Gå til innhold

Noen som trener på sio i Oslo?


Missi89

Anbefalte innlegg

Noen her inne som er medlem i studentidretten her? Oghvordan er det? Jeg sitter og vurderer det. Elixia er for dyrt og fitness express virker som et sted hvor det kommer til å være mye ungdom. Jeg liker å bruke tredemøller og noe vekter. Og elsker spinning og mye gruppetimer. Gir meg motivasjon til å komme meg ditt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Jepp, jeg trener der, og trives veldig!

Er fire treningssentre. Domus Athletica, som ligger mellom Forskningsparken og Ullevål Stadion er stort og ganske romslig med saltimer, svømmebasseng, møller, styrkerom. Liker meg godt der! Er også et på Blindern, som jeg trooor er ganske lite, og et treningssenter på BI Nydalen, de har jeg ikke prøvd. På Centrum i Akersgata har de egen spinningsal hvis du liker det, og klatrevegg. Senteret der ligger i en kjeller, men er helt greit! Alt er funksjonelt og bra syns jeg. Hyggelige folk som jobber på sentrene.

Du burde finne det meste du liker på SiO, de har en god del gruppetimer. Her bør du finne det meste du trenger å vite: http://www.sio.no/wps/portal/sio/trening?reset=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ringt og hørt med dem og det virker veldig bra. Skulle egentlig begynne å trene denne uken her men jeg ligger syk og dårlig. Men er det noen som vet om de har badstue? Virker som om det blir valgt bort hos billige treningstudioer og det er synd for det er så godt å ta det etter en treningsøkt og avslutte med badstue og dusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ringt og hørt med dem og det virker veldig bra. Skulle egentlig begynne å trene denne uken her men jeg ligger syk og dårlig. Men er det noen som vet om de har badstue? Virker som om det blir valgt bort hos billige treningstudioer og det er synd for det er så godt å ta det etter en treningsøkt og avslutte med badstue og dusj.

De har badstue i svømmehallgarderobene på Domus og i garderobene på Centrum. Jeg vet ikke hvordan det er i Nydalen, men det er forholdsvis nytt, så jeg tipper de har badstue der.

At treningsrommet på Centrum Athletica ligger i en kjeller høres litt mer kummerlig ut enn det er. Den er veldig stor, og den eneste forskjellen fra et rom over bakken er at det ikke er vinduer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener der og er godt fornøyd. Det som er så bra er at man kun betaler en engangssum (800,-), og ikke noe mer, så får du trene hele semesteret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener der og er godt fornøyd. Det som er så bra er at man kun betaler en engangssum (800,-), og ikke noe mer, så får du trene hele semesteret:)

Hvis man er student så er det 800 spenn ja, det er litt dyrere hvis man ikke er det. Allikevel, 2600 for et semester er betydelig billigere enn Elixia, og jeg vil si at man får et bedre tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du si at studentidretten er bedre en Elixia Lance ? Blir nok centrum og Domus på meg. Jg trenger ikke vinduer. Hater at folk ser inn på meg mens jg svetter i vei :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...