Gå til innhold

Hva skal du gjøre på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

......? :D Jeg er tom for idèer....

Skriv gjerne hva du skal spise, hvor, med hvem..osv..Koslig å høre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal spise kalkun med noen venner. Og kose oss sammen med dem.

Skrevet

Vi skal til et vennepar å lage kalkunmiddag.

Skrevet

Vi skal være hjemme hos oss selv. Tror vi skal lage pinnekjøtt!

Nam nam! Og bare kose oss....

=)

Skrevet

Min mann og jeg skal ha med oss svigers en tur ut.

Med på lasset blir også noen venner.

Her skal vi spise, drikke og kose oss.

Skrevet

Frøken fjortis får besøk av venninne fra Bergen imorgen som blir til over nyttår. I tillegg får vi besøk på nyttårsaften av min venninne som har m seg sitt besøk fra Tyrkia.... kjekkas på 30!!! :briller:

Sambis har kjøpt inn kalkun, men egentlig har jeg litt lyst til å lage no mer heilnorsk siden vi får utenlandsbesøk. Rensdyrstek fårrsempel....Vi får se.

Skrevet

Blir heilnorsk bondeaften med spekemat, hjemmebakt flatbrød og rømmegrøt. Har bedt noen vennepar og tror vi kommer til å få det kjempekoselig... :D

Skrevet

Vi skal være hjemme sammen med vofsen. Enten skal vi være alene eller så får vi besøk av et eller to vennepar.

Nyttårsfester pleier som regel å være en gedigen skuffelse uansett. Muligens skyldes dette for store forhåpninger og litt for mye alkohol (som man ikke nødvendigvis får i seg selv).

Vi koser oss heller hjemme med god mat og drikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Som eneste single blant vennenne min, er jeg nok ikke særlig atraktivt besøk på nyttårsaften. De vil enten være alene med familen sin eller være sammen med andre venner som har barn. Så jeg tilbringer kvelden alene. Men det er ikke noe nytt for meg. Har stortsett alltid vært sånn.

Elise

Skrevet

Vi skal inn til byen og spise sammen med mamma og pappa. Kalkunmiddag :P Når klokka blir midnatt regner jeg med at vi setter ossi bilen og kjører en tur. Får med oss masse raketter da. Voffene skal være alene hjemme for ettersom vi bor på landet er det ikke raketter her, og det passer dem bra det.

Gjest Anonymous
Skrevet
Vi skal inn til byen og spise sammen med mamma og pappa. Kalkunmiddag :P Når klokka blir midnatt regner jeg med at vi setter ossi bilen og kjører en tur. Får med oss masse raketter da. Voffene skal være alene hjemme for ettersom vi bor på landet er det ikke raketter her' date=' og det passer dem bra det.[/quote']

Ut og spise på restaurant? Kjøre bil når rakettene skytes opp? Høres stusselig ut, synes jeg... Bra vi er forskjellige!

Skrevet

Nåja, det er nå en gang sånn at mamma og pappa bor inne i byen da, så vi skal hjem til dem å spise..... *leter fortsatt etter ordet restaurant i forrige innlegg*. Og raketter har jeg gått lei av for leeeeenge siden, så det er ikke om å gjøre å stå ute i frosten og glane opp i himmelen. Festingen gjorde vi også fra oss for mange år siden :wink:Nei, vi skal sette oss i bilen og kjøre hjem og lage en ny generasjon vi :ler:

Skrevet

Vi er en vennegjeng på 5 som har leid hytte på fjellet og drar dit. Håper på finvær og skigåing. Kalkun m/tilbehør til middag.

Skrevet

Menyen er ihvertfall klar; Pinnekjøtt. Vi får besøk av et vennepar som har barn på alder med minsten vår. Klokken tolv går vi utenfor og treffer alle naboene og skyter opp raketter.

(jeg ser på - har aldri skutt opp en rakett i hele mitt liv *stolt*)

Skrevet

Vi skal spise kalkun hos mine foreldre.

Etterpå skal tiåringen vår, min mann og jeg til en venninde av meg på sosial sammenkomst. Min sønn blir hjemme hos mormor for han er vettaskremt for raketter.

Gjest Brunhilde
Skrevet

Nyttårsaften feires med 13 åringen. Det er vel 3-4 år siden vi ble enige om at det var den koseligste måten å feire på. Sender opp et par raketter ved midnatt - ellers fiser endel småting avsted stort sett hele dagen. Hverken tror eller håper vi får besøk, men vet aldri helt sikkert - det hender noen dukker opp, gitt....

På menyen står pinnekjøtt - DET gleder vi oss begge til!

Skrevet

Jeg vet ikke med hvem, men vi skal spise reinsdyrfilet og drikke vin etter at barna har lagt seg. Deres nyttaarsaften blir klokka sju, med pannekaker og alt det andre de vil ha... og egne raketter som skytes opp klokka halv aatte. De har det ikke saerlig bra hvis de er oppe over sengetid.

Skrevet

I år blir det storslått feiring av nyttårsaften. Vi skal i bryllup!!!

Skrevet

De siste årene har jeg spist middag hjemme og dratt ut med venner etterpå, men i år blir det sannsynligvis venninnemiddag hos en av jentene. På kvelden blir vi vel litt spredd pga. kjærester og slikt. Jeg skal på fest hos en kamerat, muligens blir vi en del som overnatter der også. Det blir sikkert koselig, jeg gleder meg som en liten unge. :D

Skrevet

Nyttårsaften har jeg fast middag med diverse venner, kalkun, masse barn og raketter kl 2000 for de små og kl 2400 for de store.............bedre enn julaften.... (nesten...)... hehe....

God nytt år til alle, med de beste ønsker for det nye året!!!!!

Stor klem fra lille meg......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...