Gå til innhold

Mulig å endre kroppen på kun 4 uker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I såfall hvordan?

Er slank med litt rusk her og der. Har kuttet ut alt godis.

Hva burde jeg trene/spise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er fullt mulig å endre kroppen på 4 uker, mener jeg. Kanskje ikke alle rundt deg ser det, men jeg tror du kommer til å se det selv. En kombinasjon av kondisjon og styrketrening er fint. Jeg merker veldig fort resultater av pilates, så hvis du jogger et par ganger i uka, og trener pilates eller annen styrke i tillegg, tror jeg du kommer til å merke resultater :) Også er det selvfølgelig viktig å spise grønnsaker, frukt og fisk, og ikke overspise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bomullsdott

Broren min gikk ned mye i vekt på en måned. Begynte å slanke seg for å komme inn i russebuksa. Han hadde èn måned på seg, og man så stor forskjell.

Han trente kondisjon nesten hver eneste dag + styrke. Han spiste helt "vanlig", med mye protiner og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 2 første månedene du trener kan du endre kroppen ganske så radikalt. Men når du først begynner å komme i god form vil det gå vesentlig saktere igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal prove meg paa dette opplegget! Jeg er normalt slank men har gått opp litt det siste året og vil gjerne ha flatere mage, derfor er dette målet bra for meg.

Jeg begynte i forrige uke og er godt i gang med treningen, men spiste kanskje litt vel mye sjokolade i helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Tror kostholdet er greit, men kan noen komme med anbefalinger på et godt treningsprogram?

Begynte igår, med en spenstig gåtur i snøstorm i motbakker. Skled like mye bakover som jeg kom framover ;) Så var sliten og god etterpå.

Hvor ofte og hvor lenge burde jeg trene? Og hva?

Ikke mulighet til å bruke treningsstudio, alt skjer hjemme. Eller ute. Da kun mulighet for gåturer, iallefall nå da det ikke er mulig å jogge ute pga mengder med snø...

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer det samme en gang til jeg da - i tilfelle du ikke så det første gang. Puls på NRK startet et livstilsendringsprogram som heter ned to buksestørrelser på fire uker for en uke siden.

Gå inn på nettsiden deres og der finner du kostholdsråd, treningsprogram osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se Puls på Nrk - to buksestørrelser på fire uker loves det vel?

Denne hadde jeg også tenkt å foreslå.

Ellers er det jo noe som heter "30 days shred" av Jillian Michaels som skal være veldig effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er mulig! Med rett kosthold og trening så vil du ikke bare se resultater, men kroppen og sinnet vil nyte godt av det også av helsemssige grunner :jepp:

Få på deg treningstøyet og sett i gang. Start med å tømme huset for dårlig mat, skriv opp sunne og gode matvarer på handlelisten, ta på deg ryggesekken og powerwalk til butikken :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...