lunem Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #21 Skrevet 8. januar 2012 Jeg spiser ofte Skyr:) Der der det så og si 0 kabohydrater. Ellers har jeg ikke kuttet ut absolutt ALT godt! Jeg koseer meg med litt sjokoladeis i helgen, og merker nå etter bare knappe 2 uker, at det ikke skal så voldsomt mye til før jeg blir metta Også bruker jeg mye banan på frokostblandingen min for få litt søtt:) Anbefaler forresten frokostblanding med banan og frosne bær!! Det er fantastisk godt! :O 1
Zakuro Skrevet 8. januar 2012 #22 Skrevet 8. januar 2012 Har altså, som helt sikkert mange andre, bestemt meg for å ha godtestreik frem til sommeren. Jeg er avhengig av å ha noe godt å kose meg med, så vil gjerne ha forslag fra andre til hva jeg kan finne på å kose meg med i helgene Det eneste jeg kommer på selv er frukt og nøtter. Andre i forumet som vil henge seg på streiken? Vil bruke tråden som en liten motivasjon for å holde det gående. Nå har jeg sagt det, så nå må jeg holde det! En klassiker er vel lettrømme dip av fritt valg, men den med hvitløk eller tatziki passer best, og dyppe stenger av gulrot, agurk eller hva du nå måtte like. Fruktsalater er jo også fint, men mye fett i nøtter, så ikke mer enn en liten håndfull tror jeg. Sukkerfri tyggis? Yoghurtis teller det? Lite kalorier i forhold til vanlig is.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå