Gå til innhold

Hva har gjort deg forbannet i dag?

Fremhevede innlegg

Gjest Marregutt
Skrevet

At sjefen satte opp timelønna til vaskedama til kr. 160 pr. time - hun jobber 2 timer hver annen uke, jeg jobber 40% stilling med tildels ganske så avansert lønn/regnskap og har kr. 170 pr time...

Tror det ligger an til en liten oppvask i morgen, ja...

Hvorfor ikke glede seg over vaskehjelpen istedet? Hun har helt sikkert en stressende hverdag som du ikke ser de resterende timene av uka

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At sjefen satte opp timelønna til vaskedama til kr. 160 pr. time - hun jobber 2 timer hver annen uke, jeg jobber 40% stilling med tildels ganske så avansert lønn/regnskap og har kr. 170 pr time...

Tror det ligger an til en liten oppvask i morgen, ja...

:skratte:

AnonymBruker
Skrevet

En klassekamerat som satt ved siden av meg i timen og drev på med en borrelås hele tiden. Var så sint og irritert at da jeg kom hjem måtte jeg sette meg ned og grine. :grine: Blir faktisk på gråten av å tenke på det.

Du begynte å gråte av en borrelås? :overrasket:

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke glede seg over vaskehjelpen istedet? Hun har helt sikkert en stressende hverdag som du ikke ser de resterende timene av uka

Jeg unner henne hver eneste krone, men jeg fikk ikke lønnspålegg i det hele tatt i fjor, sjefen kunne ta seg 4 uker ferie fordi jeg tok over ansvaret. Han fortalte meg at det hadde han ikke kunnet gjøre på 10 år...

Så en liten "belønning" er kanskje ikke for mye å be om??? Det er bare han og meg, så uten meg måtte han jobbet døgnet rundt/helger/i det hele tatt...

• Liker 1
Skrevet

Åja, ser den :)

Moren min pleide å si at jeg kunne være "pinlig ærlig, og slitsomt rettferdig..."

Dette går på rettferdighetssansen min...

AnonymBruker
Skrevet

I dag fikk jeg vite at jeg strøyk på nok en eksamen. Blir egentlig mer lei meg, men likevel.

Skrevet

I dag fikk jeg vite at jeg strøyk på nok en eksamen. Blir egentlig mer lei meg, men likevel.

Du fikser det neste gang!!! :Nikke:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Idiotiske kunder som klager over "staten" og "byråkrati" hver gang noe ikke går akkurat slik de forventer det.

Skrevet

Eksen min skadet kjæledyret min for å ta igjen på meg. Jeg klikket i så mange vinkler at jeg skrek av minge lungers kraft og gråt samtidig. Jeg sverger hevn ved anmeldelser, vitner, og alt, han skal ikke stikke unna dette. Jeg ville helst drepe det forpulte kreket, men det skal bli morsommere å se ham vri seg i avhør, rettsak osv.

JEG HATER HAM, DET VIL JEG DOG FÅ SAGT, HOREBUKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fy faen hadde min mann gjort det så hadde han sett en svært stygg side av meg!

Håper det går bra med dyret da.

• Liker 2
Skrevet

ernæringsfysiolog Tine Mejlbo Sundfør var gjest på god morgen Norge. Hun er bare SÅ sneversynt og nedlatende mot andre som har et litt annet syn på kosthold og helse enn henne selv. Hun rett og slett LO folk oppi trynet idag, fordi de ikke falt innenfor hennes a4-Drevon-norske-kostholdsråd-regime.Ei trist dame.

AnonymBruker
Skrevet

Ruter

Som vanlig var bussen 5-6 minutter forsinket, smekk full og sjåføren ufin i språket da jeg spurte hva som foregikk.

Skrevet (endret)

I dag ble jeg rasende forbannet over min 16 årige datters uspiselige væremåte. Les: lettantennelig, kravstor, uten å yte noe tilbake.

Men nå er hun gått på jobb, og mor er hjemme med "litt" dårlig samvittighet.

og slik går nu dagan.............

Endret av k@ri
Gjest henriett3
Skrevet

Jeg er forbannet på meg selv fordi jeg ikke tenkte på at jeg må betale semesteravgift på 600 kroner for å få lån for vårsemesteret.

Så her sitter jeg fint i det med 292 kroner på konto, 150 i kontanter og kommer ingen jævla vei.

FAEN.

Oi.. Stakkars! Har du ikke foreldre som du kan spørre om du kan få litt penger med?

Dum start på nyåret! :klemmer:

Gjest Raindrops
Skrevet

Oi.. Stakkars! Har du ikke foreldre som du kan spørre om du kan få litt penger med?

Dum start på nyåret! :klemmer:

Jeg krøp til korset idag og spurte min kjære mor om et lån. :)

Det er ikke det at jeg ikke får tak i pengene, jeg bare hater å spørre mamma siden hun har gitt meg veldig mye gjennom hele julen, og jeg vet hun ikke har så god råd.

Beste mammaen i hele verden <3

• Liker 3
Gjest henriett3
Skrevet

Jeg krøp til korset idag og spurte min kjære mor om et lån. :)

Det er ikke det at jeg ikke får tak i pengene, jeg bare hater å spørre mamma siden hun har gitt meg veldig mye gjennom hele julen, og jeg vet hun ikke har så god råd.

Beste mammaen i hele verden <3

Ja jeg skjønner!

Bra du fikk ordnet på det :)

AnonymBruker
Skrevet

Veninne.

Hvorfor skal hun alltid kommentere alt jeg gjør galt og aldri om jeg gjør noe bra ? Blir lei meg, trist og forbanna

Er single. Trenger venninner. Og jeg liker henne godt.Det er sider ved henne jeg setter veldig pris på og vil fortsette vennskapet.

Men orker ikke se henne ofte fordi hun generelt er så negativ. Holder det nesten ut når det er ting og tang og verden generelt hun er missfornøyd med. Men jeg orker ikke i det heletatt at hun kommenterer alt jeg gjør galt, i hennes øyne.Typ: "der sølte du igjen ja", "de der skal da ikke ligge i den skuffen der da. Den lå ikke der sist."(hjemme hos meg selv med mine ting,"nå er det jammen lenge siden du har gått ut med søpla." (også hjemme hos meg)"den matta ligger rett innenfor inngangsdøra mi ja, men det betyr ikke att du hver gang må tråkke på den med utesko" (fritt oversatt hjemme hos henne)og lignenede.

Klarer riste det av meg en stund, men så tar det meg og jeg kjenner jeg krymper og blir sint, så lei meg og forbannet og ønsker vedkommende pokker i vold, lenge. Har tatt det opp noen ganger. Håper det hjelper. Tro hun alltid vil være litt generelt negativ men..Sukk.

:kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Meg over igjen.

Ser det ser lite ut det hun sier, men når det er konstant småhakking hele tiden og kanskje så mye som 30 komentarer over tre-fire timer..

:forvirret:

AnonymBruker
Skrevet

venter på en sms.. fikk den ikke i dag heller.. får lyst til å ringe opp og hyle inn i telefonen at de skal sende meg den forbanna smsen :gjeiper: men er vel tanken som teller? jeg kommer ikke til å gjøre det :fnise: det gjelder en hentemelding hhehe

Sen vedkommende denne neste gang:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...