Gjest Brunhilde Skrevet 27. desember 2003 #1 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg liket at du ikke gir opp i en diskusjon (og så liker jeg det du hevder å stå for!). Fortsett med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 28. desember 2003 #2 Del Skrevet 28. desember 2003 Takk, takk. Prøver mitt beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. desember 2003 #3 Del Skrevet 28. desember 2003 Keep up the good work :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 28. desember 2003 #4 Del Skrevet 28. desember 2003 Siden jeg har min egen tråd og greier. <---- ny avataren (fremdeles meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 28. desember 2003 #5 Del Skrevet 28. desember 2003 Veldig bra! Selvportrett akkurat som min, eller? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 28. desember 2003 #6 Del Skrevet 28. desember 2003 Det er jeg som er avbildet på avataren min ja. Men om den er akkurat som din vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 28. desember 2003 #7 Del Skrevet 28. desember 2003 Helt lik er den ikke - du ser ikke fullt så heksete ut som stakkars jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 29. desember 2003 #8 Del Skrevet 29. desember 2003 Begynner å bli nysgjerrig på hva som gjemmer seg bak avataren din jeg nå. Det er vel ikke ei heks som sitter der, er det det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 29. desember 2003 #9 Del Skrevet 29. desember 2003 Nja, helt sikker kan man vel aldri være.... Jeg har en button hvor det står "Jeg er en heks"... Så litt heksete er jeg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå