Adonis Skrevet 4. januar 2012 #21 Skrevet 4. januar 2012 Mange kvinner tenner på å bli dominert. Voldtekt er et ekstremt eksempel på dette.
muesli Skrevet 4. januar 2012 #22 Skrevet 4. januar 2012 Hmm, jeg har fått et litt annet inntrykk. I fantasien fantaserer vi om voldtekt. Ikke playrape. Akkurat hva slags voldtekt kan variere - fra å bli tatt av en kjekk mann du egentlig har lyst på, til å bli voldtatt og banket av en stygg, gammel gris. Dette er kun fantasi, og ikke noe man kunne tenke seg å oppleve i virkeligheten (for de aller, aller fleste that is). Rollespill osv vil jeg si er det neste steget, hvor man fantaserer om å gjøre dette i virkeligheten. Var litt ivrig når eg skreiv mitt innlegg, gjekk litt fort og gale, fordi eg fekk inntrykket av at TS meinte at kvinner går rundt å drømmer om å bli voldtatt.. I virkeligheten! (det virker nesten som i dei neste innlegga at han faktisk trur det..?) Mitt innlegg blei meir om kva fantasier kvinner kan ønske å prøve ut, som playrape. Beklager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå