Gjest Madley Skrevet 26. desember 2003 #1 Del Skrevet 26. desember 2003 Hei og God Jul alle sammen! Det er "lenge" siden jeg har vært her nå( hele to uker!!) Grunnen til det er at jeg har vært litt uheldig og ligget på sykehus i to uker. Vi kræsjet i bil da vi kjørte hjem fra helgetur. Men nå er jeg på bedringen selv om jeg "løper" inn og ut av sykehuset to gang pr dag for å få bukt med en infeksjon. Man kan trygt si at livet forandrer seg etter en sånn hendelse. Perspektivet forskyves og selv om det høres ut som en klisje, så blir det andre ting sm blir viktige. Jeg var så heldig at jeg ble overflyttet til sykehuset i byen der foreldrene mine bor på lillejulaften og dermed kunne få permisjon på julaften. Jeg vill bare ønske dere alle ei fortsatt god jul og et godt nytt år, jeg vil nok fortsatt lese litt her nå og da, men kanskje ikke skrive så mye frem til jeg blir bedre. Mange juleklemmer fra Leya. (og foresten til dere bryllupsdamer: vi har utsatt vårt bryllup til jeg blir 100% igjen..fryktelig trist, men har ikke overskudd til å planlegge et bryllup akkurat nå.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 26. desember 2003 #2 Del Skrevet 26. desember 2003 :o Jøss, bra at det gikk så pass bra. God bedring :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. desember 2003 #3 Del Skrevet 26. desember 2003 Så forferdelig trist Leya!! Men fantastisk at det gikk så bra!!! :D Klart man utsetter bryllup, blir vel litt mer vesentlig å bli frisk først. Åssen er det med kjæresten din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. desember 2003 #4 Del Skrevet 26. desember 2003 God bedring, Leya! :blomst_opp: Mange juleklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. desember 2003 #5 Del Skrevet 26. desember 2003 Litt av en sjokkopplevelse du har hatt! :o Godt å høre at du er alive and kicking tross alt! God bedring videre!!! Og bryllup blir det en dag uansett! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 26. desember 2003 #6 Del Skrevet 26. desember 2003 Fortsatt god bedring, Leya! Så fint at du fikk komme til sykehuset her, slik at du kunne få permisjon på julaften!!! Tror det er lurt å utsette bryllupsplanene til du blir i 100 % form, ellers hadde du nok bare stresset opp deg selv.. Det er vel litt typisk oss jenter Klemmer fra Smurfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chriselia Skrevet 26. desember 2003 #7 Del Skrevet 26. desember 2003 God bedring,Leya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 27. desember 2003 #8 Del Skrevet 27. desember 2003 God bedring til deg! Bli frisk fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 27. desember 2003 #9 Del Skrevet 27. desember 2003 God bedring! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 27. desember 2003 #10 Del Skrevet 27. desember 2003 Uff - så fælt! Men når det trass alt hende, var det jo godt at det gjekk såpass fint med deg...! God betring! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå