Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #121 Del Skrevet 31. desember 2011 I knew it. De skitne triksene dine funker ikke her! Jeg har hørt om menn som har gått inn din inngangsdør som aldri har kommer tilbake. Bare skrik som høres fra leiligheten før det blir helt stille. ATM med strapon... Kort fortalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #122 Del Skrevet 31. desember 2011 Duh!! Det fikser arabern med en luftkompressor. Kan få låne av meg Og griset vel, da får jo småfuglene mat også Du har muligens et poeng. Mannen spiser jo tross alt stekt sauenyrer, frivillig, så han er relativt hardcore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 31. desember 2011 #123 Del Skrevet 31. desember 2011 Er den off-topic tråden oppbrukt eller? Død? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #124 Del Skrevet 31. desember 2011 Du har muligens et poeng. Mannen spiser jo tross alt stekt sauenyrer, frivillig, så han er relativt hardcore. Weee... Når kommer arabern da? Jeg lar bare garasjen stå åpen tenker jeg. Kompressor`n står på venstre side med en gang an kommer inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #125 Del Skrevet 31. desember 2011 Er det et kodeord for noe perverst? Det høres skittent ut. Ja, dette er veldig perverst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 31. desember 2011 #126 Del Skrevet 31. desember 2011 She_Leiva fra Kristiansand? Oooh shit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #127 Del Skrevet 31. desember 2011 She_Leiva fra Kristiansand? Oooh shit! Nop, æ e fra Trondhjæm æ. Synes bare Kristiansand er en meeget interessant plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #128 Del Skrevet 31. desember 2011 Nop, æ e fra Trondhjæm æ. Synes bare Kristiansand er en meeget interessant plass. Stussa litt på at en reservedanske skulle tåle karsk ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #129 Del Skrevet 31. desember 2011 Stussa litt på at en reservedanske skulle tåle karsk ja :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 31. desember 2011 #130 Del Skrevet 31. desember 2011 Her tar det av Oo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #131 Del Skrevet 31. desember 2011 Her tar det av Oo Mnah, ikke egentlig. Men det er ingen spennende tråder å hive seg inn i. I nøden spiser fanden fluer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 31. desember 2011 #132 Del Skrevet 31. desember 2011 Hahaha, er neppe reservedanske. Skal love deg at denne perseren drikker deg under bordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 31. desember 2011 #133 Del Skrevet 31. desember 2011 Nød lærer naken mann å senke standarder, som jeg alltid sier. Du kan jo hive deg inn i en ny religions/konspirasjonsteori-tråd? Helst startet av den yngre garde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #134 Del Skrevet 31. desember 2011 Hahaha, er neppe reservedanske. Skal love deg at denne perseren drikker deg under bordet! Jeg drikker deg under bordet, så opp igjen, så under og så rett hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #135 Del Skrevet 31. desember 2011 Hahaha, er neppe reservedanske. Skal love deg at denne perseren drikker deg under bordet! Er du perser? Isåfall trenger neppe arabern fancy utstyr Bustetrollet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #136 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Nød lærer naken mann å senke standarder, som jeg alltid sier. Du kan jo hive deg inn i en ny religions/konspirasjonsteori-tråd? Helst startet av den yngre garde. Oo Naken mann.. HVOR!?! Endret 31. desember 2011 av She_Leiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 31. desember 2011 #137 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg er alltid naken. ... HELIKOPTER! WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #138 Del Skrevet 31. desember 2011 Nød lærer naken mann å senke standarder, som jeg alltid sier. Du kan jo hive deg inn i en ny religions/konspirasjonsteori-tråd? Helst startet av den yngre garde. Jeg har ikke funnet noen sånne. Alle favorittene våre har gått i hi. Her er det bare elskerinner, julegaver, svigermødre og annet skrot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #139 Del Skrevet 31. desember 2011 Er du perser? Isåfall trenger neppe arabern fancy utstyr Bustetrollet. Stålbørste altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #140 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg er alltid naken. ... HELIKOPTER! WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Pass på strengen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå