Pusekatt Skrevet 24. desember 2003 #1 Del Skrevet 24. desember 2003 Åh, jeg gleder meg sånn til julegavene i kveld!!!!!!! Men det jeg egentlig gleder meg mest til, er å se ansiktene på min kjære familie når de pakker opp gaver fra meg Blant gavene jeg er mest "spent" på sånn sett er: -London-weekend for to til mannen min -DVD-spiller til mamma og pappa -VHS-spiller til svigermor Er dere andre også sånn? Eller er det egne pakker som teller mest? (OK da, jeg gleder meg litt til å pakke opp pakker selv og 8) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 24. desember 2003 #2 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg gleder meg som en unge til å se hva de synes om gavene de har fått fra meg. :D Også blir det gøy å se hvor mye fra ønskelista mi jeg får Men mest av alt gleder jeg meg til kosen og maten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 24. desember 2003 #3 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg gleder meg til maten, til å være sammen med familien og til at 13 åringen skal åpne sin gave. Noe h*n ønsker seg, men tror er altfor dyrt til at h*n får det... Mest aller mest gleder jeg meg til hele festen er over og jeg sitter hjemme i min egen stue med et glass rødvin og slapper av... Sånn er jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 24. desember 2003 #4 Del Skrevet 24. desember 2003 Gleder meg mest til å se hvor glade alle blir for gavene vi har kjøpt... Har noen supre gaver i år... :D Bare noen timer igjen nå... Hurra.... :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå