AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 I vennegjengen min er det en gutt som har litt andre perferanser når det kommer til jenter, enn de andre gutta. I det siste har jeg lagt ekstra godt merke til dette, og lurer nesten på om det er noe galt med han, eller om dette er normalt. Overalt får vi jenter høre at gutta liker litt former osv, og de fleste gutta i gjengen er ganske enige ang. hva en fin kroppsfasong/størrelse er hos ei jente. Mens denne gutten, han liker dem tynne. Og da mener jeg modell-tynne, slike som jeg ser for meg at er enten syke (spiseforstyrrede) eller har gener som gjør at de ser slik ut uansett hvor mye de pøver å legge på seg. Type str. xxs. Vanlige jenter ser ikke slik ut, og burde ikke prøve å se slik ut, det er rett og slett ikke realistisk eller sunt. Han går konsekvent etter disse tynne jentene, og har hatt noen episoder hvor han har prøvd seg på noen litt mer normale, for så å uttrykke ovenfor dem hans ønske om at de skulle gå ned litt i vekt. Heldigvis har det blitt med "prøvd" enn så lenge. Han er en flott fyr på så mange måter, men hans ønsker er urealistiske og ikke minst usunne. Han velger glatt slanke lår og snerten stump ovenfor et pent ansikt. http://media.tumblr.com/tumblr_llke5wRBxK1qhsrbh.jpg Jepp, noe sånt noe. Jeg som jente blir helt forskrekket! Ikke at jeg bryr meg om hva han tenker om meg, siden vi bare er venner, men er dette normalt? Er det sunt? Kan det være noe galt med han, på en eller annen måte? Respekterer jo hans ønsker og preferanser selvsagt, men likevel.. Hadde vært fint å høre hva dere mener. Jente 22.
Gjest Nuppdupp Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 javel. du kan ikke bestemme hva han skal tenne på. nytter heller ikke å prøve å forandre han. hvorfor er det behovet så sterkt? la guttten få være i fred 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 javel. du kan ikke bestemme hva han skal tenne på. nytter heller ikke å prøve å forandre han. hvorfor er det behovet så sterkt? la guttten få være i fred Jeg har da vel aldri sagt at jeg ønsker å forandre han, eller bestemme hva han skal tenne på? Hvis det var det du fikk ut av innlegget mitt så må jeg bare få beklage måten jeg ordla meg på, for det stemmer så absolutt ikke med hva jeg mente. Men jeg skriver at jeg synes det er litt spesiellt, og lurer på hvor vanlig det er? TS 2
Aldrisur Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Tror bare gutter har ulik smak. Noen tenner på kjempetjukke jenter også. 1
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 jeg har en venninne som er ca så tynn (ingen sykdom), men har en kjæreste som forguder henne. Mener du at det er noe galt med han, daa han tenner på hennes kropp? Ta men med hestehale feks, på gennerelt basis vil de fleste kvinner si at dette ikke er noe de tenner på, men det vil selvsagt finnes unntak. Er det noe galt i dette? 3
Gjest badeand1 Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Han er ikke unormal bare fordi han liker det motsatte av kameratene. -_-
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 Men synes dere det er greit å be en evt. fremtidig kjæreste slanke seg til undervekt da? Jeg bare undrer sånn rundt dette, fordi, selvsagt finnes det jenter som er syltynne fra naturens side, men de fleste andra må faktisk sulte seg for å se likedan ut. Vil noen ha en jente som er usunn? En som ødelegger seg selv? Det virker jo som om det er ett fett for han om jenta er sunn eller ei, bare hun ser undervektig ut Og om hun er usunn, blir det ikke litt.. hva skal jeg si.. sært å ønske seg det? TS
Gjest badeand1 Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 Men synes dere det er greit å be en evt. fremtidig kjæreste slanke seg til undervekt da? TS Nei, det er det ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #9 Skrevet 6. januar 2012 Er det normalt å ønske en sykelig tynn jente så sterkt, at ansikt og personlighet kommer i andre rekke? TS
Gjest mjaow Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 Alle er forskjellige. Det er jo menn som tenner på kvinner som er så feite at de ikke kommer seg ut døra engang.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Tror bare gutter har ulik smak. Noen tenner på kjempetjukke jenter også. Ja, og dette mener jeg forsåvidt er nesten like ille. Ønsker man ikke først og fremst en SUNN partner, er poenget mitt Og hvis man ikke ønsker en sunn partner, da må det jo være noe som skurrer litt? Eller? TS
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #12 Skrevet 6. januar 2012 Er det normalt å ønske en sykelig tynn jente så sterkt, at ansikt og personlighet kommer i andre rekke? TS Akkurat like normalt som å ønske en jente med store pupper så sterkt at ansiktet og personligheten kommer i andre rekke. Og det er nok av gutter som gjør det. 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #13 Skrevet 6. januar 2012 Ja, og dette mener jeg forsåvidt er nesten like ille. Ønsker man ikke først og fremst en SUNN partner, er poenget mitt Og hvis man ikke ønsker en sunn partner, da må det jo være noe som skurrer litt? Eller? TS Nei. Man kan ikke selv bestemme hva man tenner på. Og det er nok av jenter som er så tynne naturlig, trenger ikke være usunt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #14 Skrevet 6. januar 2012 Akkurat like normalt som å ønske en jente med store pupper så sterkt at ansiktet og personligheten kommer i andre rekke. Og det er nok av gutter som gjør det. Nei vet du hva, det kan du vel ikke sammenligne? I svært få tilfeller er store pupper så helsefarlig at man kan dø av det, mens svært mange anorektikere taper kampen om livet. Dette innlegget er skrevet med helse som første prioritet. Spørsmålet mitt er ikke hvorvidt det er normalt å være overfladisk, heller om det er normalt å ønske seg en usunn partner. TS 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #15 Skrevet 6. januar 2012 Nei vet du hva, det kan du vel ikke sammenligne? I svært få tilfeller er store pupper så helsefarlig at man kan dø av det, mens svært mange anorektikere taper kampen om livet. Dette innlegget er skrevet med helse som første prioritet. Spørsmålet mitt er ikke hvorvidt det er normalt å være overfladisk, heller om det er normalt å ønske seg en usunn partner. TS For en som har naturlig store pupper er det ikke helsefarlig, for en naturlig tynn jente som må legge inn en kilo silikon, er det nettopp det. For en naturlig tynn jente er det ikke helseskadelig å være så tynn, for en som må slanke seg noe voldsomt for å oppnå kroppen, er det det. Same difference. 4
firestarter Skrevet 6. januar 2012 #16 Skrevet 6. januar 2012 Herregud, for en tråd! La nå kompisen din tenne på det han vil og slutt å blande deg. Reagerer du på denne måten fordi du selv har et par kilo for mye og føler deg truet av at det finnes menn som foretrekker tynne damer? 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #17 Skrevet 6. januar 2012 For en som har naturlig store pupper er det ikke helsefarlig, for en naturlig tynn jente som må legge inn en kilo silikon, er det nettopp det. For en naturlig tynn jente er det ikke helseskadelig å være så tynn, for en som må slanke seg noe voldsomt for å oppnå kroppen, er det det. Same difference. Anoreksi er den vanligste årsaken til dødsfall blandt unge kvinner, etter kreft og ulykker. Trodde ikke silikon var så farlig jeg, men, tar kanskje feil TS
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #18 Skrevet 6. januar 2012 Herregud, for en tråd! La nå kompisen din tenne på det han vil og slutt å blande deg. Reagerer du på denne måten fordi du selv har et par kilo for mye og føler deg truet av at det finnes menn som foretrekker tynne damer? Lar han tenne på akkurat hva han vil jeg, og blander meg ikke i det hele tatt. Bare lurer på hva folk tenker om det, og hvor normalt det er å utelukkende ønske seg noe slikt. Riktig som noen sier at det finnes naturlig slanke jenter, men det vet jo ikke han når han prøver seg på dem, og han prøver seg også på andre jenter som han sikkert ser på som "gode kandidater" til å slanke seg og bli "flotte". Det er det jeg synes er rart her. Til din informasjon kan jeg meddele at jeg er 167 cm og veier 53 kg. Føler meg flott som dagen er lang, og har en forlovede som synes det samme TS
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #19 Skrevet 6. januar 2012 Få deg et liv og slutt å legge deg opp i andres tenningsmønster
firestarter Skrevet 6. januar 2012 #20 Skrevet 6. januar 2012 Lar han tenne på akkurat hva han vil jeg, og blander meg ikke i det hele tatt. Bare lurer på hva folk tenker om det, og hvor normalt det er å utelukkende ønske seg noe slikt. Riktig som noen sier at det finnes naturlig slanke jenter, men det vet jo ikke han når han prøver seg på dem, og han prøver seg også på andre jenter som han sikkert ser på som "gode kandidater" til å slanke seg og bli "flotte". Det er det jeg synes er rart her. TS Så hvis jeg foretrekker lave menn fremfor høye betyr det at jeg krever at menn jeg møter skal kutte av 20 cm av kroppen sin? I så fall er det jo langt verre å foretrekke lave menn. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå