Gjest Katten. Skrevet 8. januar 2012 #221 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er slik det fungerer for meg - du trenger ikke være enig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. januar 2012 #222 Del Skrevet 8. januar 2012 Men ingen ting er bedre enn å sove lenge om mårran! Man sover ekstra godt og lenge etter å ha hatt masse deilig sex om natten, mener jeg å huske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 8. januar 2012 #223 Del Skrevet 8. januar 2012 Man sover ekstra godt og lenge etter å ha hatt masse deilig sex om natten, mener jeg å huske Signerer den. Sov leeeeeenge i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 8. januar 2012 #224 Del Skrevet 8. januar 2012 Man sover ekstra godt og lenge etter å ha hatt masse deilig sex om natten, mener jeg å huske Uh... merker det er lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 8. januar 2012 #225 Del Skrevet 8. januar 2012 Man sover ekstra godt og lenge etter å ha hatt masse deilig sex om natten, mener jeg å huske Jepp! Siden man er utslitt av all gråten og skammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. januar 2012 #226 Del Skrevet 8. januar 2012 Jepp! Siden man er utslitt av all gråten og skammen. Det er vel ingen grunn til å gråte og skamme seg over å ha god sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. januar 2012 #227 Del Skrevet 8. januar 2012 Uh... merker det er lenge siden. Merker du det for egen del eller mener du at det er tydelig at det er "mangelvare" for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 8. januar 2012 #228 Del Skrevet 8. januar 2012 Merker du det for egen del eller mener du at det er tydelig at det er "mangelvare" for meg? Nå var det mer for egen del jeg tenker på, men når du nevner det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. januar 2012 #229 Del Skrevet 8. januar 2012 Nå var det mer for egen del jeg tenker på, men når du nevner det... Sex er gjerne et samarbeidsprosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 8. januar 2012 #230 Del Skrevet 8. januar 2012 Sex er gjerne et samarbeidsprosjekt... Ikke når jeg tar av, da er det jeg som styrer alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. januar 2012 #231 Del Skrevet 8. januar 2012 Ikke når jeg tar av, da er det jeg som styrer alt. Det blir full overgivelse da og håp om å beholde liv og lemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 8. januar 2012 #232 Del Skrevet 8. januar 2012 Det blir full overgivelse da og håp om å beholde liv og lemmer Håp er oppskrytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. januar 2012 #233 Del Skrevet 8. januar 2012 Håp er oppskrytt. Det blir i hvert fall en salig død Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 8. januar 2012 #234 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Det er vel ingen grunn til å gråte og skamme seg over å ha god sex? Det kommer ann på hvilket livssyn man tilhører. For noen, holder det ikke å skamme seg. Da må det kraftigere metoder til, som feks steining. Mnåååh, Puddleglumen! Å gå ut er oppskrytt. Utenfor døra er det masse mennesker. Jeg anbefaler å holde seg unna dem. Edit: vinleif. Og det tok bare 3 forsøk å få bokstaven på riktig sted. Det er ingen utenfor døra mi. Juger du, eller går jeg ut feil? Endret 8. januar 2012 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå