Nigella Skrevet 23. desember 2003 #1 Del Skrevet 23. desember 2003 Kommer du til å ringe/kontakte noen i jula som du ellers har liten og ingen kontakt med? Noen som du vet er ensomme i jula? Jeg skal ringe ei grandtante imorgen. Vi har kontakt noen få ganger pr år på tlf (bor pokker i vold fra hverandre). Hun er enke og har lite av egen familie i live. Koselig dame som er glad for en telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicoline Skrevet 24. desember 2003 #2 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg har heldigvis ingen av mine nærmeste så langt borte at jeg ikke kan ta turen innom. Idag har jeg vært hos tanten min - i morgen skal jeg på sykehjemmet og besøke noen andre familiemedlemmer ... Kan aldri feire jul uten å ha vært på besøk hos disse og i visshet om at de skal feire julen med noen i familien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 24. desember 2003 #3 Del Skrevet 24. desember 2003 Har nettopp sendt 20 julesms til mine venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 24. desember 2003 #4 Del Skrevet 24. desember 2003 Ja, men ikke noen jeg ikke har kontakt med ellers... Jeg ringer de jeg bryr meg om når jeg kommer på det - jul eller ikke jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 25. desember 2003 #5 Del Skrevet 25. desember 2003 Nei, men besøkte bestefaren min i dag. Veldig koselig. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå