Gå til innhold

Teiteste julegave...?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fikk en julenisse som hadde mistet fargen på lua. Hadde noen flekker her og der med farge..... så skikkelig miserabel ut! Siden jeg nå har barn, kommer jeg til å se til giveren at Ida hadde ett uhell eller noe sånt..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I år fikk vi for det meste bare fine gaver. Men i fjor derimot :roll: Det verste var nok fleecedressen sønnen min fikk som var brukt og full av flekker og for liten :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er ikke en stekepinsett - det har jeg fra før, og den er veldig fin - denne er bitteliten og rar - kanskje det egentlig er noe lekekjøkkenutstyr :ler: kan ikke forestille meg hva den kan brukes til... Den er for kort til å brukes til noe varmt, og jeg kan ikke skjønne hva slags kalde ting man skulle kunne bruke den til heller :blunke:

Du Labella - tror jammen du har fått ei sånn klype til å slukke stearinlys med jeg.......... og det skal jeg si deg er en praktisk ting altså. Har en sånn sjøl...... og den brukes flittig.

Kort - metall - blank - litt bøyd på tuppen!

Prøv med en gang du - så skal du se......... og vips - den gaven er'kke teit i det hele tatt ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk bare fine gaver i år :D

Kan nok muligens ha noe med å gjøre at vi har svart med konkrete ønsker når noen har spurt - syntes det er så bortkastet å få dyre gaver - som ikke faller i smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mange fine ting ! Men datteren min fikk en CD som hun også fikk i fjor - av samme giveren ! :hoho: Det er ganske godt gjort ! Vi fikk heldigvis bytta den, da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mange fine ting ! Men datteren min fikk en CD som hun også fikk i fjor - av samme giveren ! :hoho: Det er ganske godt gjort ! Vi fikk heldigvis bytta den' date=' da ![/quote']

Nåja...sønnen min to like brettspill som han ønsket seg. Det ene kjøpte en i familien til ham - og jeg var med når det ble kjøpt. Det andre kjøpte jeg selv - fra nissen.

Noen som nevnte sosekopp :roll: ??

Det hører med til historien at han ble kjempeglad for begge to og ville beholde det andre "i reserve". Fikk overtalt ham til å bytte inn i det ene, så det har vi gjort i dag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Bra gjort, Mie!

Jerg lurer på om jeg kan pynte litt på pyntetingen min, slik at den pynter litt mer?

Kanskje glassmaling hadde gjort susen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja... de var helt i fistel da vi skulle pakke opp gaven, så de syntes vel at den var grusomt fin. Selvsagt sa vi at den var fin også. Det verste er om de kjøper ting i samme serie hvert år fremover :-?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er om de kjøper ting i samme serie hvert år fremover :-?

Skrekk & gru :o

Der har du straffen for å lyve å si; .....den var fin. :Nikke: - Du risikerer å få hele kolleksjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skal man si da?

"Oj.. den var kanskje ikke helt vår stil. Kan vi bytte den?"

Vel.. jeg har prøvd å kamuflere den godt. Det er en lysestake som har fått røde lys og er plassert bak et stort trau på bordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En svær rosalilla frottèmorgenkåpe :lol: .

Synes kanskje ikke man skal kjøpe klær til folk man ikke kjenner så godt. Ikke engang min mor tør å kjøpe annet enn sokker til meg...

(...og er det ikke merkelig at de med best råd i familien alltid kjøper gaver på Europris?)

Hadde blitt mer glad for litt julegodis eller noe lignende. "Pliktgaver" uten omtanke er teit :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...og er det ikke merkelig at de med best råd i familien alltid kjøper gaver på Europris?)

Der sa du det!

Min bestemor, som har flere hundretusen på bok, kjøpte 2 duker til oss i julegave.

Fra Europris selvfølgelig, og til 19,90 pr stk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' det er jo nettopp derfor de har så mye penger ![/quote']

:hoho::hoho::hoho:

Der sa DU det... :lol:

Men jeg vil heller ha en eske konfekt enn en Europris-gave som koster det samme...

Merkelig at folk ikke kan skjønne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...