Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2003 #1 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvert år pleier vi å gi postmannen og avisbudet en liten marsipangris-gave på julaften. Jeg syns det er hyggelig å kunne huske på de som leverer post og pakker nesten hver dag hele året! Etter jul har vi fått takkekort og det er jo ekstra koselig! (Så vet vi at ikke en av ungene har stikki av med godiset ) Men i år glemte jeg hele greia :oops: så da får vi ta det igjen på nyttårsaften... *Unnskyld til postmannen og avisbudet* Pleier dere å legge ut en liten ting i postkassa deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 26. desember 2003 #2 Del Skrevet 26. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. desember 2003 #3 Del Skrevet 26. desember 2003 Ikke vi heller. Abbonnerer ikke på noen avis, og postdama fortjener ikke noe ekstra. Uff, nå var jeg visst slem igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 27. desember 2003 #4 Del Skrevet 27. desember 2003 Nope. Men jeg gir litt ekstra til han som kommer med VG på døra hver eneste søndag, uansett vær. Han fortjener det syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicoline Skrevet 27. desember 2003 #5 Del Skrevet 27. desember 2003 Ja, jeg gir alltid til avisbudet mitt - abonnerer på lokalavisen og jeg har alltid tapet fast en konvolutt til ham på postkassen. I år har jeg imidlertid glemt det - kom ikke på det før jeg leste det her... Men postbudet og han som kommer med VG hver søndag gir jeg ikke til og postdamen er en voksen dame som har god lønn fra før. VG-gutten er kun på døren her hver søndag, mens mitt faste avisbud er her alle dager bortsett fra søndag ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 27. desember 2003 #6 Del Skrevet 27. desember 2003 ..og grunnen til det er at postmannen totalt overser mitt klistermerke hvor det står: REKLAME NEI TAKK (eller var det:) UADRESSERT POST? NEI TAKK...noe i den duren, men postbudet vårt har litt problemer med å overholde kundens ønsker. ... Muligens jeg skal henge på noe annet ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. desember 2003 #7 Del Skrevet 27. desember 2003 I de periodene vi har abonnert på avisen har vi gitt julegave. Har vært avisbud selv og vet hvor koselig det er .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chriselia Skrevet 27. desember 2003 #8 Del Skrevet 27. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. desember 2003 #9 Del Skrevet 27. desember 2003 Har faktisk ikke tenkt på det før en kompis av meg nevnte at han pleide å få gaver da han var avisbud. "Problemet" var at han bare var julevikar, og dermed gav folk faktisk gave til han som bare gikk et par uker i stede for til det avisbudet som gikk hele resten av året. Noe å tenke på..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå