Gå til innhold

Dere jenter..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jau!

Tror preferansene varierer like mye som hummøret til kvinnene.

Synes jentene virker flinke. De jentene som ikke er så redde for å prøve ut ting, de som ikke whiner og de som ikke har en bruk og kast-mentalitet til menn tror jeg de fleste menn er kjempefornøyd med...

Please det er så trasig når jenter begynner med slik at "han trasha jeg" "arkivert for lengst".... er vi kommet dit hen at vi snart må ha mannefrigjøring? Eller er det hevn for at kvinner tidligere har vært undertrykkt av tidligere generasjoner av menn?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

OBS: Mener ikke at alle kvinner er slik, kun et fåtall antakeligvis, men det er så utrolig trasig med de som "disser" menn og bare prater dritt om alle sine x`er etc.

Åj, tror dette ble litt vel off topic.

Voksenopplæring på kvinner... hehe... tror TS bare har vært uheldig. Mange jenter er veldig gode i senga! Men største turn-off for min del (kaaanskje noen andre gutters og?) er whining...

Skrevet

Problemet kan kanskje være at mange kvinner er i langtidsforhold, og når de har vært sammen med noen som liker xx i senga og at hun gjør xx er bra for han. Når de kommer ut av forhold liker ONS fyren noe annet.

Uansett kjønn så er kommunikasjon det viktigste verktøyet. Om damene er "dårlige" i senga, så er det du som er dårlig til å kommunisere.

Spot on! Når man er i et forhold med en person over lengre tid så finner man etterhvert ut en vei som begge liker, og jo lenger tid man er sammen med den ene personen jo lenger "down the road" går man... Når man evt. skal da ha det intimt med noen andre "nye" så blir det l

itt som å begynne på nytt igjen.

kanskje du skal begynne å vise litt toleranse for at alle er forskjellige. For meg høres du ut som en som bare ligger der på rygg uten å si hva han liker... :gjeiper:

Skrevet

TS, jag tror bare att det är du som är dålig på att få de här kvinnorna att känna sig avslappnade med dig. Sex handlar om att släppa taget om allt, inklusive en själv och bara följa instinkter på vad som är skönt. Att våga känna efter och inte bli stoppad av så kallade normer eller rädslor...

Gjest "gjest"
Skrevet

Bra sex er å lære seg hva partneren liker.

Skrevet

Bra sex er å lære seg hva partneren liker.

Ja, men det viktigaste är att lära sig vad man själv gillar. Det finns så många som inte vågar ha annat än A-4 sex och då menar jag inte att man behöver vara kinky för att ha annat än A4 sex..

Skrevet

Dette er en henstilling til alle jenter; nå må dere faen meg lære dere å ha sex.

Jeg begynner å bli jævlig lei av å til stadighet måtte drive voksenopplæring på jenter som nærmer seg 30-årsalderen. Nå oppstår dette problemet langt oftere med jenter som er under 25, men å måtte drive opplæring gang på gang på gang begynner jeg å gå sinnsykt lei av, og sex er ikke lenger noe gøy og spennende.

Hver forbanna gang jeg er i butikken står det faen meg tusenvis av blad med tips og triks til hvordan man skal få tilfredsstilt mannen - er det ingen som leser dette? Står det ikke noe fornuftig der?

Og med opplæring mener jeg ikke flisespikkeri i forhold til teknikker ol., men generell fremferd i senga. Det verste jeg møter er de som mener de er utlært - de har jo tross alt vært i et forhold i 2 år, og hatt flere one-night-stands.

og du har mye å lære om damer du!

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

jeg har en følelse på at dette er nok en trolletråd, hvor ts bare hadde planer om å prøve å provosere... og siden ingen ble provosert, så gadd han ikke mer :daane:

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Gjest Bustenskjold
Skrevet

jeg har en følelse på at dette er nok en trolletråd, hvor ts bare hadde planer om å prøve å provosere... og siden ingen ble provosert, så gadd han ikke mer :daane:

Eller han leste mitt råd om å på bingo, tenkte "Åh faen, hvorfor har jeg ikke tenkt på det selv" og sitter nå i lykkelig ekstase blant kamfertyggende bestemødre som får spasmer når de hører det siste tallet i rekka deres blir ropt opp..

:popcorn:

Gjest Bandit
Skrevet

Man er faktisk to om sexen. Det kan tenkes at alle de kvinner du møter er evneveike i forhold til dette, men det kan vel like gjerne tenkes at du faktisk ikke er så god til å kommunisere hva du liker?

Skrevet

Eller han leste mitt råd om å på bingo, tenkte "Åh faen, hvorfor har jeg ikke tenkt på det selv" og sitter nå i lykkelig ekstase blant kamfertyggende bestemødre som får spasmer når de hører det siste tallet i rekka deres blir ropt opp..

hvorfor vet du alt om bingo?

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Det er en annen diskusjon :lur:

Gjest Bandit
Skrevet

Det lurer jeg på også. Med det ekstremt vanskelige regelverket der, så må Busten være et vidunderbarn!

Skrevet

Det er en annen diskusjon :lur:

ehh oi traff et ømt punkt? oi ups soryy :gjeiper:

Gjest NozMonster
Skrevet

njaaa...etter alle disse trolletrådene som har vært i det siste, så har jeg mine tvil..

AnonymBruker
Skrevet

OBS: Mener ikke at alle kvinner er slik, kun et fåtall antakeligvis, men det er så utrolig trasig med de som "disser" menn og bare prater dritt om alle sine x`er etc.

Åj, tror dette ble litt vel off topic.

Voksenopplæring på kvinner... hehe... tror TS bare har vært uheldig. Mange jenter er veldig gode i senga! Men største turn-off for min del (kaaanskje noen andre gutters og?) er whining...

whining?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...