Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #101 Del Skrevet 31. desember 2011 Trodde jeg faen med det ikke. Kinky kvinnfolk som liker det ... Hardhendt. Give it a shot ninjalady! Gjett om jeg skal! Men jeg bør advare deg, etter å ha campet med en beduin i flere år har jeg sort belte i både kameler og skitne triks. Du kommer ikke til å skjønne hva som traff deg før du er spikret opp på stueveggen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #102 Del Skrevet 31. desember 2011 Nei nei... Easy som i "take it easy".. The party is just about to start Jeg er ikke helt sikker på m jeg tror deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #103 Del Skrevet 31. desember 2011 Du kommer ikke til å skjønne hva som traff deg før du er spikret opp på stueveggen min. Fiseringen inn mot veggen eller ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #104 Del Skrevet 31. desember 2011 Fiseringen inn mot veggen eller ut? Korket igjen og ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #105 Del Skrevet 31. desember 2011 Du lurer ikke meg medusa. Hmm... Hvordan viste du at det er det jeg heter. FUCK, avslørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #106 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) -dobbelpost- selges til høyestbydende til reklameformål Endret 31. desember 2011 av Bustenskjold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #107 Del Skrevet 31. desember 2011 Korket igjen og ut. Hadde tenkt å foreslå paraplystativ som bruksområde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #108 Del Skrevet 31. desember 2011 Korket igjen og ut. Åh så sinna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #109 Del Skrevet 31. desember 2011 Hadde tenkt å foreslå paraplystativ som bruksområde... Jeg tror jeg vil unngå å gå rundt med en paraply som lukter lort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #110 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg tror jeg vil unngå å gå rundt med en paraply som lukter lort. Hva med gleden av å kjøre paraplyen opp i kaviarstjerna til Semper hver bidige regnværsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #111 Del Skrevet 31. desember 2011 Åh så sinna! Sinna? Nei nei, praktisk. En ukorka fisering kan føre til et dårlig inneklima. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #112 Del Skrevet 31. desember 2011 Sinna? Nei nei, praktisk. En ukorka fisering kan føre til et dårlig inneklima. Tja, eller mye moro for mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #113 Del Skrevet 31. desember 2011 Hva med gleden av å kjøre paraplyen opp i kaviarstjerna til Semper hver bidige regnværsdag? Janei, jeg har fortsatt ikke lyst på bæsjeply. Jeg skal nok finne noe annet å stappe opp der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #114 Del Skrevet 31. desember 2011 Janei, jeg har fortsatt ikke lyst på bæsjeply. Jeg skal nok finne noe annet å stappe opp der. Tømme skrotten for innvoller og bruke ham som innvendig tank for fyringsolje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #115 Del Skrevet 31. desember 2011 Tja, eller mye moro for mannen. Og moro er noe vi ønsker å unngå for enhver pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #116 Del Skrevet 31. desember 2011 Tømme skrotten for innvoller og bruke ham som innvendig tank for fyringsolje? Det blir for mye gris! Dessuten er jeg litt traumatisert når det gjelder både innvoller og partering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #117 Del Skrevet 31. desember 2011 Og moro er noe vi ønsker å unngå for enhver pris. Ja, for i Kristiansand e me Pietistar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #118 Del Skrevet 31. desember 2011 Det blir for mye gris! Dessuten er jeg litt traumatisert når det gjelder både innvoller og partering. Duh!! Det fikser arabern med en luftkompressor. Kan få låne av meg Og griset vel, da får jo småfuglene mat også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 31. desember 2011 #119 Del Skrevet 31. desember 2011 Hmm... Hvordan viste du at det er det jeg heter. FUCK, avslørt. I knew it. De skitne triksene dine funker ikke her! Jeg har hørt om menn som har gått inn din inngangsdør som aldri har kommer tilbake. Bare skrik som høres fra leiligheten før det blir helt stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #120 Del Skrevet 31. desember 2011 Ja, for i Kristiansand e me Pietistar! Er det et kodeord for noe perverst? Det høres skittent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå