Pusekatt Skrevet 25. desember 2003 #1 Del Skrevet 25. desember 2003 Hadde du en hyggelig julaften? Var det noe som gikk skeis/ikke helt etter planen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. desember 2003 #2 Del Skrevet 25. desember 2003 Kjempehyggelig. En ting gikk skeis - glemte å koke poteter :o :oops: pinlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. desember 2003 #3 Del Skrevet 25. desember 2003 Gikk greit, selv om jeg knapt hadde kommet ut av dusjen da gjestene kom. :-? Fikk maten på bordet ganske kjapt, men fikk trøbbel med å dele opp skinkesteken i skiver. Den var rett og slett for løs. Aner ikke hvorfor den ble sånn, men den smakte som den skulle da. Og det ble mer enn nok mat. Har masse rester i kjøleskapet. Ingen store kriser. Kaffen var passe sterk, jeg hadde husket å kjøpe kaffefløte (til svigerfars store glede, glemmer det ALLTID). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 25. desember 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 25. desember 2003 Kjempehyggelig. En ting gikk skeis - glemte å koke poteter :o :oops: pinlig. Jeg glemte å steke loff til frokost i dag (halvstekt fra butikken), jeg, så mannen min måtte ut og kjøpe på Shell :oops: :oops: :oops: Det ble en veldig hyggelig julaften, bortsett fra at faren min ikke tok av seg uteskoene inne, og har dermed dratt inn masse søle inn. TIl tross for gjentatte påminnelser om dette, greide han å gå ut med tøflene sine imorges, slik at det ble enda mer møkkete inne. Er nå akkurat ferdig med å vaske hele huset :evil: Det var ikke akkurat slik jeg hadde planer om å tilbringe 1. juledag...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 25. desember 2003 #5 Del Skrevet 25. desember 2003 Vi hadde heldigvis en veldig fin julaften, alt gikk bra og mannen min klarte å kose seg litt han og (Han gruer seg alltid til jul). Svigermorfar fikk en bok av oss som han hadde fra før , men det fikser vi. Først var vi hos mannens familie og på kvelden stakk vi en tur innom min familie også. Så dro vi til en kamerat og hygget oss med venner til kl. fire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 25. desember 2003 #6 Del Skrevet 25. desember 2003 Ja kjempe koslig og morsom, som vanlig! Eneste som gikk litt skeis var det manglende syltetøyet :o Min kjære bestemor glemte å kjøpe inn tyttebærsyltetøy, og jeg som bare mååå ha det. Men jeg overlevde :blunke: Jeg kunne foresten husket på det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. desember 2003 #7 Del Skrevet 25. desember 2003 Vi har hatt det alldeles kjempekoselig! Alle overnattingsgjestene har nettopp reist hjem igjen, og jeg skal snart hive ungene i badekaret. Ungene er knallfornøyde med julegavene i år (jeg også) og alle har kost seg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 25. desember 2003 #8 Del Skrevet 25. desember 2003 Julaften ble helt perfekt :D Jeg glemte å koke rosenkålen og broccolien da, men det fikk vi ordnet, så det ble absolutt ingen krise. Maten smakte godt, og alle var kjempefornøyde med gavene og kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 25. desember 2003 #9 Del Skrevet 25. desember 2003 På det fysiske plan som mat, drikke, klær og alt ytre greier så var alt stålende. Pinnekjøttet var perfekt saltet. Yummy! På det mer teoretiske -> psykiske plan så gikk alt helt og holdent "ape-shit"! Pokkers greier alså! *snufs* Så om jeg skal gradere denne julen hvor en er ræva blues og ti er uforglemmelig god, vel min jul i år får en 1+. (Plussen er at det kunne nesten gått hakket værre.....) hehe...helt tragisk. *rister oppgitt på hodet* =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. desember 2003 #10 Del Skrevet 25. desember 2003 Julaften ble helt perfekt. Vi koste oss max, og hadde det flott. Ingenting gikk skeis, men det kan hende det gjør det i morgen når 10 sultne slektninger inntar det monjanske hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. desember 2003 #11 Del Skrevet 25. desember 2003 Alt gikk slik det skulle. Selv om jeg begynte å få litt nervøse tendenser da svigers ikke dukket opp, klokken nærmet seg faretruende 17:00 og maten begynte å bli ferdig. De dukket opp presis klokka 17:00. Så det gikk jo greit likevel. Jeg fikk masse skryt av både middag og dessert, alle var fornøyde med gavene og det eneste som manglet var snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 26. desember 2003 #12 Del Skrevet 26. desember 2003 Jo, julaften var helt grei. Jeg var borte - og må nok konstatere at jeg heller vil være hjemme! Neste år har jeg tanker om å ta 13 åringen med (da er et jo en 14 åring) og feire jul et annet sted, kanskje på Cuba eller Jamaica eller noe. Får se hvor langt pengene rekker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 26. desember 2003 #13 Del Skrevet 26. desember 2003 På en skala fra en til ti, hvor ti er best, må jeg si at dette ble 9++! Er veldig fornøyd! Ble ikke 10 pga noen klønete kommentarer under julegaveopp-pakkinga, men det er bare sjarmerende, i grunnen! Svært fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viblie Skrevet 26. desember 2003 #14 Del Skrevet 26. desember 2003 Vi hadde en så hyggelig juleaften, vi kunne få. Da vi var flere som hadde feber og var potte forkjølet. Den minste med sykdom, lå stort sett i sofaen hele aftenen. Bortsett fra all sykdommen, så var juleaften koselig. Det var artig å se min datter på 1 år, som lyste opp over alle pakkene. Selv om hun var mest glad for alt papiret, enn selve gavene..... Maten ble det også nok av, her i Danmark så er det ikke lite de serverer til jul. Fleskestek (ribbe), and og risengrynsgrøt. Og så dessert tilslutt!! Så alle var mette og fornøyde. Gavene var vi alle stort sett fornøyde med, bortsett fra noen enkelte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 27. desember 2003 #15 Del Skrevet 27. desember 2003 Hadde en fin julaften hos svigers. Hadde litt mangel på julestemning siden jeg ikke hadde vært i kirken, men det hjalp jo med Sølvguttene på Tv. Det fineste var datteren min som ble skikkelig rørt over gavene - hun fikk gledestårer i øynene av alt det fine hun fikk ! ( Hun er fem år ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iskvinnen Skrevet 30. desember 2003 #16 Del Skrevet 30. desember 2003 Helt nydelig bare sambo, jeg og sønnen vår på 4. Ikke no stress med familie og middagsgjester før femte juledag. Maten på julaften ble perfekt og likeså resten av kvelden. Ikke dette kaotiske stresset med middagen før hjemmet blir stormet av 12 sultne slektninger. Koselig rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 30. desember 2003 #17 Del Skrevet 30. desember 2003 Vi hadde en veldig koselig julaften sammen med svigers, hos svigerinnen min og hennes familie. Det eneste jeg har å utsette er at de voksne snakker om hvor høytidsstemt man var før og at det bare er pakkemas. Det var så mye bedre før... Vel - når de samme voksne sier når klokken er åtte og gavene åpnet at "det var julen for i år..." da er det ikke mye håp. For meg er 1. og 2. dag like mye julehøytid, og er en god og deilig ting jeg har med meg hjemmefra. For meg er det faktisk jul enda. I dag er det sjette juledag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå