Gå til innhold

Hva fikk du av din kjære?

Barbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke egentlig fått gave enda, for vi ble enige om å kjøpe til hverandre i januarsalg, men i går fortalte han at han har bestilt billetter til Disney on Ice som er i Spektrum, så det ble en av gavene sa han til meg. :D Jeg gleder meg masse allerede!!

Ellers har han pratet på noen smykker, han vet jeg elsker ringer og helst vil ha ringer på alle fingrene mine, så det er vel muligheter for at det blir en sølvring av ett eller annet slag.

Selv vet jeg ikke enda hva jeg skal kjøpe til ham, han skal være med i butikker og finne noe selv antageligvis, tenker jeg. Men jeg tenker på en parfyme han elsker som han har lett etter. Den har jeg funnet så da er det vel muligheter for at jeg kjøper den til ham :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt til kjæresten min at jeg ønsket meg et gullhjerte fra gullsmeden. Jeg hadde sett meg ut et til bare 98 kr til og med... Istedet fikk jeg en enorm dildo :o Noe slikt ville jeg aldri ha kjøpt til meg selv... Dessuten var den altfor stor, jeg får den ikke inn men han insisterer på at jeg må bruke den i begge hull :roll: Gjør jo bare vondt jo... Jeg sier jeg bruker den men det er bare løgn. Den ligger gjemt inni skapet mitt så mamma ikke finner den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo vanskelig å overgå den siste der... Men jeg fikk mp3 spiller! Fornøyd med den. Så nå laster jeg ned musikk for fulle mugger.

Også skal vi oppgradere pc `en nå når det er salg.. Det trengs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:D Jeg fikk et nydelig armbånd satt sammen av rosa krystallhjerter, konfekt fra pascal og kjærestebrev... jeg smelta, flere ganger... er sååå heldig :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg fikk en gullring, billetter til ishockey kamp, undertøy, 3 bøker, dikt, ytterjakke, vase fra Alessi og stretsj- laken. Guuud, så heldig jeg er - elsker nussebassen min!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingeline

Og jeg fikk gavepakke med parfyme og bodylotion og en kjempedeilig myk kosedress i fleece. Synes kjæresten min har vært flink jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest :-) anna (ikke pålogga)

Fikk et ørbittelite digitalkamera fra Canon... Råstilig design og fotografering er min store hobby så jeg ble kjempeglad.

Hørte forresten om ei som fikk BMW til jul...

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk settlers og kortskalle, travis sin the invisible band og en kalender med bilder av oss på!

Ble kjempe fornøyd jeg! han er så god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk haarfoener, 2 cd'r, bok om kunst og en haandvisp (!!) Den siste var det egentlig han som oensket seg iom han elsker aa lage 'puddings'.. Men det var moro gave :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Qwerty

Fikk meg kjæreste til jul, jeg!!!! Bedre gave kan en vel ikke få? :hjerter: Og av han fikk jeg en DVD-spiller, noe jeg har ønsket meg lenge og hadde tenkt å kjøpe selv på salg i januar, så det var kjempefin gave! Og så fikk jeg en DVD i tillegg, som passet ypperlig til meg! :P Storfornøyd med gavene, jeg, spesielt den første, den snille og varme som lukter så godt.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicoline

Jeg fikk 1000 kroner av min eksmann :ler: - vi feiret jul sammen og jeg tror han fikk litt panikk da han fikk gave av meg ... så jeg kjøpte meg en nydelig sølvring for pengene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt til kjæresten min at jeg ønsket meg et gullhjerte fra gullsmeden. Jeg hadde sett meg ut et til bare 98 kr til og med... Istedet fikk jeg en enorm dildo :o Noe slikt ville jeg aldri ha kjøpt til meg selv... Dessuten var den altfor stor' date=' jeg får den ikke inn men han insisterer på at jeg må bruke den i begge hull :roll: Gjør jo bare vondt jo... Jeg sier jeg bruker den men det er bare løgn. Den ligger gjemt inni skapet mitt så mamma ikke finner den.[/quote']

Hva slags drittstøvel er du sammen med? Unnskyld at jeg spør?

Coffee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk et sølvkjede med anheng av "diamanter", tre dvd-filmer (Harry Potter 1 og 2 og Bowling For Columbine), og minnekort til det digitale kameraet mitt (128 mb) av kjæresten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg fikk meg en ny jakke noe jeg virkelig trengte, men hadde aldri nevnt for ham at jeg ønsket meg det, så jeg var kjempe imponert da jakken passet perfekt og den var skikkelig fin! I tillegg fikk jeg en kjempestor kasse full av godter - kun mitt favoritt godteri! Og den skal jeg si var populære på julaften! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg fikk to skreddersydde sarier, fordi kjæresten min "feiret" jul i india, og jeg var hjemme i Norge. Vi skulle egentlig ikke gi hverandre gaver, men var veldig gøy å få noe skikkelig indisk! I tillegg fikk jeg x antall meter silke, som jeg skal sy korsett av, og massevis av dingledanglesmykker.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...