Gå til innhold

Spist alt for mye igjen..........


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spiste 2 skiver og et egg til frokost. Da var jeg i rute.

Så klarte jeg å spise en DIGER tallerken med hjemmelaget pasta carbonara. Så ble det 6-7 hvalnøtter og en julebrødskive med kaviar og græddost isted..

Jeg har så og si ikke bevegd meg idag, og da får jeg så dårlig samvittighet at jeg har lyst å spy............. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke det var så veldig mye i løpet av en dag. Kan trøste deg med at jeg har spist mye mer enn det idag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvordan du har det :( Jeg har "regler" for hva og hvor mye jeg får lov til å spise, og selv om andre synes det ikke er ille at jeg bryter reglene får det meg til å føle meg helt forferdelig. "Det er jo lørdag" sa jeg til meg selv i dag - men nå har jeg kjempedårlig samvittighet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det var så veldig mye i løpet av en dag. Kan trøste deg med at jeg har spist mye mer enn det idag! :klemmer:

Jo det hjalp litt :klemmer:

Men jeg er livredd for å legge på meg........ Treningen begynner igjen på mandag.. Har i det minste drukket mye vann som vanlig, men jeg skjemmes likevel..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste 2 skiver og et egg til frokost. Da var jeg i rute.

Så klarte jeg å spise en DIGER tallerken med hjemmelaget pasta carbonara. Så ble det 6-7 hvalnøtter og en julebrødskive med kaviar og græddost isted..

Jeg har så og si ikke bevegd meg idag, og da får jeg så dårlig samvittighet at jeg har lyst å spy............. :tristbla:

Det er nå fortsatt ikke allverden da. Plukk deg opp igjen og fortsett å prøve å spise sunt:) Mange små måltider om dagen^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvordan du har det :( Jeg har "regler" for hva og hvor mye jeg får lov til å spise, og selv om andre synes det ikke er ille at jeg bryter reglene får det meg til å føle meg helt forferdelig. "Det er jo lørdag" sa jeg til meg selv i dag - men nå har jeg kjempedårlig samvittighet :(

Føler med deg :klem:

Jeg gikk faktisk ned i vekt i julen merkelig nok, og jeg skal ned 5 kg, så dette var dagens dritt..........

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marregutt

Jo det hjalp litt :klemmer:

Men jeg er livredd for å legge på meg........ Treningen begynner igjen på mandag.. Har i det minste drukket mye vann som vanlig, men jeg skjemmes likevel..

TS

Tenk heller på det sånn her; jo mer kalorier du fyller på med nå, jo mer energi har du til å gi alt på treningen på mandag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå fortsatt ikke allverden da. Plukk deg opp igjen og fortsett å prøve å spise sunt:) Mange små måltider om dagen^^,

Hva er SMÅ måltider forresten? Sånn feks?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da ikke det verste, i alle fall ikke sammenlignet med min spisedag i dag! Gå deg en tur i morgen, og husk at det ikke er vits å ha dårlig samvittighet for dette nå - du kan ikke gjøre noe med det uansett. Det kommer en ny dag med nye muligheter i morgen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får deg til å spise mat du egentlig vet du ikke burde spise? Du har uansett ikke spist så veldig MYE i dag da, men spagetti carbonara inneholder ganske mye kalorier. Anywho, du har nok ikke ødelagt noe, bare vær litt strengere med deg selv neste gang, og fortsett mot målet jeg antar du har satt deg :) Ikke dvel for mye over dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk heller på det sånn her; jo mer kalorier du fyller på med nå, jo mer energi har du til å gi alt på treningen på mandag!

Jo.... ;)

Hvor mye kalorier har jeg fått i meg idag tror dere? Jeg er elendig å regne på sånt :sjenert:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er SMÅ måltider forresten? Sånn feks?

TS

Neeei, man må faktisk ikke spise mange små måltider om dagen. Finn en måte å spise på som passer deg! Noen sverger til periodisk faste hvor man spiser 2-3 STORE måltider om dagen, og man kan fortsatt miste vekt. Det viktigste er antall kalorier inn og antall kalorier ut. Kanskje litt off-topic dette svaret her, men alle er så opphengt i at løsningen på alt er mange små måltider, men dette trenger ikke være løsningen for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo.... ;)

Hvor mye kalorier har jeg fått i meg idag tror dere? Jeg er elendig å regne på sånt :sjenert:

TS

Kjøkkenvekt og diett.no ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marregutt

Jeg var ferdig med å løpe 8 km klokken halv tolv i dag (løp veeeldig sent pga masse annet). Nå putter jeg i meg en hel grillet kylling fra spar, uten bestikk! Hahahaha, og fortsatt legger jeg ikke på meg! Slå den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo.... ;)

Hvor mye kalorier har jeg fått i meg idag tror dere? Jeg er elendig å regne på sånt :sjenert:

TS

Ikke all verdens, tror jeg. Det spørs egentlig litt på carbonaraen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, man må faktisk ikke spise mange små måltider om dagen. Finn en måte å spise på som passer deg! Noen sverger til periodisk faste hvor man spiser 2-3 STORE måltider om dagen, og man kan fortsatt miste vekt. Det viktigste er antall kalorier inn og antall kalorier ut. Kanskje litt off-topic dette svaret her, men alle er så opphengt i at løsningen på alt er mange små måltider, men dette trenger ikke være løsningen for alle.

Veldig sant! Jeg har ikke noen fast måte å spise på hver dag, men jeg foretrekker selv små måltider ofte, da er jeg mindre sulten gjennom dagen. Folk tror det har mye å si NÅR man spiser, det har det ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva får deg til å spise mat du egentlig vet du ikke burde spise?

Tja.. Jeg synes det er fantastisk godt :sjenert: Og da hadde jeg ikke spist på sikkert 10 timer, og tenkte det var greit siden jeg ikke skulle spise mer idag siden jeg valgte bacon, egg, fløte og pasta :sjenert:

Den julebrød-skiven spiste jeg egentlig bare fordi jeg hadde lyst på den :(

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Jeg synes det er fantastisk godt :sjenert: Og da hadde jeg ikke spist på sikkert 10 timer, og tenkte det var greit siden jeg ikke skulle spise mer idag siden jeg valgte bacon, egg, fløte og pasta :sjenert:

Den julebrød-skiven spiste jeg egentlig bare fordi jeg hadde lyst på den :(

TS

Det hjelper å ikke vente for lenge mellom måltidene, da stapper du kanskje ikke i deg et gigamåltid (du nevnte jo at tallerkenen var veldig stor ;)). Uansett, ikke tenk på det! I morgen er en ny dag, nye muligheter. Gjort er gjort, og spist er spist :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ferdig med å løpe 8 km klokken halv tolv i dag (løp veeeldig sent pga masse annet). Nå putter jeg i meg en hel grillet kylling fra spar, uten bestikk! Hahahaha, og fortsatt legger jeg ikke på meg! Slå den!

Det er slik jeg kan spise visst jeg trener 5 dager i uken. Gleder meg til jeg er inne i rutinen igjen. Man blir psykisk syk av å ikke trene :sukk:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Det er slik jeg kan spise visst jeg trener 5 dager i uken. Gleder meg til jeg er inne i rutinen igjen. Man blir psykisk syk av å ikke trene :sukk:

TS

Ja, sunn i kroppen, sunn i sinnet. Jeg har ikke lagt på meg noenting i jula, men det er ikke bekymringen min heller. Formålet mitt med treningen er heller å konkurrere og få best resultater av kompisene. Legger egentlig ikke på meg. Dette minner meg på at jeg har glemt tran i dag. Kan man ta det før man legger seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...