Gå til innhold

Langs veien....

Fredslilja

Anbefalte innlegg

Det er nok noe som går, mamma ligger også rett ut, har hørt om mange fler som fjør det samme.

Kjedelig, men på en måte også sunt, kroppen trenger å slappe av litt.

Kos deg det beste du kan, drikk masse varmt, pakk deg inn i pledd og les gode bøker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er inni i en furteperiode over ting jeg har mistet og ikke har, og det er ikke bra for meg. Så her og nå velger jeg å snu fokuset mitt og ikke tenke på ex'er jeg ikke har, studier jeg ikke studerer, venner som ikke bor her jeg bor osv. Det er på tide for denne jenta å gå over alt hun er takknemlig for om dagen :wink:

:hjertesmil: Har en utrolig herlig familie som det alltid er godt å komme sammen med.

:hjertesmil: Hadde en utrolig fin helg, på terrasen hjemme hos mor og far.

:hjertesmil: Har egentlig veldig mange gode venner og mennesker rundt meg som bryr seg masse, bare jeg våger å vise mine sårbarheter.

:hjertesmil: Studerer fag som jeg aldri slutter å fascineres over.

:hjertesmil: Er på talefot med ex'en.

:hjertesmil: Det er sol ute i dag!

:hjertesmil: Skal lese brevet jeg fikk i dag fra en venn som bor over 'sjøen', og skrive et langt et tilbake!

:hjertesmil: Jeg har sjokolade i kjøleskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei verdens beste lilje :vinke:

Fortsatt i furteperioden? Bra at du prøver å tenke positivt vennen! Det er det eneste som hjelper!! Å det veit jeg at du klarer!!

Takk for en god hilsen i dagboka mi! Setter kjempe stor pris på deg! Bare så du veit det!

klemmer fra baby-E

p.s. tror det vanker en rose til deg i dagensrose...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du

Tusen takk for oppmuntring.

Verden er litt bedre i dag, men det svinger.

Håper du får det du ønsker ut av praksisen din. Hvor lenge skal du være i praksis nå?

Blitt frisk igjen????? Hvis ikke - god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade i kjøleskapet bør stå først på listen din :wink::ler:

Håper du føler deg bedre og at krefter og humør sakte men sikkert går oppover.

Solen skinner hos meg idag, og det er min beste humør-medisin :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klem til deg Lilja, kjenner jeg deg rett er du fort oppe igjen. Gode mennesker som deg fortjener ikke å ha furteperiode for lenge...

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk for gode hilsener. Dere er så vakre alle sammen!

Livet mitt tusler i vei.

Har det veldig travelt om dagen. Det skjer noe hele tiden. Praksis tar mye tid, men nå er det bare 7 uker igjen av den. Ikke for det, jeg trives egentlig veldig godt. Er ikke et arbeidsfelt jeg kunne tenke meg å jobbe i, men det er greit for en periode. Og det er godt å kunne få lov til å utgjøre en forskjell og tilby noe positivt for mennesker som er i ytterst nød og på randen til å ikke klare mer.. Selvfølgelig trist å se så mye lidelse, men det gjør egentlig at jeg bare setter enda mer pris på det jeg har.

Savner mye om dagen.. Savner vennene mine som har flyttet bort for et halvt til ett år, savner det å ha dem i nærheten. Det å kunne spise kveldsmat sammen med dem, snakke med dem på tlf, prate med dem til de sene nattstimer.. Teller dager til de kommer hjem igjen. Men det er godt å vite at jeg har dem som venner, tross avstand. Savner en livspartner. Ikke det at jeg vet om jeg hadde hatt tid til det nå, men savner noen å være nær. Noen å bare elske - ubetinget og helt. Savner sommeren også jeg.. Savner late sommerdager på svaberget. Lyden av måkeskrik, snekketøffing, lukten av jordbær. Savner alt godteriet de ikke selger lenger (inspirert av savnetråden på matforumet)..

Så "Ikke naken" her om dagen. Ble helt rørt av filmen. Husker hvordan det var å være tenåring. Husker alle følelsen, frustrasjonen, spørsmålene, alt det uavklarte.. Husker også alt det gode - alle feriene, alle minnene, bursdagsselskaper, det å stå opp tidlig for sitte i pysjen å se barnetv på morgenen, hvor stas det var mer lørdagsgodt, husker jentebladene som girls, starlet osv, husk hemmeligheten, husker mystikken, julestemningen, hvordan skogen fikk liv, fisking en sen sommerkveld, gleden ved å få en lillesøster... Mange herlige minner..

Men hver tid har sin sjarm. Godt å være voksen også. Godt å styre mitt eget liv. Å ha funnet fred med megselv. Å føle meg trygg og tilfreds med det livet jeg har skapt meg.

Jeg liker å leve jeg. Jeg elsker spenningen mellom følelser, mellom spørsmål.. Jeg er takknemlig for både savn og gleder... Jeg elsker livet! Rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter: du ER herlig' date='du! :kose:[/quote']

enig i den her :Nikke: Du er en helt fantastisk person! Setter virkelig pris på skriveriene dine her, og i min dagbok!

Takk, lilja, for at du er du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...