Gjest Tex Skrevet 26. desember 2003 #1 Del Skrevet 26. desember 2003 Hva var det aller teiteste du fikk i år? Kom igjen, ikke vær blyge nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 26. desember 2003 #2 Del Skrevet 26. desember 2003 Fikk faktisk ikke noe teit, for vi fikk det vi ønsket oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 26. desember 2003 #3 Del Skrevet 26. desember 2003 Dukene til 19,50,- fra bestemora mi! De er knallrøde, og passer overhodet ikke inn hos oss. -Og det vet hun! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. desember 2003 #4 Del Skrevet 26. desember 2003 Fikk en ufattelig stygg pynteting. Ikke var den billig heller tror jeg, bare stygg. (Er på ingen måte utakknemlig og vet at den som kjøpte den gjorde det i beste mening. Men likevel...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 26. desember 2003 #5 Del Skrevet 26. desember 2003 Fikk ingen teite ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 26. desember 2003 #6 Del Skrevet 26. desember 2003 En ananas :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 26. desember 2003 #7 Del Skrevet 26. desember 2003 Fikk ingenting teit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 26. desember 2003 #8 Del Skrevet 26. desember 2003 En ananas :o En ananas? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 26. desember 2003 #9 Del Skrevet 26. desember 2003 Et 60 cm langt belte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 26. desember 2003 #10 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvite hårstrikker. Har prøvd å ymte frempå i mangfoldige år om at slike ting bør være svarte, røde eller mørkeblå, ikke Miami Vice-aktige. Men neida. Kan dog brukes innendørs i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 26. desember 2003 #11 Del Skrevet 26. desember 2003 Fikk ingen teite gaver, men fikk noe sjokolade jeg ikke kan spise pga allergi. Men jeg går ikke rundt og forventer at folk tenker på å sjekke innholdsfortegnelser når de ikke er allergiske selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 26. desember 2003 #12 Del Skrevet 26. desember 2003 Fikk en liten metallklype - ser ut som om den hører til på kjøkkenet, men jeg aner ikke hva den skal brukes til - har aldri sett noe lignende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 26. desember 2003 #13 Del Skrevet 26. desember 2003 Fikk en liten metallklype - ser ut som om den hører til på kjøkkenet, men jeg aner ikke hva den skal brukes til - har aldri sett noe lignende Det er ikke en stekepinsett du har fått, da? Den er genial når du steker biff, kylling osv. Det var det første jeg tenkte på da jeg leste ordet metallklype, hvertfall... Smurfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2003 #14 Del Skrevet 26. desember 2003 En ananas? :-? Ananas er vel ikke teit? Ananas er kreativ nammenamm-julegave det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 26. desember 2003 #15 Del Skrevet 26. desember 2003 Det er ikke en stekepinsett du har fått, da? Den er genial når du steker biff, kylling osv. Det var det første jeg tenkte på da jeg leste ordet metallklype, hvertfall... Smurfa Neida, det er ikke en stekepinsett - det har jeg fra før, og den er veldig fin - denne er bitteliten og rar - kanskje det egentlig er noe lekekjøkkenutstyr kan ikke forestille meg hva den kan brukes til... Den er for kort til å brukes til noe varmt, og jeg kan ikke skjønne hva slags kalde ting man skulle kunne bruke den til heller :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 26. desember 2003 #16 Del Skrevet 26. desember 2003 Hmmm... Lurer på hva det kan være, jeg..... Håper du finner det ut! Smurfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 26. desember 2003 #17 Del Skrevet 26. desember 2003 Hmmm... Lurer på hva det kan være, jeg..... Håper du finner det ut! Smurfa Kanskje jeg skal tørre å spørre giveren :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. desember 2003 #18 Del Skrevet 26. desember 2003 God ide Labella! I år fikk jeg bare fine ting, men seksåringen min fikk lue i str 2 år..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. desember 2003 #19 Del Skrevet 26. desember 2003 Fikk ikke noe som fortjener å bli kalt teit, men jeg fikk noe jeg ikke aner hva er... Sønnen min fikk en gigantpose med nonstop av foreldrene til eksen (han fikk mer også, da). Jeg er så lei av den teite nonstopen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2003 #20 Del Skrevet 27. desember 2003 kan det være en sånn du slokker stearinlys med??Fikk en ting jeg ga bort og det var en sloggi truse sånn eldre dame modell :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå