Gjest Anonymous Skrevet 24. desember 2003 #1 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg må innrømme noe ondt noe. Jeg har tjuv kikket på presangen fra min kjære. Vi bor ikke sammen, så jeg har pakkene her i en pose. Vi har vært sammen i 6 år. Jeg fikk en bok. En bok jeg ikke har noe interesse av. Jeg er litt skuffet inni meg. Er jeg ond? Hvorfor hørte han ikke på noen av de 20 ønskene jeg hadde istedet? Jeg ga han mange ønsker. Jeg trenger ikke en bok som blir stående i bokhyllen å støve ned. Det har jeg fått før... Måtte bare få det ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica i.i. Skrevet 24. desember 2003 #2 Del Skrevet 24. desember 2003 Hva om det er en bok med bilder og minner fra ting dere har gjort sammen, med hans personlige kommentarer til? Hva om boka er hulet ut, og inni ligger et nydelig smykke? Trenger ikke å være noe sånt, men ikke døm før du har pakket opp! Det er TANKEN som teller, ikke vær utakknemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. desember 2003 #3 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg har pakket den litt opp :oops: Boka har ingenting med våre minner å gjøre, det er bare en sånn morro/ fjase-bok. Det virker ikke for meg som det ligger noen tanke bak... Jeg vet han var ute i går å kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 24. desember 2003 #4 Del Skrevet 24. desember 2003 Først så åpner du pakken før du får den :o og så klager du på den etterpå :o !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 24. desember 2003 #5 Del Skrevet 24. desember 2003 Høres ut som om du har en litt lite omtenksom kjæreste... Men at du kikket på gaven er vel strengt tatt ikke helt lov, er det vel? :fy: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. desember 2003 #6 Del Skrevet 24. desember 2003 Ikke alle legger sjelen sin i julegavene. Sånn er det bare, det beyr ikke at han er mer eller mindre glad i deg. Kanskje du ved en eller annen anledning (ikke nå i julen) kan fortelle ham hvilke forventninger du har til en gave fra ham, fortelle ham at en personlig gave betyr mye for deg? Menn leser sjelden tankene våre, så det kan være lurt å fortelle litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. desember 2003 #7 Del Skrevet 24. desember 2003 Du har vært sammen med fyren i seks år.... Dere bor ikke sammen... Og han kjenner deg så dårlig? Den biter jeg ikke på :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. desember 2003 #8 Del Skrevet 24. desember 2003 Noen gutter er jo bare sånn.. min kjæreste som jeg har bodd med i 2 1/2 år ville aldri klart å kjøpe noe bra på den måten uten å spørre meg først. Han tenker bare ikke så langt.. hehe, hørtes fælt ut, men så er det nå engang. Vi gjør det slik at jeg kan gi han et par - tre ideer, så kjøper han en av disse, og INGENTING annet. Vi er altså veldig klare på at slik er det..Det må selvfølgelig foreligge en "avtale" om dette. Helt i orden for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. desember 2003 #9 Del Skrevet 25. desember 2003 Høres ut som om du har en litt lite omtenksom kjæreste... Men at du kikket på gaven er vel strengt tatt ikke helt lov' date=' er det vel? :fy:[/quote'] Synes vel ikke det e rhun som er den store synderen som har smugtittet. En kjip og overflatisk bok er kjøpt uansett, og den var ikke med blant hennes ønsker i år-etter 6 år so kjærester. Ja-du har lov til å være skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 25. desember 2003 #10 Del Skrevet 25. desember 2003 Ja er enig at det ikke spiller så stor rolle at du tjuvtittet. Det er ikke der skuffelsen til gjest ligger. Men siden du tittet så klarer du sikkert å komme over skuffelsen i all offentlighet når det er tid for Oscar utdeling ved gave åpning. (Med det mener jeg at vi alle må legge til litt smil og ord som vi sikkert ikke mener, men vi gjør det for de andre. Spill. Oh fuck it. Drit i det. Skuffet hadde jeg også vært.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 25. desember 2003 #11 Del Skrevet 25. desember 2003 Han har altså funnet fram til denne spesielle gaven, en spesifikk bok - og mener du vil ha glede av den. Det må da bety mest? Eller respekterer du ikke hans valg/syn? Du har ikke tenkt å lese boka engang, men la den støve ned, som du sier... det sier jo litt om ditt syn på hans valg... Man skal /kan ikke bli skuffet over gaver, da forventer man seg en god del for mye, etter min mening. (selv om nips kanskje havner i kategorien "skuffelser") Men jeg er litt sær, vil ikke ha smykker og dill - og hadde blitt glad for en bok - gjerne kjøpt i antikvariat. Husk at han kanskje gir gaver han selv kunne tenkt seg, (det gjør alltid jeg, selv om jeg prøver å føle meg fram til om mottakeren vil like den, men man kan bomme...). La du kanskje lista for høyt? Prismessig? Eller var det en liste som innebar masse leting i butikker (kanskje han lider av shoppe-fobi)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicoline Skrevet 