-Fisken- Skrevet 5. august 2004 #321 Del Skrevet 5. august 2004 Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 17. august 2004 #322 Del Skrevet 17. august 2004 Kos deg på ferie :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 17. august 2004 #323 Del Skrevet 17. august 2004 Er du på ferie ennå? Savner deg :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 17. august 2004 #324 Del Skrevet 17. august 2004 Er du på ferie ennå? Savner deg :-( :cry: :cry: Når kommer du tilbake til oss da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 17. august 2004 #325 Del Skrevet 17. august 2004 Liiiiiiiiiiilja? :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 17. august 2004 #326 Del Skrevet 17. august 2004 Liiiiiiiiiiilja? :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 17. august 2004 #327 Del Skrevet 17. august 2004 Liiiiiiiiiiilja? :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 17. august 2004 Forfatter #328 Del Skrevet 17. august 2004 Takk vakre mennesker :-) Nå er jeg tilbake fra en nydelig ferie! Herlig å være brun på kroppen, varm i hjertet og full av utenlandske inntrykk! Føler meg virkelig vel i kroppen min nå!! Er i full gang med siste året på sykepleien og er nok en gang uti praksis. Denne gangen er det på en veldig lite ufordrende og veldig stillestående praksissted, men kollegaene mine er noen herlige mennesker, med masse varme og hjerterom - så det er et godt sted å være! Det kommer nok til å bli 2 1/2 lange måneder, men tror det kommer til å gå greit! Har så mye hyggelig å holde på med utenom skolen! Tror dette kan bli et bra skoleår! Går mot slutten av et studium, og spennende med alle dører åpne - fullstendig frihet til å reise og gjøre hva jeg vil! Jeg vil nok studere med, kanskje på et høyere nivå - ettersom jeg elsker å lære, elsker å suge til meg kunnskap. Men det vil tiden vise, nå skal jeg bare nyte siste året! Har ambisjoner om å kanskje leve et litt mer fysisk aktivt liv i år - snuser litt på å begynne å danse igjen, kanskje noe latinoinspirert. Ellers skal jeg ta enda bedre vare på relasjoner i år enn tidligere. Ønsker virkelig å leve slik at vennene mine føler seg verdsatt, sett og elsket! (Så hadde det slettes ikke vært dumt om jeg faller over kjærligheten igjen ) Det er så godt å leve! Er overrasket hvor stor påvirkning ens fokus og tyngdepunkt har på hvordan en har det! Jeg har bestemt meg for å telle mine velsignelser istendenfor mine bekymringer, og det er utrolig hvordan det har fått frem smilet og farger i tilværelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 17. august 2004 #329 Del Skrevet 17. august 2004 Så herlig å ha deg tilbake! Vet du hva, ble i godt humør selv av å lese innlegget ditt. Det stråler av varme og glede.. Herlig. Begynn å dans! DEt er det beste som finnes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 17. august 2004 #330 Del Skrevet 17. august 2004 Der er du jo,vennen! Har savnet deg! Så godt å høre at du har det bra! :D Mange fra Otilie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 18. august 2004 #331 Del Skrevet 18. august 2004 Lilja!!! Nå har jeg savna deg og dine innlegg nå!!! :cry: Godt å høre at du har hatt det fint! Men nå må jeg gå! Skal ta toget til skolen...jeg skal være fadder jeg se! Så jeg veit ikke hvor mye jeg får vært innom deg denne uka, men jeg skal komme bedre tilbake neste uke'!! Godt at du er tilbake! Lykke til med siste året! fra baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 20. august 2004 Forfatter #332 Del Skrevet 20. august 2004 Takk Fisken, Otilie og baby-E! Jeg er så sliten at jeg har lyst til å grine. Har vært en lang uke i praksis. Er på et hyggelig sted, men dagene er veldig ensformig og kjedelige - så de blir litt lange. Ellers har jeg brukt uken på å ordne alle praktiske ting som må ordnes på begynnelsen av et skoleår. Så ble jeg hardt angrepet av ryddemani og har gått beserk i skap og skuffer for å kvite meg med skrot, men tror det kan bli et langvarig prosjekt utover høsten.. Skal bli flinkere til å gi bort/kaste ting jeg ikke har brukt det siste året. Sannsynligheten for at jeg kommer til å bruke det igjen er minimal - og skulle den ene anledningen komme hvor jeg trenger akkurat det jeg har kvittet meg med, vel så får jeg finne på noe annet. Var godt å komme tilbake etter sommeren, og selv om jeg ikke har rukket å treffe så mange gamle kjente enda pga all tiden praksisen tar opp, så vet jeg at de er der. At jeg har mange mennesker i denne byen som jeg er glad i, som bryr seg om meg og som virkelig er noen små soler på himmelen min!! Er så takknemlig for alle relasjonene mine! (men savner exen fortsatt Vil ikke ha han tilbake, men savner det gode vi hadde sammen.) Nå skal det bli godt med helg. Koble ut alt hverdagslig og bare gjøre andre ting. Lørdagen må være den herligste dagen i uken. Det er så herlig med tanken om at man ikke skal på jobb neste dag!! God helg til alle som titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 21. august 2004 #333 Del Skrevet 21. august 2004 Hei Lilja! Håper du slapper av og koser deg og har en aldeles nydelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. august 2004 #334 Del Skrevet 22. august 2004 Ja, håper du ikke overanstrenger deg med rydding i helgen, du må slappe av og ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 22. august 2004 #335 Del Skrevet 22. august 2004 Ja' date=' håper du ikke overanstrenger deg med rydding i helgen, du må slappe av og ta vare på deg selv [/quote'] Du er virkelig en stor sol,du Håper du har en fin søndag,og at den neste uken blir en god uke! Hvor er det du har praksis? Sykehjem? Sykehus? Mange klemmer fra Otilie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 23. august 2004 #336 Del Skrevet 23. august 2004 Ta vare på deg selv ..og ha en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 23. august 2004 Forfatter #337 Del Skrevet 23. august 2004 Etoile Hadde en veldig fin helg! Takk for god hilsen! Go'fisken Klart jeg ikke skal overarbeide meg! Takk for at du avlegger slike varme besøk i boka mi! Otilie Takk! Jeg er i psykiatripraksis nå. Veldig tungt.. Du er så flott! Mylian Koselig å se deg igjen!! Noen dager er bare helt mislykka.. Jeg har en trist dag... Egentlig ikke noe spesielt, men jeg har bare gått rundt med et savn i hele dag. Savner ferie. Savner sommerstemning. Savner alle vennene mine som er andre steder i landet og i utlandet. Savner exen masse. Savner alt i dag. Skulle gitt mye for en klem. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 23. august 2004 #338 Del Skrevet 23. august 2004 Har en sånn dag idag jeg også. Savner alt. Savner hele tiden... Tenkte jeg kunne titte innom med en Håper dagen imorgen blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 23. august 2004 #339 Del Skrevet 23. august 2004 titter bare innom med en god til deg jeg, siden du er så trist og lei! klemmer fra baby-E :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 27. august 2004 Forfatter #340 Del Skrevet 27. august 2004 Syk.... Sukk, stønn, akk og ve.... Men på den positive siden får jeg tid til å lese bøkene jeg har hatt lyst til å lese i det siste, men ikke rukket :-) Ikke så galt at det ikke er godt for noe! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå