Gå til innhold

Hva fikk du av din kjære?

Barbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk superundertøy (overdel+longs) og lue fra Bavac som jeg hadde ønsket meg. Samt morgenkåpe (han er lei av at jeg hele tiden rapper hans nemlig..)+ et "sjekkhefte" med div. ting (en god middag, massasje++) som han hadde laget for hånd.. Perfekt gave, både praktisk og romantisk :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gavekort på 800 kr hos en salong som driver med hudpleie, fotpleie, aromaterapi o.l. Det er det man trenger som småbarnsmor! Tid til seg selv og egenpleie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en nydelig ring i hvitt og gult gull med diamanter og den nye samle-cd'n til Bruce Springsteen (har ønsket meg den) :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øredobber som matcher ringen jeg fikk til bursdag, og siste Terry Pratchet Discworld-bok, som jeg ikke ante at var kommet. Whoho! Supert!

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heissann alle sammen!!

og god jul :D

jeg fikk nydelige øredobber i gull med diamanter. Passer perfekt til ringen jeg fikk i morgengave i bryllupet vårt i juni :hjerter:

jeg er superfornøyd!!!

Klem fra Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Øredobber (vi er ikke enige om fargen) et drøyt halvkilo hvit sjokolade, gavekort på H&M (usannsynlig praktisk!) og nusselig undertøy (er sikker på at det er litt for smått for denne tiden av året). En søt gavesom på en måte er oppsummeringen av ting jeg maser mye om. Tjihi! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått krumkakejern og tang, for det har jeg gått og mast om i hele desember.... :oops:

Også fikk jeg en nydelig blomstervase som hører til en sølvserie (fra Gullsmeden), pluss masse penger som jeg har fått streng beskjed om å bruke BARE på meg selv :blunke:

Dessuten fikk jeg et alldeles nyyyyydelig Swarovski halssmykke, som jeg har siklet på......

Jeg har verdens beste kjæreste !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk armebånd i hvitt og gult gull (annenhvert ledd). Leddene med hvitt gull hadde seks små diamanter. Gleder meg til jeg får tatt det inn, slik at jeg kan begynne å bruke det.

Fikk også et stort smykkeskrin i tre. Det har jeg faktisk ønsket meg i mange år, men har alltid glemt å ta det med på ønskelisten.

Dessuten fikk jeg diverse badesalt, bodylotion og kremer.

Alt i alt, er jeg MEGET fornøyd med julegavene i år. Han er flink han :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en aliansering med en diamant som jeg selv hadde vært med å plukke ut. Jeg klarte ikke å finne på noe å ønske meg, så da

"tvang" sambo meg nesten til å velge mellom smykker eller ny mobiltelefon. Tror jeg kjører samme taktikk neste år... :blunke: :ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte vedovn til oss selv så vi skulle bare gi en liten ting,men jammen fikk jeg ikke det store, flotte(og dyre!) smykkeskrinet som jeg har siklet på.Med et lite løfte om å fylle det litt opp i bursdagen min i januar

:hjerter:

Fra den den andre sjønnasen min,pusegutt, fikk jeg 4 krystallglass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk fleecesett (som visstnok er til å ha under dykkerdrakt osv, men som fungerer utmerket som "kosedress") og super ytterjakke med tykkt fleecefor, og tykk skibukse. Noen satser på skiturer og snøballkrig i vinter. :P

Er kjempefornøyd, hadde sagt at jeg ikke ønsket meg gullsmedgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en nydelig diamantring :hjerter: og masse sexy undertøy, nå har jeg en bitte liten anelse om at mine flotte Triumph ammebh`her med brede stropper ikke er det han tenner mest på :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...