Gjest GreenSky Skrevet 29. desember 2003 #61 Del Skrevet 29. desember 2003 -I julegave? Selv ble jeg veldig glad når jeg åpnet gaven fra min mann. En stor, vakker diamantring. "Dette hadde vi vel egentlig ikke råd til", sa jeg. -Og han svarte: "Du er verdt hver eneste krone, og jeg elsker deg"! Jeg ble så rørt at jeg måtte gråte en liten skvett... Ikke rart jeg elsker den mannen! Å, sukk! Så romantisk! *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2003 #62 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg fikk Playstation :D Det var det som stod på ønskelisten. Kjempe fornøyd :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 29. desember 2003 #63 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg fikk et nydelig undertøysett av minn kjære . Det var rette størelsen okså , så jeg var veldig fornøyd med gaven . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 29. desember 2003 #64 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg fikk deilig parfyme med bodylotion i samme merke. Akkurat det jeg hadde ønsket meg (så hadde jeg vel presisert ønskelista ganske nøye i år også, da). Og så fikk jeg en sånn "masser deg selv"-dings med kuler som jeg selv kan bruke på ryggen min. Det var vel kanskje et hint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 29. desember 2003 #65 Del Skrevet 29. desember 2003 Mannen min gav meg en liten spire i magen til jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 29. desember 2003 #66 Del Skrevet 29. desember 2003 Lekkert smykke. Han er flink til å finne litt spesielle ting som Nigella liker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bertine(ikkeloggetinn) Skrevet 29. desember 2003 #67 Del Skrevet 29. desember 2003 gratla la flaca!!!!!! jeg fikk en deilig morgenkåpe i flece med hette. den var mørkelilla m lys lilla inni. og i tillegg fikk jeg en lyse lilla silkepysj!!! gud, som jeg elsker prinsen min:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 30. desember 2003 #68 Del Skrevet 30. desember 2003 Vi skulle ikke feire jul sammen, men kjæresten min var hos meg en uke før jul. Noen dager før han skulle reise ble han plutselig veldig ivrig og insisterte på at jeg skulle åpne presangen fra han. Jeg ville egentlig ikke -jeg ville jo vente til julaften, men han insisterte og fikk tilslutt overtalt meg. Presangen var en diger dobbeldyne (200 x 220) med flanellssengetøy til!! En nydelig gave! Dobbeldyne anbefales virkelig Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. desember 2003 #69 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg fikk Asbjørnsen og Moes samlede eventyr i praktutgave jeg - og jeg valgte den ut selv... Kjempefornøyd! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 30. desember 2003 #70 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg fikk en kjempe fin figur av en baby(den er hvit) som holder en rose(den er farge på). Så den når vi var i London.. Han fortalte meg når jeg hadde åpnet den på julaften at han hadde sett at jeg syns den var kjempe fin... Han er bare helt skjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 2. januar 2004 #71 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg fikk 4 pocket-bøker, Lee-buske og en genser. Akkurat det jeg ønsket meg! Og ei parfyme av valpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. januar 2004 #72 Del Skrevet 2. januar 2004 Dokumentveske i skinn - lekker :D og Istid på DVD. Ble så glad som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. januar 2004 #73 Del Skrevet 2. januar 2004 Fikk - brødrister (som jeg hadde ønsket meg.) - siste CDn til Morten Abel (som jeg også ønsket meg.) - tre håndstøpte, runde lys i tre størrelser, blåsjatterte med litt glitter. (han vet jeg elsker levende lys, og de var skikkelig fine, samtidig som de var laget for salg på ett juleutsalg for utviklingshemmede eller noe i den duren. god sak å støtte som han sa.) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joanna Skrevet 2. januar 2004 #74 Del Skrevet 2. januar 2004 Dokumentveske i skinn - lekker :D og Istid på DVD. Ble så glad som bare det Ååååh, Istid på DVD! :D Heldiggris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. januar 2004 #75 Del Skrevet 2. januar 2004 Ååååh, Istid på DVD! :D Heldiggris. Jepp - har ledd hysterisk hele jula av Scrat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 3. januar 2004 #76 Del Skrevet 3. januar 2004 Fikk klokke, parfyme/bodylotion, pannebånd, lue, og...hmm, andre småting, men har glemt hva!! Er iallfall kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. januar 2004 #77 Del Skrevet 3. januar 2004 Fotbad med pedikyrsett, gavekort på eurosko(jeg HATER skobutikker.. og jeg tror han mener at skoene mine er LITT for slitte..) og tøfler! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 4. januar 2004 #78 Del Skrevet 4. januar 2004 Et par dager før jul fikk jeg ring i gult og hvitt gull med en liten diamant i. Og lovnad om giftemål på toppen Fikk en ekstrapakke til å pakke opp på julaften, og i den var det en termoskopp som jeg hadde ønsket meg. Slik at teen min ikke blir kald når jeg tørker snørr av ungene på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. januar 2004 #79 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg fikk pologenser, stikkegenser og ny mobil (siemens mc 60). Pologenseren og stikkegenseren fikk jeg i høst, da det var på salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vianne Skrevet 4. januar 2004 #80 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg fikk speilreflekskamera, som jeg har hatt lyst på lenge. Ble veldig glad :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå