-Fisken- Skrevet 28. august 2004 #341 Del Skrevet 28. august 2004 Det er nok noe som går, mamma ligger også rett ut, har hørt om mange fler som fjør det samme. Kjedelig, men på en måte også sunt, kroppen trenger å slappe av litt. Kos deg det beste du kan, drikk masse varmt, pakk deg inn i pledd og les gode bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 28. august 2004 #342 Del Skrevet 28. august 2004 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 29. august 2004 #343 Del Skrevet 29. august 2004 God bedring fra meg også Håper du blir fort frisk igjen, og at du har hatt en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 30. august 2004 Forfatter #344 Del Skrevet 30. august 2004 Er inni i en furteperiode over ting jeg har mistet og ikke har, og det er ikke bra for meg. Så her og nå velger jeg å snu fokuset mitt og ikke tenke på ex'er jeg ikke har, studier jeg ikke studerer, venner som ikke bor her jeg bor osv. Det er på tide for denne jenta å gå over alt hun er takknemlig for om dagen Har en utrolig herlig familie som det alltid er godt å komme sammen med. Hadde en utrolig fin helg, på terrasen hjemme hos mor og far. Har egentlig veldig mange gode venner og mennesker rundt meg som bryr seg masse, bare jeg våger å vise mine sårbarheter. Studerer fag som jeg aldri slutter å fascineres over. Er på talefot med ex'en. Det er sol ute i dag! Skal lese brevet jeg fikk i dag fra en venn som bor over 'sjøen', og skrive et langt et tilbake! Jeg har sjokolade i kjøleskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 31. august 2004 #345 Del Skrevet 31. august 2004 Innom med en tirsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 1. september 2004 #346 Del Skrevet 1. september 2004 Hei hei verdens beste lilje Fortsatt i furteperioden? Bra at du prøver å tenke positivt vennen! Det er det eneste som hjelper!! Å det veit jeg at du klarer!! Takk for en god hilsen i dagboka mi! Setter kjempe stor pris på deg! Bare så du veit det! klemmer fra baby-E p.s. tror det vanker en rose til deg i dagensrose... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. september 2004 #347 Del Skrevet 1. september 2004 Hei du Tusen takk for oppmuntring. Verden er litt bedre i dag, men det svinger. Håper du får det du ønsker ut av praksisen din. Hvor lenge skal du være i praksis nå? Blitt frisk igjen????? Hvis ikke - god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 2. september 2004 #348 Del Skrevet 2. september 2004 Sjokolade i kjøleskapet bør stå først på listen din Håper du føler deg bedre og at krefter og humør sakte men sikkert går oppover. Solen skinner hos meg idag, og det er min beste humør-medisin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. september 2004 #349 Del Skrevet 2. september 2004 Mange :klem: din vei. Skulle gjerne gitt deg en klem live.. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. september 2004 #350 Del Skrevet 2. september 2004 Hei. Husk at jeg tenker masse på deg! Du er en helt herlig person Kunne virkelig ønske jeg kjente deg rl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 3. september 2004 #351 Del Skrevet 3. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 4. september 2004 #352 Del Skrevet 4. september 2004 En klem til deg Lilja, kjenner jeg deg rett er du fort oppe igjen. Gode mennesker som deg fortjener ikke å ha furteperiode for lenge... :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. september 2004 #353 Del Skrevet 4. september 2004 Hei du Ønsker deg en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~*Tomine*~ Skrevet 4. september 2004 #354 Del Skrevet 4. september 2004 Hvordan går det med deg? Ønsker deg en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. september 2004 #355 Del Skrevet 4. september 2004 Sjokolade i kjøleskapet er en positiv ting, så absolutt! Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. september 2004 #356 Del Skrevet 5. september 2004 Hvordan har du det for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 5. september 2004 Forfatter #357 Del Skrevet 5. september 2004 Takk for gode hilsener. Dere er så vakre alle sammen! Livet mitt tusler i vei. Har det veldig travelt om dagen. Det skjer noe hele tiden. Praksis tar mye tid, men nå er det bare 7 uker igjen av den. Ikke for det, jeg trives egentlig veldig godt. Er ikke et arbeidsfelt jeg kunne tenke meg å jobbe i, men det er greit for en periode. Og det er godt å kunne få lov til å utgjøre en forskjell og tilby noe positivt for mennesker som er i ytterst nød og på randen til å ikke klare mer.. Selvfølgelig trist å se så mye lidelse, men det gjør egentlig at jeg bare setter enda mer pris på det jeg har. Savner mye om dagen.. Savner vennene mine som har flyttet bort for et halvt til ett år, savner det å ha dem i nærheten. Det å kunne spise kveldsmat sammen med dem, snakke med dem på tlf, prate med dem til de sene nattstimer.. Teller dager til de kommer hjem igjen. Men det er godt å vite at jeg har dem som venner, tross avstand. Savner en livspartner. Ikke det at jeg vet om jeg hadde hatt tid til det nå, men savner noen å være nær. Noen å bare elske - ubetinget og helt. Savner sommeren også jeg.. Savner late sommerdager på svaberget. Lyden av måkeskrik, snekketøffing, lukten av jordbær. Savner alt godteriet de ikke selger lenger (inspirert av savnetråden på matforumet).. Så "Ikke naken" her om dagen. Ble helt rørt av filmen. Husker hvordan det var å være tenåring. Husker alle følelsen, frustrasjonen, spørsmålene, alt det uavklarte.. Husker også alt det gode - alle feriene, alle minnene, bursdagsselskaper, det å stå opp tidlig for sitte i pysjen å se barnetv på morgenen, hvor stas det var mer lørdagsgodt, husker jentebladene som girls, starlet osv, husk hemmeligheten, husker mystikken, julestemningen, hvordan skogen fikk liv, fisking en sen sommerkveld, gleden ved å få en lillesøster... Mange herlige minner.. Men hver tid har sin sjarm. Godt å være voksen også. Godt å styre mitt eget liv. Å ha funnet fred med megselv. Å føle meg trygg og tilfreds med det livet jeg har skapt meg. Jeg liker å leve jeg. Jeg elsker spenningen mellom følelser, mellom spørsmål.. Jeg er takknemlig for både savn og gleder... Jeg elsker livet! Rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~*Tomine*~ Skrevet 5. september 2004 #358 Del Skrevet 5. september 2004 du ER herlig,du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 6. september 2004 #359 Del Skrevet 6. september 2004 du ER herlig' date='du! [/quote'] enig i den her Du er en helt fantastisk person! Setter virkelig pris på skriveriene dine her, og i min dagbok! Takk, lilja, for at du er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. september 2004 #360 Del Skrevet 6. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå