monja Skrevet 25. desember 2003 #1 Del Skrevet 25. desember 2003 Hva var årets beste julegave? Vi fikk en del penger og gavekort - noe som kommer godt med ettersom vi skal "fylle" på litt på serviset vi fikk til bryllupsdagen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 26. desember 2003 #2 Del Skrevet 26. desember 2003 Henning Mankell bok fra 13 åringen, fordi jeg blir så glad for at ungen min gidder å huske favorittforfatteren min OG hvilke bøker jeg ikke har av ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vonnie ikke pålogget Skrevet 26. desember 2003 #3 Del Skrevet 26. desember 2003 Min beste gave kom fra min kjære. Smykket "Evenstar" fra RIngenes herre filmen! Fikk ringen "Nenya" fra ringenes herre i bursdags gave 5 desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 26. desember 2003 #4 Del Skrevet 26. desember 2003 Den beste julegaven fikk jeg av mine barn. De hadde fått penger av meg som de skulle kjøpe til oss for, og det var et juletre til nisselandsbyen min og et lite hus. De vet hvor gøy jeg synes det er med slike ting, og da blir det litt spesielt siden det er de som har valgt det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. desember 2003 #5 Del Skrevet 26. desember 2003 I år kan jeg faktisk ikke velge hva som var aller best. Men jeg fikk masse hjemmelagede småting av datteren min, nydelige tegninger og pynt jeg vet hun har jobbet lenge med. sånt varmer skikkelig...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. desember 2003 #6 Del Skrevet 26. desember 2003 Nissefiguren som tassen har laget i barnehagen og det lille glasset med peppermyntekonfekt, som jeg vet han hadde store problemer med å gi fra seg. Ellers ble jeg glad for riskokeren, pengene til middagsservise, gavene fra venninnene mine og gavene fra sambo... Vanskelig å skille ut bare en. Synes jeg fikk så mye fint i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milkshake Skrevet 27. desember 2003 #7 Del Skrevet 27. desember 2003 Penger og ny mobil. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 27. desember 2003 #8 Del Skrevet 27. desember 2003 Ordentlig stressless og en gullring med en diamant i, begge fra min kjære. Fikk også brødbakemaskin fra min far og stemor, og den var høyt oppe på ønskelista! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. desember 2003 #9 Del Skrevet 27. desember 2003 Kjede fra elsklingen og fotbad fra mamma og pappa. Ellers er det alltid godt med penger da. :D Fikk også tre glass av de ølglassene vi samler på. Lekre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 27. desember 2003 #10 Del Skrevet 27. desember 2003 Nye sko og bøkene jeg fikk. :lykkelig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. desember 2003 #11 Del Skrevet 28. desember 2003 Armbåndet og aromaterapitimen fra min kjære Bula luen fra min bror (etter utallige år hvor jeg har ønsket meg lue fra ham) Bestikket fra svigers og kasserollene fra mine foreldre Ellers veldig glad for at gaven min kjære fikk fra meg falt så veldig godt i smak (genser og mobiltelefon) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 28. desember 2003 #12 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg ble glad for alt jeg fikk. Men skibukse, gavekort og penger var ting jeg ønsket meg - og fikk Jeg ble også veldig glad for presangen fra min kjære som var et smykke. Smykker og gull er ting jeg har lite av, så det kom godt med ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. desember 2003 #13 Del Skrevet 28. desember 2003 Den fineste tingen var nok DeLonghi espressomaskin, men jeg ble veldig glad for fire DVD' er oxo: Pirates of the Carrebean og to rockekonserter fra Slane Castle i Irland, den ene m U2 og den andre med Red Hot Chili Peppers, samt én m Pink Floyd i Pompeii fra 1972. Oxo ble jeg glad for den siste CD'en til Morten Abel seff.....og undertøysettet fra sambis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 29. desember 2003 #14 Del Skrevet 29. desember 2003 Den beste gaven JEG fikk: Armbåndet jeg har hatt lyst på i ett år, nye vinterstøvletter og vinterjakke (fikk av min kjære) Den beste gaven VI fikk: hm... Vanskelig.. fikk bilde av niesen vår som var nydelig, og gavene fra mamma var supre.. Elektrisk tannbørste.. Nei, vi fikk så mye flott atte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 29. desember 2003 #15 Del Skrevet 29. desember 2003 Pelsjakke av min kjære og ergometersykkel fra mine foreldre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 2. januar 2004 #16 Del Skrevet 2. januar 2004 JEG fikk ikke så mange gaver, så det er ikke vanskelig å velge: Klokka jeg fikk av min samboer.. VI fikk mange gaver, og der er jeg ikke like sikker på hva som var den beste gaven, vi fikk mange flotte gaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 2. oktober 2004 #17 Del Skrevet 2. oktober 2004 Den beste julegaven jeg fikk i fjor kom på 4.juledag, for da kom nemlig lillejenta vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå