Gå til innhold

voldtektsfantasi

Fremhevede innlegg

Skrevet

leste gjennom en annen tråd her på forumet hvor det gis intrykk av at de fleste jenter fantaserer om å bli voldtatt! Er dette seriøst? Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

De fleste fantaserer ikke om å bli voldtatt i virkeligheten tror jeg, det er vel heller snakk om playrape. Og fantasi er nå en gang bare fantasi.

• Liker 3
Skrevet

Mange gjør det, ja. Noen av oss klarer å skille mellom fantasi og virkelighet skjønner du.

• Liker 3
Skrevet

Visst du meiner at kvinner flest har ein fantasi om å bli voldtatt på skikkelig, så NEI!!!!!

Men visst du meiner playrape, tatt med makt (frivillig) og avtalt rollespel, så har eg og fått inntrykket at det er ein vanleg FANTASI. Om det er noko alle med denne fantasien ønsker å utføre i virkeligheten, trur eg ikkje.

Skrevet

Visst du meiner at kvinner flest har ein fantasi om å bli voldtatt på skikkelig, så NEI!!!!!

Men visst du meiner playrape, tatt med makt (frivillig) og avtalt rollespel, så har eg og fått inntrykket at det er ein vanleg FANTASI. Om det er noko alle med denne fantasien ønsker å utføre i virkeligheten, trur eg ikkje.

Hmm, jeg har fått et litt annet inntrykk. I fantasien fantaserer vi om voldtekt. Ikke playrape. Akkurat hva slags voldtekt kan variere - fra å bli tatt av en kjekk mann du egentlig har lyst på, til å bli voldtatt og banket av en stygg, gammel gris. Dette er kun fantasi, og ikke noe man kunne tenke seg å oppleve i virkeligheten (for de aller, aller fleste that is). Rollespill osv vil jeg si er det neste steget, hvor man fantaserer om å gjøre dette i virkeligheten.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ekstremt få kvinner ØNSKER å bli voldtatt i virkeligheten. Men svært mange fantaserer om det.

Forskjellen? I fantasien har man selv kontroll og kan slutte hvis ting blir ubehagelig. I virkeligheten har man null kontroll, og det hele dreier seg mer om vold enn om sex.

Håper virkelig ingen menn er så dumme i huet at de tror voldtekter er mindre grusomme bare fordi mange kvinner har sexuelle fantasier om voldtekt.

• Liker 4
Skrevet

Når man fantaserer om noe så er det jo faktisk også noe man kunne tenkt seg å oppleve..man hadde opplevd det litt pirrende hvertfall. Kan dere gi meg ett eksempel på en annen "fantasi" som man ikke ønsker å oppleve i virkeligheten slik at jeg bedre kan forstå dette skillet..?

Kanskje jeg skal gå ut å voldta kvinner nå da. Bare uten vold..da er det vel noe dere ikke har noe særlig imot

Gjest Raindrops
Skrevet

Når man fantaserer om noe så er det jo faktisk også noe man kunne tenkt seg å oppleve..man hadde opplevd det litt pirrende hvertfall. Kan dere gi meg ett eksempel på en annen "fantasi" som man ikke ønsker å oppleve i virkeligheten slik at jeg bedre kan forstå dette skillet..?

Kanskje jeg skal gå ut å voldta kvinner nå da. Bare uten vold..da er det vel noe dere ikke har noe særlig imot

Det er mer skremmende at du ikke klarer å se skillet mellom fantasi og virkelighet, enn at kvinner fantaserer om voldtekt.

• Liker 6
Gjest alille
Skrevet

Argh, jeg får gjenta meg selv her også (hvorfor ikke bare diskutere dette i den andre tråden???): Jeg fantaserer om voldtekt, ikke om playrape. Men det er et HAV av forskjell på fantasier, og hva jeg drømmer om å oppleve. Jeg ønsker på ingen måte å bli voldtatt, og jeg blir forbanna og lei meg når jeg hører om voldtekter i virkeligheten. Hadde jeg blitt voldtatt på ordentlig hadde jeg ikke blitt opphisset, men redd og ødelagt. I fantasiene mine er jeg også redd, men kroppen min reagerer ikke med frykt i virkeligheten mens jeg fantaserer - den reagerer med å bli opphisset. Frykten og total mangel på makt tenner meg - i fantasien.

At folk skal fortelle meg at det er playrape jeg tenner på irriterer meg - jeg finner playrape totalt uinteressant!

• Liker 2
Skrevet

fantasi er ikke noe man tenker på fordi man misliker det vel? Så forklar skillet mellom fantasi og virkelighet i dette tilfellet med å gi ett annet eksempel på en fantasi som man ikke ønsker å oppleve i det hele tatt..

Gjest alille
Skrevet

Neineinei - du har jo misforstått fullstendig!?! Noen fantasier ønsker man å realisere, men ikke alle. Å tro det er faktisk på grensen til skummelt!

Jeg fantaserer bl.a. om at jeg og kjæresten har en BDSM session med mange andre jenter. Det ønsker jeg ikke å gjennomføre, da jeg hadde blitt gal av sjalusi. I fantasien trenger jeg derimot ikke å plages med teite følelser. Jeg fantaserer også om å bli brukt av mange menn (frivillig, ikke voldtekt). Det ønsker jeg heller ikke å gjennomføre da jeg hadde følt meg billig og brukt etterpå. Jeg kan fantasere om needle play, men i virkeligheten er det helt uaktuelt da jeg blir svimmel bare av å se på.

Det er trist med mennesker som har et så snevert syn på grensen mellom fantasi og virkelighet. :(

• Liker 3
Gjest alille
Skrevet

fantasi er ikke noe man tenker på fordi man misliker det vel?

Jo, noen fantasier kan være sånn. Hvis du sliter med å forstå det så burde du IKKE på noe som helst vis prøve å vite hva andre fantaserer om, for da kan du ende opp med å gjøre noe direkte farlig.

Skrevet (endret)

jeg tror ikke fantasier er basert på noe man ikke ville følt seg (hvertfall tildels) pirret av om det skjedde i virkeligheten, selv om..og jeg presiserer SELV OM man ikke ønsker å oppleve det i virkeligheten. Når jenter fantaserer om å bli voldtatt er det dermed rimelig å dra den konklusjonen at jenter ville følt seg tildels pirret av en voldtekt (om de fantaserer om det), på tross av at helhetsopplevelsen ville vært negativ og kunne satt varige spor mentalt. Det i seg selv er jo ganske oppsiktsvekkende i må jeg si

Endret av libius
Gjest Vampen
Skrevet

jeg tror ikke fantasier er basert på noe man ikke ville følt seg (hvertfall tildels) pirret av om det skjedde i virkeligheten, selv om..og jeg presiserer SELV OM man ikke ønsker å oppleve det i virkeligheten. Når jenter fantaserer om å bli voldtatt er det dermed rimelig å dra den konklusjonen at jenter ville følt seg tildels pirret av en voldtekt (om de fantaserer om det), på tross av at helhetsopplevelsen ville vært negativ og kunne satt varige spor mentalt. Det i seg selv er jo ganske oppsiktsvekkende i må jeg si

Og jeg tror du tar grådig feil. Fantasier nettopp det, fantasier. De er trygge, fri for ansvar og konsekvenser. Du lager rammene, setter grensene og kan gjemme dem for deg selv. Slik er ikke virkeligheten. Voldtekt i virkeligheten er skremmende, brutalt og på ingen måte pirrende.

Jeg er enig med de andre her, jeg er overrasket over at du ikke ser skillet.

• Liker 4
Skrevet

Det som er oppsiktsvekkende, er at du ignorerer svarene fra kvinner som faktisk har disse voldtektsfantasiene - og tror du kjenner seksualiteten deres bedre enn de gjør selv.

Jeg har aldri fantasert om voldtekt forresten, men jeg klarer likevel utmerket godt å se skillet mellom virkelighet og fantasi.

• Liker 5
Gjest alille
Skrevet

jeg tror ikke fantasier er basert på noe man ikke ville følt seg (hvertfall tildels) pirret av om det skjedde i virkeligheten, selv om..og jeg presiserer SELV OM man ikke ønsker å oppleve det i virkeligheten. Når jenter fantaserer om å bli voldtatt er det dermed rimelig å dra den konklusjonen at jenter ville følt seg tildels pirret av en voldtekt

Vet du, det du sier her er bare skremmende og sykt. Jeg håper du holder deg langt unna seksuelle relasjoner hvis du skal legge egne tolkninger til grunn i stedetfor andres ord, når det gjelder andre mennesker. Kom ikke her og fortell meg hva jeg finner pirrende av virkelige opplevelser, det er bare bullshit fra ende til annen. Overlat synsinga til profesjonelle, eller lytt til det mennesker sier til deg fremfor å innbille deg ting.

Det er ikke mange dagene siden jeg så en voldstektsscene på film, og jeg kan skrive under på at ikke en eneste liten del av meg fant det pirrende, rett og slett fordi det ikke var min fantasi.

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

fantasi er ikke noe man tenker på fordi man misliker det vel? Så forklar skillet mellom fantasi og virkelighet i dette tilfellet med å gi ett annet eksempel på en fantasi som man ikke ønsker å oppleve i det hele tatt..

Jeg tenker aspergers eller autisme.

Gjest Katten.
Skrevet

Og Raindrops sin signatur passer meget godt inn her.

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Det som er oppsiktsvekkende, er at du ignorerer svarene fra kvinner som faktisk har disse voldtektsfantasiene - og tror du kjenner seksualiteten deres bedre enn de gjør selv.

Jeg har aldri fantasert om voldtekt forresten, men jeg klarer likevel utmerket godt å se skillet mellom virkelighet og fantasi.

+1.

Jeg har heller ikke hatt voldtektsfantasier, men jeg blir verken sjokkert over fantasien eller sliter med å se skillet mellom fantasi og virkelighet. Og jeg er i grunn veldig glad for at jeg ikke har opplevd alle fantasiene mine i virkeligheten. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...