Gå til innhold

Hva har gjort deg forbannet i dag?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har gjort deg forbannet i dag?

Jeg har blitt permitert fra jobben pga av nedskjæringer + en haug med krav som skal betaltes i løpet av de nærmeste ukene. Pangstart på nyåret med andre ord.

Gleder meg til å høre hva som har gjort deg forbannet i dag---

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min skadet kjæledyret min for å ta igjen på meg. Jeg klikket i så mange vinkler at jeg skrek av minge lungers kraft og gråt samtidig. Jeg sverger hevn ved anmeldelser, vitner, og alt, han skal ikke stikke unna dette. Jeg ville helst drepe det forpulte kreket, men det skal bli morsommere å se ham vri seg i avhør, rettsak osv.

JEG HATER HAM, DET VIL JEG DOG FÅ SAGT, HOREBUKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest henriett3
Skrevet

Er syk så jeg er hjemme med min mor (ikke at jeg er her hver gang jeg er syk). Her er min søster også, og når jeg for EN GANGS SKYLD skal greie å sovne (har ikke sovet i hele natt) så skal hun trave forbi døra utenfor soverommet hele forbanna tiden. Så da ble det 1 times søvn dette døgnet da.

Jeg fikk nesten lyst til å åpne døra brått når hun gikk forbi slik at hun fikk den rett i trynet, men det er jeg for syk til å orke. :kjefte:

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

venter på en sms.. fikk den ikke i dag heller.. får lyst til å ringe opp og hyle inn i telefonen at de skal sende meg den forbanna smsen :gjeiper: men er vel tanken som teller? jeg kommer ikke til å gjøre det :fnise: det gjelder en hentemelding hhehe

Endret av Nuppdupp
AnonymBruker
Skrevet

At fotballfruetråden fortsatt lever. Det er utrolig nedslående å se hvor ondskapsfulle jenter kan være mot hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

En klassekamerat som satt ved siden av meg i timen og drev på med en borrelås hele tiden. Var så sint og irritert at da jeg kom hjem måtte jeg sette meg ned og grine. :grine: Blir faktisk på gråten av å tenke på det.

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min skadet kjæledyret min for å ta igjen på meg. Jeg klikket i så mange vinkler at jeg skrek av minge lungers kraft og gråt samtidig. Jeg sverger hevn ved anmeldelser, vitner, og alt, han skal ikke stikke unna dette. Jeg ville helst drepe det forpulte kreket, men det skal bli morsommere å se ham vri seg i avhør, rettsak osv.

Så forferdelig!

Håper virkelig du anmelder han og han blir tatt. Dyremishandling er noe av det verste!

Ble lei meg på kjæledyret ditt og dine vegne :tristbla:

• Liker 4
Gjest Bobler
Skrevet

Gubben.

Får lyst til å kaldkvele han innimellom.. :kjefte: :kjefte:

Blæh! Får sove på det, så er vi venner i morgen!

AnonymBruker
Skrevet

At han jeg holder på med er skikkelig avvisende i dag. Har var sånn en periode en annen gang også helt til jeg sa i fra. Han går igjennom en litt hard ting akkurat nå, og jeg gjør alt for å støtte han, men fortsetter det sånn videre de neste dagene med den avvisende holdningen så ... :nei:

Skrevet

Militante veggiser. ER DET MULIG Å VÆRE SÅ KORKA?????? :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Faren til barnet mitt.

AnonymBruker
Skrevet

Idiotiske og sure kunder på jobben min, som tror at det er kassadama sin feil at ditten er dyrt og datten er ødelagt og nettet er nede osv osv. Hvis jeg kunne ha gjort noe med det, så ville jeg gjort det! Det er valgfritt å kjøpe noe altså!!!!!

• Liker 1
Skrevet

Dumme, dumme skolen...!

Gjest badeand1
Skrevet

Stakkars! =(

Ble dyret alvolig skadet? :/

Skrevet

CCesar Millan...... :kjefte:

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg er forbannet på meg selv fordi jeg ikke tenkte på at jeg må betale semesteravgift på 600 kroner for å få lån for vårsemesteret.

Så her sitter jeg fint i det med 292 kroner på konto, 150 i kontanter og kommer ingen jævla vei.

FAEN.

Skrevet

At sjefen satte opp timelønna til vaskedama til kr. 160 pr. time - hun jobber 2 timer hver annen uke, jeg jobber 40% stilling med tildels ganske så avansert lønn/regnskap og har kr. 170 pr time...

Tror det ligger an til en liten oppvask i morgen, ja...

AnonymBruker
Skrevet

Samboern min som la seg ca en time før han skulle opp på jobb, selvsagt forsov seg og var drittrøtt og gjennomsur da han kom hjem. Sur på MEG. Men nå skal han jaggu få flytte. Ellers er jeg glad for det meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...