Gjest Belle Gunnes Skrevet 27. desember 2011 #1 Del Skrevet 27. desember 2011 Jaja jeg lover å flørte vilt & uhemmet om hun dukker opp på privaten min Samt at du blir den første vi ringer når vi trenger barnevakt Nhåå du tenker nå på alt også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #2 Del Skrevet 27. desember 2011 Nhåå du tenker nå på alt også da Hun vil jo leke Kirsten Giftekniv, så da får hun jaggu ta konsekvensene også :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 27. desember 2011 #3 Del Skrevet 27. desember 2011 Hun vil jo leke Kirsten Giftekniv, så da får hun jaggu ta konsekvensene også :gjeiper: Hun aner ikke hva hun har begitt seg ut på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #4 Del Skrevet 27. desember 2011 Hun aner ikke hva hun har begitt seg ut på Er sant og si ikke helt sikker selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 28. desember 2011 #5 Del Skrevet 28. desember 2011 Altså, jeg er da pedagog, så den ungen deres skal jeg nok klare å få skikk på! Bare sett i gang og produsere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 28. desember 2011 #6 Del Skrevet 28. desember 2011 Altså, jeg er da pedagog, så den ungen deres skal jeg nok klare å få skikk på! Bare sett i gang og produsere Du føler deg smart nå? Husk at du har å gjøre med historiens verste kvinnelige massemorder og en særnorsk bygdetulling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 28. desember 2011 #7 Del Skrevet 28. desember 2011 Du føler deg smart nå? Husk at du har å gjøre med historiens verste kvinnelige massemorder og en særnorsk bygdetulling Men da kan jo barnet bli en nevenyttig og effektiv slakter, ispedd litt sunt bondevett. Høres ut som en superkombo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 28. desember 2011 #8 Del Skrevet 28. desember 2011 Men da kan jo barnet bli en nevenyttig og effektiv slakter, ispedd litt sunt bondevett. Høres ut som en superkombo Joda.. Men nå var det meningen å få PH til å kaldsvette her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 28. desember 2011 #9 Del Skrevet 28. desember 2011 Joda.. Men nå var det meningen å få PH til å kaldsvette her da Det tror jeg aldri skjer... Hun er en hard nøtt å knekke tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 28. desember 2011 #10 Del Skrevet 28. desember 2011 Det tror jeg aldri skjer... Hun er en hard nøtt å knekke tror jeg! Hard, men ikke umulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 28. desember 2011 #11 Del Skrevet 28. desember 2011 Kaldsvette? Jeg? Neppe Godt se at Ylvina har troen på meg . Den ungen der skal en nok få skikk på, null problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 28. desember 2011 #12 Del Skrevet 28. desember 2011 Bare vær klar over at ungen kommer med kjøttkvern og en litt vimsete fremtoning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 28. desember 2011 #13 Del Skrevet 28. desember 2011 Bare vær klar over at ungen kommer med kjøttkvern og en litt vimsete fremtoning Skal h*n få alle egenskapene fra deg?? Det er urettferdig altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 28. desember 2011 #14 Del Skrevet 28. desember 2011 Bare vær klar over at ungen kommer med kjøttkvern og en litt vimsete fremtoning Pfft, jeg har nok garantert vært borti verre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 28. desember 2011 #15 Del Skrevet 28. desember 2011 Skal h*n få alle egenskapene fra deg?? Det er urettferdig altså... *dooh* Jeg er da ikke vimsete - bare kald og beregnelig. Det er du som er litt vimsete min kjære Jens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 28. desember 2011 #16 Del Skrevet 28. desember 2011 *dooh* Jeg er da ikke vimsete - bare kald og beregnelig. Det er du som er litt vimsete min kjære Jens Skyldes blodtap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 28. desember 2011 #17 Del Skrevet 28. desember 2011 Skyldes blodtap Oh my Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 28. desember 2011 #18 Del Skrevet 28. desember 2011 Det hadde jeg ikke fått med meg, gitt. Også jeg som har gjort all slags forberedelser til mine barnevaktsoppgavef Adopsjon? Men fra spøk til alvor. Jeg vil nevne imli, Cata, Kosemose og Ellevill som noen av mine favoritter. Oppegående, hyggelige damer Nå har jeg nevnt så mange, at en kan vel konkludere med at jeg liker veldig mange her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 29. desember 2011 #19 Del Skrevet 29. desember 2011 For en bæsjetråd!! Hvor er jeg nevnt?? :-( kommer du med dragene dine hvis du ikek blir det? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 29. desember 2011 #20 Del Skrevet 29. desember 2011 kommer du med dragene dine hvis du ikek blir det? :gjeiper: Ja. Det kan du banne på at jeg gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå