kaffira Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Hvor får man kjøpt hijab i Oslo? Jeg er ikke muslim, men vil begynne bruke hijab i Oslo fordi det er så mange muslimer her, og jeg har lest på opplystemuslimer.no og islam.no osv at de ser meg som en norsk jente i vestlige klær og blondt hår som en hore og et ludder, en infidel som skal brenne i helvete og de tror jeg ligger med alle, og Satan er blant oss og fører til at guttene synder. Jeg syns det er så utrolig ubehagelig å tenke på at så mange mennesker i gata vil se på meg som en infidel hore som ligger med alle på grunn av seksuell trakkasering jeg har opplevd i mitt liv, jeg takler det ikke psykisk. Men jeg er også livredd for å begynne med hijab, jeg er jo redd man vil bli trakkasert og det ser jo bare dumt ut på en lys person som meg. 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 Men i all verden! Søte deg, slutt å les disse sidene og vær stolt over å være en flott, norsk og fri ung dame. 3
kaffira Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2012 Til de som kaller meg troll. Jeg er ikke et TROLL, jeg er dønn seriøs! Ja jeg er sikkert ikke helt stabil, av visse ting jeg har opplevd, men jeg er dønn seriøs, og jeg vurderer begynne med hijab. Jeg orker ikke at folk skal se på meg som en infidel HORE. Fatter ikke hva som er så vanskelig med å forstå.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Til de som kaller meg troll. Jeg er ikke et TROLL, jeg er dønn seriøs! Ja jeg er sikkert ikke helt stabil, av visse ting jeg har opplevd, men jeg er dønn seriøs, og jeg vurderer begynne med hijab. Jeg orker ikke at folk skal se på meg som en infidel HORE. Fatter ikke hva som er så vanskelig med å forstå. For meg er det veldig vanskelig å forstå at en norsk jente (og jenter av andre nasjonaliteter for den saks skyld) er villig til å underkaste seg en totalt idiotisk skikk som hijab. Du er norsk, du bor i Norge og du er ikke muslim. Hva i all verden er det du har opplevd som gjør at du er villig til å oppgi ditt liv som en fri vestlig kvinne, med alle privilegiene det gir deg, for et liv i en muslimsk tvangstrøye? Dette henger ikke på greip og jeg er rett og slett ikke sikker på om jeg tror på at innlegget ditt er legitimt. 9
Bana Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 jeg synes du skal være YTTERST forsiktig med å henvise til kilder som ikke stemmer i overens med dine absurde meninger, vær også forsiktig med å hevde at andre generaliserer en gruppe (alle norske jenter) ut ifra noen enkeltes meninger om deg ( om det du skriver i det hele tatt stemmer!) når du selv generaliserer en gruppe (alle muslimer), du er dobbelmoralsk og egentlig veldig ustabil, så istedenfor å skrive her bare fordi det for deg er noe tastetrykk, hva med å oppsøke en psykolog! troll! 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 slutt å heng med muslimer. problem solved. 3
TheSecret Skrevet 6. januar 2012 #9 Skrevet 6. januar 2012 slutt å heng med muslimer. problem solved. Hvem har sagt at hun henger med muslimer? Uansett, tilbake fra avsporingen. Du burde ikke bruke hijab. Jeg synes det bare ser dumt ut på folk som ikke er muslim selv. Du burde heller være stolt over hvem du er - som en annen bruker sa litt over. 2
TheSecret Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 (endret) *dobbelt svar. Svaret ligger over... En bruker, to svar, en mening! Endret 6. januar 2012 av SnowTiger !
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Hvem har sagt at hun henger med muslimer? Uansett, tilbake fra avsporingen. Du burde ikke bruke hijab. Jeg synes det bare ser dumt ut på folk som ikke er muslim selv. Du burde heller være stolt over hvem du er - som en annen bruker sa litt over. hun må jo gjøre det hvis hun er så redd for å bli snakka dritt til hver dag? henger du ikke med muslimer så slipper du det der.... eventuelt flytt hvis du blir så mobba.... virker som om det er mange muslimer i TS' hverdag...
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #12 Skrevet 6. januar 2012 Hvor får man kjøpt hijab i Oslo? Jeg er ikke muslim, men vil begynne bruke hijab i Oslo fordi det er så mange muslimer her, og jeg har lest på opplystemuslimer.no og islam.no osv at de ser meg som en norsk jente i vestlige klær og blondt hår som en hore og et ludder, en infidel som skal brenne i helvete og de tror jeg ligger med alle, og Satan er blant oss og fører til at guttene synder. Jeg syns det er så utrolig ubehagelig å tenke på at så mange mennesker i gata vil se på meg som en infidel hore som ligger med alle på grunn av seksuell trakkasering jeg har opplevd i mitt liv, jeg takler det ikke psykisk. Men jeg er også livredd for å begynne med hijab, jeg er jo redd man vil bli trakkasert og det ser jo bare dumt ut på en lys person som meg. Og derfor kaller du deg selv for kaffira? Jaada. Du er rapportert. 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #13 Skrevet 6. januar 2012 Hvor får man kjøpt hijab i Oslo? Jeg er ikke muslim, men vil begynne bruke hijab i Oslo fordi det er så mange muslimer her, og jeg har lest på opplystemuslimer.no og islam.no osv at de ser meg som en norsk jente i vestlige klær og blondt hår som en hore og et ludder, en infidel som skal brenne i helvete og de tror jeg ligger med alle, og Satan er blant oss og fører til at guttene synder. Jeg syns det er så utrolig ubehagelig å tenke på at så mange mennesker i gata vil se på meg som en infidel hore som ligger med alle på grunn av seksuell trakkasering jeg har opplevd i mitt liv, jeg takler det ikke psykisk. Men jeg er også livredd for å begynne med hijab, jeg er jo redd man vil bli trakkasert og det ser jo bare dumt ut på en lys person som meg. Du vet at det er en hån mot Gud om du tar på deg hijab og hykler om å være en from troende muslim? Så dermed vil du være verre i muslimers øyne om du lyver til Gud om å være from i hijaben din, uten å ha konvertert til islam. Det er ikke en hijab som avgjør om du er en hore eller ikke, men hva du innerst inne tror på og lever etter som kvinne. Man blir ikke automatisk dydig av å ta på hijab. Det er hva man gjør i resten av livet sitt som teller. Ikke at man dekker til hodet. Man kan leve svært dydig og fromt uten hijab. Mange jenter gjør det. Også de som ikke er muslimer. I islam tror man på at alle mennesker kan finne veien fram til islam og at de av fri vilje kan konvertere, selv om de ikke er muslimer per i dag. Derfor skal man være svært forsiktig med å dømme dem som ikke er muslimer, siden Gud kjenner alle og kaller på dem. Alle kan konvertere hvis Gud vil det.Det handler om deres ønske om å underkaste seg Guds vilje for dem. Har du ikke oppdaget noe ønske om å underkaste deg Gud i ditt hjerte fordi du har funnet ut at islam er det du tror på og holdet for sant, så skal du heller ikke ta på hijab og leke from. Ingen muslim kommer til å respektere deg for noe sånt. Tvert imot. 2
kaffira Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #14 Skrevet 6. januar 2012 Har du ikke oppdaget noe ønske om å underkaste deg Gud i ditt hjerte fordi du har funnet ut at islam er det du tror på og holdet for sant, så skal du heller ikke ta på hijab og leke from. Ingen muslim kommer til å respektere deg for noe sånt. Tvert imot. Jeg LEKER ikke from, jeg ER from. Men jeg er ikke muslim eller troende i det hele tatt på noe gudevesen over oss,jeg takler ikke psykisk å bli sett på som et løst ludder. Så om å dekke til håret kan få folk til å slutte å anta jeg er et ludder, er det meget verdt det for meg. Skal titte på hijab på grønland i dag. Gleder meg.
kaffira Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #15 Skrevet 6. januar 2012 Og derfor kaller du deg selv for kaffira? Jaada. Du er rapportert. Jeg er jo en kaffira i deres øyne, siden jeg ikke tror på gud.Hva du skal rapportere meg for?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #16 Skrevet 6. januar 2012 De fleste muslimer går ikke rundt å ser på hvite jenter som luddere. 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #17 Skrevet 6. januar 2012 Jeg er jo en kaffira i deres øyne, siden jeg ikke tror på gud.Hva du skal rapportere meg for? Muslimer tror også på gud. Faktisk så har kristendommen, jødedommen og islam samme gud og samme "stamfar".
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #18 Skrevet 6. januar 2012 Jenter som mobber europeiske jenter med langt, lyst hår er sjalu på det lange LYSE håret. Gutter som blir tiltrukket av vakkert, lyst hår er normale , men blir redde fordi de merker at de blir tiltrukket av noe de har blitt fortalt hjemme at de ikke får lov til å like. Når noen mobber er det fordi de føler seg truet. De føler seg mindreverdige det europeiske hvite, som er "mer verdt".De føler at det norske samfunnet ikke aksepterer deres religion, og de takler det dårlig. Det er en selvstigamtisering som foreldregenerasjonen har overført på dem, som foreldregenerasjonen har blitt fôret med i sine hjemland og i sin barndom. At de voksne fortsatt tror på dette, gjør at deres holdninger smitter over på ungene deres.Så går det ut over andre igjen, som man egentlig er sjalu på fordi man i bunn og grunn tror på at man selv er mindreverdig. Mange tror de er under "angrep" som muslimer og derfor er de på offensiven for å "slå tilbake". Dette er et problem det norske samfunnet, og endel norske skoler, ikke takler spesielt bra. TS:Har du prøvd å si til de som mobber deg at de ikke er mindreverdige selv om de er muslimer med hijab? Når de mobber er det nemlig det de tror de er... Å mobbe andre får dem til å tro de har vunnet.Men egentlig er det de som mobber som har tapt, for de har avslørt at de føler seg svake.De trenger noen å sparke ned, så de selv kan føle at de selv ikke ligger nede. Egentlig er det bare trist.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #19 Skrevet 6. januar 2012 Jeg er jo en kaffira i deres øyne, siden jeg ikke tror på gud.Hva du skal rapportere meg for? Jeg har rapportert deg for å være et troll som ønsker å piske opp en rasistisk stemning på KG med tråden din. Du fisker etter å få hatinnlegg mot muslimer, og det er rapportert. Du har fått to seriøse svar av meg også, men de er ikke beregnet på deg, de er beregnet på andre som leser på KG. 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #20 Skrevet 6. januar 2012 Jeg LEKER ikke from, jeg ER from. Men jeg er ikke muslim eller troende i det hele tatt på noe gudevesen over oss,jeg takler ikke psykisk å bli sett på som et løst ludder. Så om å dekke til håret kan få folk til å slutte å anta jeg er et ludder, er det meget verdt det for meg. Skal titte på hijab på grønland i dag. Gleder meg. Nei, det er du ikke. Og hvorfor spør du hvor du kan kjøpe hijab, når du øyensynlig vet det. Svært gjennomskuelig. At du blir "sett på som et løst ludder" er en merkelapp du ønsker å klistre på muslimer, og du legger dine holdninger i deres munn. Noe jeg personlig syns er stygt av deg. Det vil bli rapportert. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå