Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #81 Del Skrevet 31. desember 2011 Ja, alt er lov her. :gjeiper: Så da står bryllupet? Gidder ikke å styre noe, vi tar det seffer'n ganske rolig. En pils og en fotballkamp etterpå kanskje? For du liker fotball?? Kan ikke gifte meg med en mann som ikke liker det. Så må du heie på det riktige laget innen Premier League. Heyy, ser selv at jeg begynner og bli drømmedama her. Fotball, pils, bordell og lettkledde sykepleiere. Yey meee! Jøssda.. Jeg tar deg som ved min side ligger/står/sitter ellerno og lager nattmat mens du sjekker hvilke kamper som går på eurosport Liker fotball, men om det er de riktige lagene gjenstår jo å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #82 Del Skrevet 31. desember 2011 Fest? UTEN MEG?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #83 Del Skrevet 31. desember 2011 Jøssda.. Jeg tar deg som ved min side ligger/står/sitter ellerno og lager nattmat mens du sjekker hvilke kamper som går på eurosport Liker fotball, men om det er de riktige lagene gjenstår jo å se Ikke før du har fortalt meg hvilket lag du liker!? Dette vil bli pålen i forholdet, så det er en detalj vi ikke kan overse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #84 Del Skrevet 31. desember 2011 Ikke før du har fortalt meg hvilket lag du liker!? Dette vil bli pålen i forholdet, så det er en detalj vi ikke kan overse. LSK, Liverpool & Aston Villa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #85 Del Skrevet 31. desember 2011 Fest? UTEN MEG?! Easy woman... Kun vors foreløbig.. Men strax full rulle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 31. desember 2011 #86 Del Skrevet 31. desember 2011 Å, takk. Jeg liker Skitten pique Herrefred, for et nick Beklager, det ble feil smily til slutt der. Det skulle være denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #87 Del Skrevet 31. desember 2011 Jaaa! Da er du godkjent! Gratulerer med en smooth kamp tidligere ikveld da. She_Leiva er døpt etter Lucas vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 31. desember 2011 #88 Del Skrevet 31. desember 2011 Herremegrundt, dere spammer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #89 Del Skrevet 31. desember 2011 Jaaa! Da er du godkjent! Gratulerer med en smooth kamp tidligere ikveld da. She_Leiva er døpt etter Lucas vettu. Gliiiser... Så da er det bånn gass altså? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #90 Del Skrevet 31. desember 2011 Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #91 Del Skrevet 31. desember 2011 Herremegrundt, dere spammer! Sorry, jeg skal iallefall slutte med EN ENESTE GANG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 31. desember 2011 #92 Del Skrevet 31. desember 2011 Sorry, jeg skal iallefall slutte med EN ENESTE GANG! Jepp ellers blir det på baken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #93 Del Skrevet 31. desember 2011 Easy woman... Kun vors foreløbig.. Men strax full rulle Kaller du meg easy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 31. desember 2011 #94 Del Skrevet 31. desember 2011 Kaller du meg easy? Litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #95 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Jepp ellers blir det på baken! Åhhneii... (Eller, jeg sa ikke noe nå jeg... ) Ikke bli sur. Ikke slå... Endret 31. desember 2011 av She_Leiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #96 Del Skrevet 31. desember 2011 Litt I will hunt you down! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 31. desember 2011 #97 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Åhhneii... (Eller, jeg sa ikke noe nå jeg... ) Ikke bli sur. Ikke slå... Trodde jeg faen med det ikke. Kinky kvinnfolk som liker det ... Hardhendt. I will hunt you down! Give it a shot ninjalady! Endret 31. desember 2011 av SemperFi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #98 Del Skrevet 31. desember 2011 Trodde jeg faen med det ikke. Kinky kvinnfolk som liker det ... Jeg er ikke Kinky, jeg er bare søt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #99 Del Skrevet 31. desember 2011 Kaller du meg easy? Nei nei... Easy som i "take it easy".. The party is just about to start Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 31. desember 2011 #100 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg er ikke Kinky, jeg er bare søt jeg... Du lurer ikke meg medusa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå