Barbie Skrevet 24. desember 2003 #1 Del Skrevet 24. desember 2003 -I julegave? Selv ble jeg veldig glad når jeg åpnet gaven fra min mann. En stor, vakker diamantring. "Dette hadde vi vel egentlig ikke råd til", sa jeg. -Og han svarte: "Du er verdt hver eneste krone, og jeg elsker deg"! Jeg ble så rørt at jeg måtte gråte en liten skvett... Ikke rart jeg elsker den mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 24. desember 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 24. desember 2003 Var det ingen av dere som fikk noe eller? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 25. desember 2003 #3 Del Skrevet 25. desember 2003 Nei, faktisk ikke... Avtalen oss i mellom var at vi ikke skulle gi gaver til hverandre. Jeg gir bare til barna. Men jeg fikk faktisk høytalersett til pcen, som han raska med seg da han handlet inn til jul - om det er julegave, vet jeg ikke. Den var ikke pakket inn. Men nå har jeg iallfall lyd på pcen igjen, og det er ok, så kan jeg spille musikk fra samlinga som er lastet ned fra nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2003 #4 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg fikk et gullsmykke. To delfiner fast i hverandre, og det skal symbolisere meg og min kjære. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. desember 2003 #5 Del Skrevet 25. desember 2003 Deilig jakke i en slags fleece. Flott!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente|20 Skrevet 25. desember 2003 #6 Del Skrevet 25. desember 2003 får bare sånne praktiske ting jeg ønsker meg, fikk i bursdag og fikk nå.. no romance.. hehe.. fikk en dvd, to IQ leker, en stor "koffert" til å ha cder i og ei krølltang får dere helt dånedimpen dere nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 25. desember 2003 #7 Del Skrevet 25. desember 2003 Laaangt håndskrevet kjærlighetsbrev, (dån - ) CD-plater. Og nå: JULESTRØMPEN ER FULL!!!=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. desember 2003 #8 Del Skrevet 25. desember 2003 Fikk du et HÅNDSKREVET kjærlighetsbrev ???? :o :o :o *Dør av misunnelse* Jeg fikk ny vinterjakke, en genser og en antiagingcreme. Akkurat det jeg hadde ønsket meg ! :D Jakken må byttes for den var for stor, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2003 #9 Del Skrevet 25. desember 2003 Sydentur:-) Så om to uker på denne tiden sitter jeg og nyter en lang frokost på verandaen med utsikt over havet! Forhåpentligvis blir det såpass varmt at vi får solt oss litt innimellom shoppinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2003 #10 Del Skrevet 25. desember 2003 En lapp med at "gaven er i rest - kommer om to måneder". Greit nok. Juk er det okkesom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. desember 2003 #11 Del Skrevet 25. desember 2003 Fikk du et HÅNDSKREVET kjærlighetsbrev ???? :o :o :o *Dør av misunnelse* *dør av misunnelse sammen med Hilde* Fikk en strikkejakke, en krem og en øyenskygge. Hadde gitt ganske så detaljert ønskeliste i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. desember 2003 #12 Del Skrevet 25. desember 2003 Vi kjøpte ikke julegaver til hverandre, men han kom hjem med en STOR engel som han hadde snappet med seg i en butikk . Ikke særlig pen, men veldig julete. Dessuten fikk jeg nytt strykejern og strykebrett, ettersom vi ikke finner igjen det gamle og han MÅTTE stryke dressen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maetzii Skrevet 25. desember 2003 #13 Del Skrevet 25. desember 2003 Dobørste og to plastbokser til å ha mat i :D (har aldri skjønt poenget med dyre og unyttige gaver) Og han fikk to brett med colabokser og to boxere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2003 #14 Del Skrevet 25. desember 2003 Fra min eks(!!!) fikk jeg oppladbar drill. Noe enhver enslig kvinne trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 25. desember 2003 #15 Del Skrevet 25. desember 2003 Nydelig diamantring :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 25. desember 2003 #16 Del Skrevet 25. desember 2003 Armebånd i hvitt gull med diamanter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. desember 2003 #17 Del Skrevet 25. desember 2003 Nydelig sølvsmykke, DVD med silly symphonies, Charlie og sjokoladefabrikken (har ønsket meg den) og den nye boka til Anne Holt. To reflekser og en caramello. Fin fin gave :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 25. desember 2003 #18 Del Skrevet 25. desember 2003 En nydelig kåpe, skihansker fra Peak og cd med Cyndi Lauper. Gave fra Mannen og Lille Frø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 25. desember 2003 #19 Del Skrevet 25. desember 2003 En kjempefin sølvring diamantene er nok ikke ekte men den er så fin og glitrer og jeg er liten og stygg og naken and it's my preciousssssssssssssssssssssssssss!! Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 25. desember 2003 #20 Del Skrevet 25. desember 2003 Fikk noen cd'er - en morgenkåpe ... kjeeempemyk... en av kokebøkene til Jamie Oliver - og samme morter som Jamie Oliver bruker... og noen kjempefine lysestaker som jeg ønsket meg :D ...... Han er så flink til å vite hva jeg trenger og ønsker meg att Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå