Rumle Skrevet 7. januar 2012 #41 Del Skrevet 7. januar 2012 Ost! Aller helst Vellagret Norvegia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashiondiva Skrevet 7. januar 2012 #42 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg har altid egg og ketchup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 7. januar 2012 #43 Del Skrevet 7. januar 2012 Tenkte ikke koffert, æ låvår! Syntes det var en rar kombinasjon. Selvsagt tenkte du ikke koffert... spesiellt siden det er fredag natt/morgen Men man har da (nesten) alltid majones sammen med agurken på brødskiva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 7. januar 2012 #44 Del Skrevet 7. januar 2012 Brus, Melk og Hvitost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 7. januar 2012 #45 Del Skrevet 7. januar 2012 Melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 7. januar 2012 #46 Del Skrevet 7. januar 2012 Mat..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 7. januar 2012 #47 Del Skrevet 7. januar 2012 Selvsagt tenkte du ikke koffert... spesiellt siden det er fredag natt/morgen Men man har da (nesten) alltid majones sammen med agurken på brødskiva? Æ låvår, var ikke koffert i det hele tatt! Nå er det du som er koffert! Du er den første jeg har hørt om som har majones på agurken sin. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 7. januar 2012 #48 Del Skrevet 7. januar 2012 Pepsi Max, Jalapenio-ost og vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. januar 2012 #49 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Majones. Er det ikke Mills Majones i skapet, kan jeg hverken spise kjøttpålegg, egg, eller tomat/agurk på brødskiva. Edit: Jeg blir visst den andre majones/agurkspiseren SemperFi hører om. Endret 7. januar 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 8. januar 2012 #50 Del Skrevet 8. januar 2012 Majones. Er det ikke Mills Majones i skapet, kan jeg hverken spise kjøttpålegg, egg, eller tomat/agurk på brødskiva. Edit: Jeg blir visst den andre majones/agurkspiseren SemperFi hører om. Det var godt å høre at jeg ikke er den eneste i verden som er avhengig av agurk/majones på endel brødskiver. Skulle jo tro jeg hadde nevnt noe skikkelig rart. Som agurk (eller syltetøy) på nugattiskiva. Men der trekker til og med jeg grensen altså :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #51 Del Skrevet 8. januar 2012 Det var godt å høre at jeg ikke er den eneste i verden som er avhengig av agurk/majones på endel brødskiver. Me må halda saman mot overmakta! Skulle jo tro jeg hadde nevnt noe skikkelig rart. Som agurk (eller syltetøy) på nugattiskiva. Men der trekker til og med jeg grensen altså :gjeiper: Ja fy f... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. januar 2012 #52 Del Skrevet 8. januar 2012 Puppesangen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte22 Skrevet 8. januar 2012 #53 Del Skrevet 8. januar 2012 Melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 8. januar 2012 #54 Del Skrevet 8. januar 2012 Melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 8. januar 2012 #55 Del Skrevet 8. januar 2012 Ketchup, yoghurt og grønne epler til guttungen. Pesto til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cessie Skrevet 8. januar 2012 #56 Del Skrevet 8. januar 2012 Pepsi Max, appelsinjuice og gulrøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 8. januar 2012 #57 Del Skrevet 8. januar 2012 Løk, hvitløk og sitron. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. januar 2012 #58 Del Skrevet 9. januar 2012 Puppesangen! ..i kjøleskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 9. januar 2012 #59 Del Skrevet 9. januar 2012 brus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 9. januar 2012 #60 Del Skrevet 9. januar 2012 Hva er det som må stå i kjøleskapet ditt hver dag? Hos meg er det ketchup! Ps; 1 ting Majones. Kan nesten ikke spise noe salt pålegg på skiva uten majones. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå