AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Dette er en henstilling til alle jenter; nå må dere faen meg lære dere å ha sex. Jeg begynner å bli jævlig lei av å til stadighet måtte drive voksenopplæring på jenter som nærmer seg 30-årsalderen. Nå oppstår dette problemet langt oftere med jenter som er under 25, men å måtte drive opplæring gang på gang på gang begynner jeg å gå sinnsykt lei av, og sex er ikke lenger noe gøy og spennende. Hver forbanna gang jeg er i butikken står det faen meg tusenvis av blad med tips og triks til hvordan man skal få tilfredsstilt mannen - er det ingen som leser dette? Står det ikke noe fornuftig der? Og med opplæring mener jeg ikke flisespikkeri i forhold til teknikker ol., men generell fremferd i senga. Det verste jeg møter er de som mener de er utlært - de har jo tross alt vært i et forhold i 2 år, og hatt flere one-night-stands. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Har møtt nok av menn man kunne sagt det samme om. Forskjellen er at jeg vet bedre enn å generalisere og lage meningsløse sutreinnlegg på KG. 23
Gjest Madelene1 Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Dette er en henstilling til alle jenter; nå må dere faen meg lære dere å ha sex. Jeg begynner å bli jævlig lei av å til stadighet måtte drive voksenopplæring på jenter som nærmer seg 30-årsalderen. Nå oppstår dette problemet langt oftere med jenter som er under 25, men å måtte drive opplæring gang på gang på gang begynner jeg å gå sinnsykt lei av, og sex er ikke lenger noe gøy og spennende. Hver forbanna gang jeg er i butikken står det faen meg tusenvis av blad med tips og triks til hvordan man skal få tilfredsstilt mannen - er det ingen som leser dette? Står det ikke noe fornuftig der? Og med opplæring mener jeg ikke flisespikkeri i forhold til teknikker ol., men generell fremferd i senga. Det verste jeg møter er de som mener de er utlært - de har jo tross alt vært i et forhold i 2 år, og hatt flere one-night-stands. Kan ikke du lære oss noen av triksene da? 2
Surriball Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Dette er en henstilling til alle jenter; nå må dere faen meg lære dere å ha sex. Jeg begynner å bli jævlig lei av å til stadighet måtte drive voksenopplæring på jenter som nærmer seg 30-årsalderen. Nå oppstår dette problemet langt oftere med jenter som er under 25, men å måtte drive opplæring gang på gang på gang begynner jeg å gå sinnsykt lei av, og sex er ikke lenger noe gøy og spennende. Hver forbanna gang jeg er i butikken står det faen meg tusenvis av blad med tips og triks til hvordan man skal få tilfredsstilt mannen - er det ingen som leser dette? Står det ikke noe fornuftig der? Og med opplæring mener jeg ikke flisespikkeri i forhold til teknikker ol., men generell fremferd i senga. Det verste jeg møter er de som mener de er utlært - de har jo tross alt vært i et forhold i 2 år, og hatt flere one-night-stands. Kanskje det er du som er sær og liker alt mulig annet enn eksene til dine one night stands? 1
Gjest Regza Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Uhm, hold deg til ett kvinnfolk over lengre tid, så slipper du å lære opp så uhorvelig mange kvinnfolk. Så blir det ikke fullt så stort irritasjonsmoment. 15
Gjest True Khaleesi Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 (endret) Meningsløst innlegg. Dersom du faktisk vil prøve å gjøre en slags endring, så bør du skrive mer om hva som spesifikt er så mangelfullt. Men er jo mulig at du kanskje er sær? Blir litt som at når man synes det er noe feil eller galt med absolutt alle andre, så er det kanskje heller en selv det er noe galt med? Endret 4. januar 2012 av True Khaleesi 2
meesaa Skrevet 4. januar 2012 #9 Skrevet 4. januar 2012 Hvis du slutter å se på det hele som noe du må "lære bort" til alle dine oh so many ladies er det kanskje en start...gjensidig respekt er kanskje nevneverdig? Gjøk. 3
Gjest Bustenskjold Skrevet 4. januar 2012 #10 Skrevet 4. januar 2012 Dette er en henstilling til alle jenter; nå må dere faen meg lære dere å ha sex. Jeg begynner å bli jævlig lei av å til stadighet måtte drive voksenopplæring på jenter som nærmer seg 30-årsalderen. Nå oppstår dette problemet langt oftere med jenter som er under 25, men å måtte drive opplæring gang på gang på gang begynner jeg å gå sinnsykt lei av, og sex er ikke lenger noe gøy og spennende. Hver forbanna gang jeg er i butikken står det faen meg tusenvis av blad med tips og triks til hvordan man skal få tilfredsstilt mannen - er det ingen som leser dette? Står det ikke noe fornuftig der? Og med opplæring mener jeg ikke flisespikkeri i forhold til teknikker ol., men generell fremferd i senga. Det verste jeg møter er de som mener de er utlært - de har jo tross alt vært i et forhold i 2 år, og hatt flere one-night-stands. Du har ikke vurdert nye "jaktmarker" da? Møt opp på en bingokveld og ta for deg av godt erfarne damer 60+ Særlig mer erfaring får du neppe 11
Gjest Chloè Skrevet 4. januar 2012 #11 Skrevet 4. januar 2012 Hva er det disse kvinnene gjør feil da? Hva er det du lærer dem?
Gjest Katten. Skrevet 4. januar 2012 #12 Skrevet 4. januar 2012 Det er i seksualitet som i det meste annet: man har forskjellige preferanser. Det som funker for deg, funker tvilsomt for meg. Ergo gjør man lurt i å effektivt guide jenta mot ens egne preferanser, på en ordentlig måte. Evt bare være i et forhold med ei som matcher deg perfekt.
Testosteron Skrevet 4. januar 2012 #13 Skrevet 4. januar 2012 Jeg begynner å bli jævlig lei av å til stadighet måtte drive voksenopplæring på jenter som nærmer seg 30-årsalderen. Nå oppstår dette problemet langt oftere med jenter som er under 25, men å måtte drive opplæring gang på gang på gang begynner jeg å gå sinnsykt lei av, og sex er ikke lenger noe gøy og spennende. Så hold deg til samme dama da vel! 2
Pialill Skrevet 4. januar 2012 #14 Skrevet 4. januar 2012 Og med opplæring mener jeg ikke flisespikkeri i forhold til teknikker ol., men generell fremferd i senga. Det verste jeg møter er de som mener de er utlært - de har jo tross alt vært i et forhold i 2 år, og hatt flere one-night-stands. Høres jo ut som du snakker om deg selv jo sikker på at det er alle disse jentene det er noe i veien med? meget godt mulig det er deg 5
Gjest NozMonster Skrevet 4. januar 2012 #15 Skrevet 4. januar 2012 jeg lurer på om du er sååååå mye bedre i senga ts!!! desutten så er det ikke sikket disse kvinnene er så dålige i senga, men bare at kjemien mellom dere i senga ikke stemmer!
AnitaB Skrevet 4. januar 2012 #16 Skrevet 4. januar 2012 Dette er en henstilling til alle jenter; nå må dere faen meg lære dere å ha sex. Jeg begynner å bli jævlig lei av å til stadighet måtte drive voksenopplæring på jenter som nærmer seg 30-årsalderen. Nå oppstår dette problemet langt oftere med jenter som er under 25, men å måtte drive opplæring gang på gang på gang begynner jeg å gå sinnsykt lei av, og sex er ikke lenger noe gøy og spennende. Hver forbanna gang jeg er i butikken står det faen meg tusenvis av blad med tips og triks til hvordan man skal få tilfredsstilt mannen - er det ingen som leser dette? Står det ikke noe fornuftig der? Og med opplæring mener jeg ikke flisespikkeri i forhold til teknikker ol., men generell fremferd i senga. Det verste jeg møter er de som mener de er utlært - de har jo tross alt vært i et forhold i 2 år, og hatt flere one-night-stands. Jeg tror faktisk at TS har et, om dog fryktelig dårlig formulert, poeng her. Jeg er selv nokså fargerik i mine preferanser, men når jeg snakker med venninner og jenter forøvrig så får jeg et overaskende inntrykk av at jenter veldig ofte har en litt 'jomfruelig' holdning til dette med å vise kåtskap og nytelse. Helst skal man ligge i misjonær, og suging er jo fysj - så ekkelt! Hvis jeg forstår TS riktig (ingen garanti at jeg gjør det!) så er jeg litt enig i at mange jenter kanskje kan med letthet forbedre sexlivet sitt betraktelig bare ved å slippe seg litt mer løs med mannen sin og ikke være redd så for å vise begjær. Litt mer villighet til å utforske istedet for å være så opphengte av å ikke virke 'horete'. Men godt mulig at jeg tar helt feil her. 1
Gjest SemperFi Skrevet 4. januar 2012 #17 Skrevet 4. januar 2012 Problemet kan kanskje være at mange kvinner er i langtidsforhold, og når de har vært sammen med noen som liker xx i senga og at hun gjør xx er bra for han. Når de kommer ut av forhold liker ONS fyren noe annet. Uansett kjønn så er kommunikasjon det viktigste verktøyet. Om damene er "dårlige" i senga, så er det du som er dårlig til å kommunisere. 2
Gjest Bustenskjold Skrevet 4. januar 2012 #18 Skrevet 4. januar 2012 Hvis jeg forstår TS riktig (ingen garanti at jeg gjør det!) så er jeg litt enig i at mange jenter kanskje kan med letthet forbedre sexlivet sitt betraktelig bare ved å slippe seg litt mer løs med mannen sin og ikke være redd så for å vise begjær. Litt mer villighet til å utforske istedet for å være så opphengte av å ikke virke 'horete'. Men godt mulig at jeg tar helt feil her. Kan bekrefte at den typen finnes ja.. Men mine sperrer er det vel plass til å skrive ned på baksiden av en fyrstikkeske
JohnQ Skrevet 4. januar 2012 #19 Skrevet 4. januar 2012 Dette er en henstilling til alle jenter; nå må dere faen meg lære dere å ha sex. Jeg begynner å bli jævlig lei av å til stadighet måtte drive voksenopplæring på jenter som nærmer seg 30-årsalderen. Nå oppstår dette problemet langt oftere med jenter som er under 25, men å måtte drive opplæring gang på gang på gang begynner jeg å gå sinnsykt lei av, og sex er ikke lenger noe gøy og spennende. Hver forbanna gang jeg er i butikken står det faen meg tusenvis av blad med tips og triks til hvordan man skal få tilfredsstilt mannen - er det ingen som leser dette? Står det ikke noe fornuftig der? Og med opplæring mener jeg ikke flisespikkeri i forhold til teknikker ol., men generell fremferd i senga. Det verste jeg møter er de som mener de er utlært - de har jo tross alt vært i et forhold i 2 år, og hatt flere one-night-stands. Høres ut som du har vært uheldig i dine møter med det motsatte kjønn. Jeg har ihvertfall ikke samme oppfatning, men then again, kanskje jeg bare er enkel å ha med å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #20 Skrevet 4. januar 2012 Haha! Jeg lurer veldig på hvilke sære preferanser TS har, altså siden ingen matcher ham i sengen! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå