Iselilja Skrevet 26. desember 2003 #1 Del Skrevet 26. desember 2003 Hva fikk du til jul? Jeg fikk food processor lasagneform stekepane/wok discman penger forkle brødkurv julebrikker toalettveske dusjsåpe bodylotion likørglass parfyme røkelse marsipangris en fin tegning sengesett pyntelysting cd kokebok Og er kjempefornøyd :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. desember 2003 #2 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg fikk Penger gavekort to hjertekakeformer som jeg skal bruke til bryllupskaken smykke fra Swarovski Jan Werner cd produkt fra Body Shop glassnisser fra Glasmagasinet (som jeg hadde tigget om) konfekt nydelig sølv blomstervase krumkakejern krumkaketang potetfat i service-serien vi samler på julelysestaker vin hjertesmykkeboks masse hjemmelagede småting fra datteren min såpe med sommerfugl i digital kalkulator stor Rimipose med forskjellig snop silkepysj og jeg er også kjempefornøyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise79 Skrevet 28. desember 2003 #3 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg fikk: Morgenkåpe Hånklær Jule løper Brodert sak til å ha julepost i. Kalender av tantebarna mine Bok Armbånd i hvitt gull Armbånd i sølv Stekepanne Espressomaskin Bestikk Krystall skål Sengetøy Gavekort Dekketallernkner Karaffel 6 Whiskey glass (var vel mest til sambis det da... men de er fine =) ) Twist pose Opptrekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. desember 2003 #4 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg fikk - 2 Høyang Polaris kasseroller - Hardangerbestikk for 6 pers. - Bula lue - Påleggsgafler fra Hardangerbestikk - Ostehøvel i Hardangerbestikk - Gavekort på aromaterapi - Armbånd (råstilig) - marsipangris - Juleakevittglass - Lys og servietter - Blånissebarna fra Hadeland Glassverk - Salatbestikk - Fotoalbum m.m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 29. desember 2003 #5 Del Skrevet 29. desember 2003 Vi fikk: Penger til fryseboks (litt vanskelig å få med på flyet ) Penger til forstørrelser av fotografbilder fra bryllupet Vedkurv og peisblåser Hylle i smijern Pizzafat og kutter Laken og sengetøy Bilde av niesen vår Helgeabbonement på avisen Bøker og kokebøker Spill Dvd-filmer Julepynt fra småttisene i familien (kjøpt selv ) Julestake til å ha i vinduet og juleduker Kopper En skål i serviset vi samler på Pyntegreier Elektrisk tannbørste Og sikkert mer.. Jeg husker ikke helt så sent på kvelden! Jeg fikk: Vinterjakke Vinterstøvletter Liza Marklund bok Nyydelig armbånd Intern gave fra lillesøss Flott fotlenke Fotoalbum og scrapbookingsaker + fotokalender Han fikk: Band of brothers dvd'ene Deodorant "Stalingrad" boken Gavekort på cd/dvd Gratis trening på helsestudio i 6 mnd Flott strikket genser fra min mor Snorkespray Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 29. desember 2003 #6 Del Skrevet 29. desember 2003 En fantastisk flott klokke i stål, med diamanter rundt skiva som er firkanta. med tilhørende armbånd Jakke. En god slump penger fra salget av huset til mormor... , 4 stk suppeskåler i servicet jeg samler på, Cornucopia En herlig Christian Dior nattkrem. 3 dessertskåler fra Cornucopia En veggstake/speil. En bok; Visdomsord om katter En kokebokholder. Tre telysestaker i glass Juleløper Ingrid Espelid Hovigs Julemat kokebok Gullarmbånd og smykke To digre lysestaker i sølv Veske fra Estee Lauder. Nedi der lå det ett nydelig mascara etui, hvor det er plass til både mascara og leppestift. Videre lå der 4 lippglosser, 2 leppestifter, 2 neglelakker, øyenskyggesett med fire farger, 1 mascara og en leppepensel- alt fra Estee Lauder. Christian Dior 5 eyeshadowkit og en Chr. Dior kajal som jeg hadde ønsket meg En nydelig krystallskål med stett fra Hadeland Ett kjempe fint krystallfat/ dessertfat også fra Hadeland Snoopy, marineblå natt/kosedress Sokker og boxershorts Fiskefileter pingvinlakris Armbånd fra Arts & Crafts Selskapsveske og øredobber. Gavene fra USA er ikke kommet enda dessverre, men da blir det pakker også etter jul. Mange av gavene var til sambo og meg sammen da, og vi føler oss kjempe beriket begge to.. Har virkelig fått mye flott i år og er KJEMPE fornøyd... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 29. desember 2003 #7 Del Skrevet 29. desember 2003 masse fint, men det nydeligste var en fantastisk nyyyydlig pelsjakke(ekte!!!)av min kjære!!!!! Mannen er gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. desember 2003 #8 Del Skrevet 29. desember 2003 Av Saeriamannen fikk jeg: Hårføner med kald luft. God pusete ullgenser Hvit genser To topper Disneys Silly symphonies DVD Vinrødt undertøy i velour. Andre: Alkymisten (bok) Godis Wokpanne Gardiner (4 lengder) Duk Satengpysj Bukse Genser Parfyme Stearinlys Bilde Håndklær Sort neglisje og sikkert noe jeg ikke kommer på i farten. En meget glad Saeria på julaften, ja. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 29. desember 2003 #9 Del Skrevet 29. desember 2003 Vi fikk masse fint, både sammen og hver for oss: Gaver jeg og sambo fikk sammen: Sateng sengesett 2 gavekort på møbel og utstyrsbutikk Kaffekanne Hjemmelagede såper Badehåndlær Laken Stort bilde Lysestaker Deler til service vi samler på Vaffeljern DVD Bilde av fadderbarn Knivsett Mine gaver: Lekkert smykke fra sambo Foto Hjemmelagede grytelapper (kuuuule!) Brente mandler "Gourmet" kaffe "Julepynteting" som jeg har siklet på i årevis. Gavekort på klær. Tenker hvert år at vi må begrense gaveflommen, og hvert år skjer det samme igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicoline Skrevet 29. desember 2003 #10 Del Skrevet 29. desember 2003 Jens skrev: masse fint, men det nydeligste var en fantastisk nyyyydlig pelsjakke(ekte!!!)av min kjære!!!!! Gurimalla, du må ikke fortelle sånt her på Kvinneguiden - her finnes kun mennesker med politisk korrekte meninger - pels er visst strengt forbudt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå