosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vampen

Hva menes det med raskt eller momentant? At hun ikke døde med en gang det eksploderte altså? For fyfaen ass det er grusomt. Lurer på hvordan det monsteret hadde reagert om den hadde sett de bildene...

Breivik? Med tanke på hva han har sett på Utøya, så er jeg ikke så sikker på at han hadde reagert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mer info, men jeg fant et bilde.. huff, det er henne. Hun må være død ja. Et grusomt bilde, anbefaler ingen å se det.

Jeg får bare opp massevis av tall og bokstaver.

Deler av innlegg fjernet som del av rydding.

Mvh Sulosi.

Endret av Sulosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den andre damen som er på noen av bildene, med gul genser eller lignende, overlevde hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å satan... Virkeligheten slår en i trynet...

Jeg har ikke orket å se på bildene, jeg skjønner mer enn nok ut fra det dere andre skriver. Men jeg tenkte det samme; virkeligheten slår oss i trynet, og på en måte syns jeg det er greit. Ved å lese denne tråden får jeg et større perspektiv over hvor grusomt det var med denne bomben på en helt annen måte enn jeg har klart å tenke meg til selv. Og jeg syns vi skylder disse stakkars menneskene å dvele ved det som skjedde, og å få et realistisk bilde av hvor ille det faktisk var. For jeg har vært mest fokusert på ofrene fra Utøya, og av en eller annen grunn tenkte mest på at det var materielle skader og kaos med bomba. Skjønner jo nå at det så langt fra var sånn :tristbla:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...