Gå til innhold

Teiteste julegave...?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange fine ting fikk vi, men det teiteste var ei eske fylt med:

-en lyspære

-et prinsesseblad

-en stringtruse

-to kulepenner

-en kortstokk

-en pakke fishermans friend

-en fyrstikkeske

Mannen i huset laget en ønskeliste som liksom skulle være morsom med slike ting, mens jeg laget en som skulle vøre morsom med bare dyre ting(hus, bil, sydentur osv) også laget vi en ordentlig ønskeliste.

Gjett fra hvilken vi fikk da?

Og vi fikk det samme..............(bare at han fikk boxershorts med Garfield!!! på :evil: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen i huset laget en ønskeliste som liksom skulle være morsom med slike ting

:lol: Når man lager tøyseliste er det veldig viktig å bare skrive tøys som man faktisk trenger/liker. Sånn for sikkerhets skyld...

Tipper giveren syntes h*n hadde vært skikkelig morsom da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor "tråkka til" med litt husflid i år igjen... Strikkede sofaputer i "selbumønster" og applikerte duker er liksom ikke min favoritt... Etter å ha kjent meg i sju år, burde hun ha fått med seg det, så jeg lurer på om det kan være på pur f### :evil:

Kan jo ikke si det til noen, så det var godt å få det ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ibe skrev:

Mannen i huset laget en ønskeliste som liksom skulle være morsom med slike ting

Når man lager tøyseliste er det veldig viktig å bare skrive tøys som man faktisk trenger/liker. Sånn for sikkerhets skyld...

Tipper giveren syntes h*n hadde vært skikkelig morsom da?

Ja og vi presiserte da det når jeg også laget en slik tøyseliste med bare dyre ting (pussig nok fikk jeg gave fra min sambos ønskeliste??? og ikke min) - og vi kom frem med den ordentlige ønskelista etterpå. Var artig når vi åpna den første pakken, men ikke den neste som inneholdt akkurat det samme.

Men hevnen er søt så de må bare vente :hoho::kul::hoho::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk bare ting jeg trengte og ønskte meg jeg..

Bortsett fra ei eske Anton Berg sjokolade med konjakk inni... PJUK!

Den fikk pappa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk 4 kopper som var skikkelig fæle... Bittesmå noen som sto på noe sølvfargete greier.. De var helt skjeive og uffne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk Sherry av bestemoren til sambo...Ikke akkurat noen favoritt! Ellers fikk vi en rosemalt smørkopp og rømmebeholder av de andre besteforeldrene hans og jeg synes rosemaling er dritstygt...Ellers var jeg fornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Fikk en liten metallklype - ser ut som om den hører til på kjøkkenet, men jeg aner ikke hva den skal brukes til - har aldri sett noe lignende  :ler:

Kanskje noen tuller godt med deg! :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Mange fine ting fikk vi, men det teiteste var ei eske fylt med:

-en lyspære

-et prinsesseblad

-en stringtruse

-to kulepenner

-en kortstokk

-en pakke fishermans friend

-en fyrstikkeske

:hoho: Tror jeg hadde ledd meg ihjel hadde jeg fått noe sånt. Faktisk er det en presang bestevenninna mi godt kunne ha funnet på å gi til meg. Hun har en litt spesiell humor! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år gikk det greit -ingen store skuffelser annet enn en nattkjole som jeg ga videre til mamma (jeg bruker aldri nattkjole -og i sær ikke sånne i bomull med bilde av bamser på).

Jeg har sagt i fra til de fleste at jeg ikke orker å være med på "pakkekjøret" lenger -så det jeg får får jeg stort sett fra foreldrene mine, kjæresten min og broren min. De kjenner meg godt nok til å vite hva jeg ønsker meg og ikke, så det lille jeg fikk var skikkelig fine ting som jeg ønska meg.

Tidligere har jeg fått blant annet to par sånne tykke, brune nylonstrømper som var brukte ( :o !!!!) Giveren, en gammel tante i familien (med flere millioner på bok) har en tendens til å plukke sånne ting fra sine egne skuffer og skap og pakke det inn til jul. Strømpene hadde masse løse tråder etter at katter har klort den gamle tanta oppover leggene... Det samme året fikk broren min en pakke kjeks som hadde gått ut på dato et år i forveien -selv ikke han spiste de kjeksene!

Et annet år fikk jeg et "smykkesett" i gjennomført juggel som liksom skulle se ut som ekte gull. Det var øredobber og halskjede. Det så helt jævlig ut -jeg er ganske sikker på at det var en sånn typisk "kjøper du dette og dette fra vår Select postordrekatalog får du dette nydelige smykkesettet helt gratis!"-ting. Broren min fikk en veggklokke i plastikk som liksom skulle se ut som en eksklusiv treklokke. En uke etter jul fikk vi en Select-katalog i posten hvor den samme klokken kostet kr. 10.

Det er sykt! Hun har flere millioner på konto, men handler det meste på Select osv. (ikke rart hun har så mange penger, da...). Uansett kan hun spare seg for å gi meg presanger iallfall.

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sittenisse. Altså en nisse som skal sitte på kanten av en hylle og 'dingle' med beina. Den var ujevn under så den falt ned i soafaen hele tiden :ler: Den ble pent pakka ned i eska si igjen og lagt igjen hjemme sammen med alle andre nissene jeg har fått tidligere juler av samme giveren. Noen har nissemani, jeg har det ikke. Vil du ha mine, Tex? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange gode forslag på hva klypa mi kan være for noe, men jeg har fortsatt ikke funnet ut av det... Var innom "Jernia" og "Til bords" i dag for å se om jeg så noe som lignet, men det gjorde jeg ikke :-? Turde ikke å spørre min kjære farmor da jeg snakket med henne i telefonen her om dagen heller, men får se om jeg tør i morgen :ler: Ikke sikkert hun vet hva hun har gitt bort heller - kanskje hun bare syntes den så moderne og artig ut og tenkte at "de unge vet nok hva den skal brukes til..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...