Gå til innhold

Teiteste julegave...?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk en ufattelig stygg pynteting.

Ikke var den billig heller tror jeg, bare stygg.

(Er på ingen måte utakknemlig og vet at den som kjøpte den gjorde det i beste mening. Men likevel...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Hvite hårstrikker. Har prøvd å ymte frempå i mangfoldige år om at slike ting bør være svarte, røde eller mørkeblå, ikke Miami Vice-aktige. Men neida. Kan dog brukes innendørs i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ingen teite gaver, men fikk noe sjokolade jeg ikke kan spise pga allergi. Men jeg går ikke rundt og forventer at folk tenker på å sjekke innholdsfortegnelser når de ikke er allergiske selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en liten metallklype - ser ut som om den hører til på kjøkkenet, men jeg aner ikke hva den skal brukes til - har aldri sett noe lignende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en liten metallklype - ser ut som om den hører til på kjøkkenet, men jeg aner ikke hva den skal brukes til - har aldri sett noe lignende  :ler:

Det er ikke en stekepinsett du har fått, da?

Den er genial når du steker biff, kylling osv.

Det var det første jeg tenkte på da jeg leste ordet metallklype, hvertfall...

Smurfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke en stekepinsett du har fått, da?

Den er genial når du steker biff, kylling osv.

Det var det første jeg tenkte på da jeg leste ordet metallklype, hvertfall...

Smurfa

Neida, det er ikke en stekepinsett - det har jeg fra før, og den er veldig fin - denne er bitteliten og rar - kanskje det egentlig er noe lekekjøkkenutstyr :ler: kan ikke forestille meg hva den kan brukes til... Den er for kort til å brukes til noe varmt, og jeg kan ikke skjønne hva slags kalde ting man skulle kunne bruke den til heller :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke noe som fortjener å bli kalt teit, men jeg fikk noe jeg ikke aner hva er... :ler:

Sønnen min fikk en gigantpose med nonstop av foreldrene til eksen (han fikk mer også, da). Jeg er så lei av den teite nonstopen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kan det være en sånn du slokker stearinlys med??Fikk en ting jeg ga bort og det var en sloggi truse sånn eldre dame modell :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...