AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #21 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er litt for sært til å kunne sies høyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. januar 2012 #22 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er litt for sært til å kunne sies høyt Få høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 8. januar 2012 #23 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg har en fetisj for min kjærestes penis ... Tilbake til saken; jeg har en ting for å bli underkastet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 8. januar 2012 #24 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er litt for sært til å kunne sies høyt Du frister oss. Få høre. Du er jo anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #25 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg kan vel si det, det er jo ikke så farlig med en stor flott "anonym" knapp å trykke på. Uten den? Glem det. Det er vel det man kan kalle cosplay/rollespill eller whatnot. Det er vel en slags fetish for foxgirls (Synes det er utrolig sexy) Slenger med et par linker slik at dem som føler for det kan se hva jeg tenker på Foxgirl 1 Foxgirl 2 Foxgirl 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 8. januar 2012 #26 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg kan vel si det, det er jo ikke så farlig med en stor flott "anonym" knapp å trykke på. Uten den? Glem det. Det er vel det man kan kalle cosplay/rollespill eller whatnot. Det er vel en slags fetish for foxgirls (Synes det er utrolig sexy) Slenger med et par linker slik at dem som føler for det kan se hva jeg tenker på Foxgirl 1 Foxgirl 2 Foxgirl 3 Wow! Har du funnet noen å prøve det ut med noen gang? Kan tenke meg det er litt rart å ta opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #27 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg kan vel si det, det er jo ikke så farlig med en stor flott "anonym" knapp å trykke på. Uten den? Glem det. Det er vel det man kan kalle cosplay/rollespill eller whatnot. Det er vel en slags fetish for foxgirls (Synes det er utrolig sexy) Slenger med et par linker slik at dem som føler for det kan se hva jeg tenker på Foxgirl 1 Foxgirl 2 Foxgirl 3 Du er nok ikke alene om å ha det. Katt og hund er veldig populært, men tviler ikke på at andre raser er like utbredt heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 8. januar 2012 #28 Del Skrevet 8. januar 2012 Katt er meget populært her på forumet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #29 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg har ikke funnet noen jeg har spurt om å teste det med nei. Måtte nok vært rimelig trygg på dem for å kunne ta opp noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 8. januar 2012 #30 Del Skrevet 8. januar 2012 "Vold", underkastelse, analsex, mannestønning og røffe menn som tør å være Mann i senga. Også digger jeg muskler og synlige blodårer på veltrente armer. Har flere fetisher, men de egner seg ikke her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 8. januar 2012 #31 Del Skrevet 8. januar 2012 Dette er ingen fetisj. I aller høyeste grad så er det faktisk det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EasyA Skrevet 9. januar 2012 #32 Del Skrevet 9. januar 2012 Dominans/underkastelse Relativt store aldersforskjeller (les: eldre menn) Kveling Brutal munnknulling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #33 Del Skrevet 9. januar 2012 Dominans/underkastelse Relativt store aldersforskjeller (les: eldre menn) Kveling Brutal munnknulling Herrelighet, skulle tro det var jeg som hadde skrevet dette. Dog jeg liker ikke å dominere da.. Men ellers er allt likt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 9. januar 2012 #34 Del Skrevet 9. januar 2012 Fordi flere av de allerede er nevnt, og repriser er kjedelig, så kommer jeg med en ny en, som er litt mer subtil enn mange av de andre. Et levende og uttrykksfullt ansikt. Mer eller mindre bevisst blikk, smil, små endringer i uttrykk ect., er en av de tingene som kan drive meg til vanvidd og beyond. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest just words Skrevet 9. januar 2012 #35 Del Skrevet 9. januar 2012 Eldre menn Barberte kjønn Kvinner med flosshatt, åpen skjorte og slips Netting strømper korsett silking av navle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 9. januar 2012 #36 Del Skrevet 9. januar 2012 Dominans/underkastelse Relativt store aldersforskjeller (les: eldre menn) Kveling Brutal munnknulling Disse glemte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #37 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg kan vel si det, det er jo ikke så farlig med en stor flott "anonym" knapp å trykke på. Uten den? Glem det. Det er vel det man kan kalle cosplay/rollespill eller whatnot. Det er vel en slags fetish for foxgirls (Synes det er utrolig sexy) Slenger med et par linker slik at dem som føler for det kan se hva jeg tenker på Foxgirl 1 Foxgirl 2 Foxgirl 3 Jeg bare slenger med et "woho!" over å ha fått 3 likes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnitaB Skrevet 9. januar 2012 #38 Del Skrevet 9. januar 2012 Sagt med så få ord som mulig: å dominere menn (og kvinner, for den saks skyld). Mine pikante interesser innenfor denne kategorien er mange men jeg tror det er best å holde de litt for meg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellsworth Skrevet 9. januar 2012 #39 Del Skrevet 9. januar 2012 Føtter: Elsker føtter. Slikking, suging, lukting, kiling osv. Kiling: Tenner veldig på å bli bundet fast og kilt skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest31 Skrevet 10. januar 2012 #40 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Sagt med så få ord som mulig: å dominere menn (og kvinner, for den saks skyld). Mine pikante interesser innenfor denne kategorien er mange men jeg tror det er best å holde de litt for meg selv Det finnes ingen Gud. I så fall hadde du vært min kone....(Madam) Endret 10. januar 2012 av gjest31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå