Gå til innhold

Hva fikk du av din kjære?

Barbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillesol ikke nnl

Han er håndverker, og jeg fkk et nydelig sminkebord med stooort speil til! Akkurat det jeg ønsket meg! Og så er det ekstra koselig at han har brukt masse tid på jobben om kvelden for å lage det til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo si hva jeg ga min samboer til jul..

På morgenen fikk hun frokost med et gullkjede, og en dildo i julesokken sin (hun liker å bruke den når vi har sex).

og på kvelden ga jeg henne et kjærlighetsbrev hvor jeg hadde reflektert de 4 årene vi har vært sammen, hvorfor jeg elsker henne så høyt, hva jeg håper skjer i fremtiden + mye annet. Så ga jeg henne 24 timer hvor hun kunne bruke meg som slave. Høres vel litt dumt ut, men hun har brukt den alt, og da ble jeg bedt om å lage mat, masere henne, og varte henne opp på alle tenkelig måter. hun benyttet også sjangsen til å få oralsex (leeenge). og alt dette likte hun!! =) hun ba om nye 24 timer.. og det får hun nok til neste år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk 2 bilder som jeg hadde ønsket meg, og et rå lekkert undertøysett :hjerter: Det fikk jeg senere på kvelden. :P He he. Så skal jeg få meg ny mobil telefon på ny året. Holder på å bli gaaaal av den jeg har..... :kjempesinna:

Ellers fikk vi masse nyttige gaver sammen.

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Føler meg plutselig veldig bortskjemt jeg da, men here goes:

Stressless med innebygd massasje og varme, gullring med en diamant i, cd med Jan Werner, rettetang, gavekort på aromaterapi, dampbad til ansiktet + elektrisk børste til å bruke etterpå, popcornmaskin og elektrisk potetskreller.

Absolutt alt jeg kunne ønsket meg og mere til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk så mange saker og ting at jeg er flau. Spinningsykkel, en diger treningsball, manualer, hoppetau, en stor kokebok, wokpanne i titan. Nå har jeg jo mitt eget lille treningsstudio så nå melder jeg meg ut av sats. Så om et års tid har jeg forhåpentligvis fått trent mye mer enn det foregående år samt at jeg har spart inn det alt iutstyret har kostet!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting :grine: ,vet at han har kjøpt julegave til meg men har ikke fått det ennå, fordi vi har kranglet før juleaften.Og han er fremdeles sur på meg ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En flaske Whiskey (mitt favorittmerke), noen snertne truser og abonnement på Dine penger. Ja og så de fire kommende nummerne av Cupido...

Man kan ikke si at mannen kjøper strømlinjeformede pliktgaver i alle fall :lol:

Var veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To DVD'er som jeg har ønsket meg, jeg er fornøyd med det jeg. Vet han har litt dårlig med penger nå + at forholdet er så ferskt at det ville blitt litt voldsomt med diamantring liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carving-ski og bindinger, akkurat det jeg hadde ønsket meg :D Kanskje ikke den mest romantiske gaven, men det betyr ingenting. Synes det er bedre å få noe jeg har bruk for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vinterstøvletter og "Poême"parfyme fra Lancôme. Støvlettene hadde jeg ønsket meg men parfymen var ekstragave. Han hadde faktisk registrert at det var skralt i parfymehylla mi.

Av meg fikk han et PC-spill som han ønsket seg og skinnhansker som ekstragave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vinterjakke og vinterstøvletter.

Den siste boken av Liza Marklund (så nå har jeg alle!)

Og et flott armbånd som jeg har ønsket meg i ett år. Litt røfft som kan brukes både til hverdags og til fest!

Jeg har en superflink mann!! Er utrolig flink til å kjøpe gaver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...