25. desember 2003 #12 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg blir litt sjokkert av å lese innleggene her - at det går an å være så storforlangende - har dere aldri lært at det faktisk er tanken som teller? Ikke rart at det er mange ufordragelige og bortskjemte barn idag når de vokser opp med slike "forbilder" ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 25. desember 2003 #13 Del Skrevet 25. desember 2003 Noen gutter er jo bare sånn.. min kjæreste som jeg har bodd med i 2 1/2 år ville aldri klart å kjøpe noe bra på den måten uten å spørre meg først. Han tenker bare ikke så langt.. hehe' date=' hørtes fælt ut, men så er det nå engang. Vi gjør det slik at jeg kan gi han et par - tre ideer, så kjøper han en av disse, og INGENTING annet. Vi er altså veldig klare på at slik er det..Det må selvfølgelig foreligge en "avtale" om dette. Helt i orden for meg![/quote'] :enig_animasjon: Menn og kvinner er vanvittig forskjellige når det gjelder sånne ting. Jeg sa til kjæresten min da vi så reklame at en sånn kan jeg ha bruk for. Likevel ristet han på hodet og var helt fortvila et par timer senere fordi han ikke visste hva han skulle kjøpe til meg til jul. Han sa han ville gi meg alt, men han ante ikke hva han skulle kjøpe. Det ble til at jeg fortalte han (igjen) hva jeg ville ha og vi dro sammen ut og handlet det. Han visste ikke hvor butikken vi kjøpte gaven var engang. Dette har ingenting med at han ikke er glad i meg, han gir meg masse kjærlighet og viser på mange måter at han er glad i meg. Men på samme måte som han mangler "shopping-genet" som mange av oss kvinner har så magnler han også gave-genet. Ingenting galt i det. Jeg elsker han og han elsker meg. Til deg som snartet tråden; kjæresten din er sikkert glad i deg selv om han ga en bok du ikke likte. Han synes sikkert det var vanskelig med de ønskene du ga, så han ga noe han selv ville likt å fått. tanken var sikkert god. Og du kan jo lese boken, den kan jo være morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 26. desember 2003 #14 Del Skrevet 26. desember 2003 Nå hvordan gikk det, lest boka- eller kanskje han hadde en annen gave på lur?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2003 #15 Del Skrevet 26. desember 2003 Som noen antydet her så forventet jeg ikke å få noe gullsmykke eller noe kostbart noe. Jeg skjønner bare ikke hvorfor han alltid klager på hva han skal kjøpe til meg, når jeg har gitt han mange ønsker, i tillegg så kjøper han ingenting av det jeg ønsker meg. Ønskene var f.eks. pysjamasbukse. Det hadde jeg blitt kjempe glad for! Jeg har lest litt i boken. Jeg ser selv at det var barnslig av meg å reagere som jeg gjorde, men jeg ble rett og slett skuffet. Jeg er litt slik at pakkene helst skal bety noe og det skal være en tanke bak det. Jeg er nok litt for utakknemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 26. desember 2003 #16 Del Skrevet 26. desember 2003 Kanskje han synes at det hadde vært fint med en morsom bok, hvis du går rundt og sturer? Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 26. desember 2003 #17 Del Skrevet 26. desember 2003 Det er sikkert ikke så lett å finne riktig størrelse på pysj og undertøy... det hadde vel endt med at du måtte gå og bytte likevel. Og kanskje han haater å stå i kø i dameavdelingen nå i kaoset rett før jul? De gangene jeg og samboer har kjøpt hverandre klesplagg som gaver, har vi selv valgt ut klærne. Et forslag er at du selv går og kjøper gave til deg fra han neste gang? Det er mye som tyder på at han ikke liker å shoppe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 27. desember 2003 #18 Del Skrevet 27. desember 2003 Er ikke alle menn som er så flinke med størrelser og sånt. Kjøper de for stort, er det ille og kjøper de for lite er det også ille. Kanskje typen din er en av disse? Ikke alle damer som er like heller. Jeg hadde ikke likt å få pysjamasbukse, men hadde jublet for en morsom bok. Kanskje han rett og slett ikke synes at pysjamasbukser er så kjekt å gi? Hvis du fortsatt er like misfornøyd, får du bare spørre ham hvordan han kom på å kjøpe en bok til deg, da. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjess Skrevet 29. desember 2003 #19 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg fikke også en "døll" bok av kjærsten min, ble også ganske skuffa. Helt til han på 2. juledag "avslørte" den ordentlige gaven... Inne i boka lå det "gavekort" på en langhelg i Roma..... Litt flaut at jeg ikke hadde åpnet boken engang.... ER i allefall VELDIG fornøyd nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 2. januar 2004 #20 Del Skrevet 2. januar 2004 Altså, jeg har vært sammen med mannen min i årevis og gift i halvannet-- jeg fikk superundertøy til jul. Han er morsom, sjarmerende, har veldig god inntekt og alt det der. Han kan bare ikke kjøpe julegaver. Ække no hokus pokus det, noen menn er bare rett og slett ikke interessert i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå