Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Vel, der er jeg uenig. Dersom ingen responderer på usakligheter vil debatten ikke skli ut til det ugjenkjennelige - DET er nemlig grusomt irriterende! Det er rett og slett ikke noe særlig rom for små ordkriger med anonyme drittslengere uten å havne i et tap/tap-forhold.

Dersom ting går for langt har vi heldigvis moderatorer som skal ta seg av det. Hvorvidt denne funksjonen fungerer optimalt kan imidlertid diskuteres.

Som sagt:

Man trenger ikke å komme med motsvar eller å lage en krangel ut av det der og da. Denne tråden er foreksempel en måte å gjøre det på.

Jeg synes det blir for dumt å bare tenke "næss, dette er internett det forandrer seg aldri". Ingenting forandrer seg med slike holdninger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Om du er 15 år passer kanskje toppforumet bedre for deg.

De frekkeste brukere på et forum er som regel ikke 15 åringer. Det er folk som er godt voksne.

Jeg er jo selvfølgelig er drittsekk på dette forumet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Frekke ABer er rett og slett frekke fordi de har en dårlig dag eller et dårlig liv, og behøver å ta sin surhet utover andre. Det kan godt være at personen som kommenterte så frekk ang hore-festen var misunnelig. Sånn er det rett og slett. Nettet er fullt av sure anonyme.

Sure ABer avslører seg selv som tapere. :) Vi hyggelige ABer er annerledes.

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Man trenger ikke å komme med motsvar eller å lage en krangel ut av det der og da. Denne tråden er foreksempel en måte å gjøre det på.

Jeg synes det blir for dumt å bare tenke "næss, dette er internett det forandrer seg aldri". Ingenting forandrer seg med slike holdninger.

Skjønner hva du mener, men i det øyeblikket du blir provosert og svarer, har du jo gitt næring til "trollet"..

Og jeg er også enig med deg at ingenting forandrer seg med slike holdninger, men så er det engang sånn at selv om dagens "nettgenerasjon" potensielt kunne løst "problemet" kommer det stadig nye brukere til som lar seg provosere og som selv provoserer?

Er ingen utpreget pessimist, men jeg ser den onde sirkelen her..

Skrevet

Les en gang til hva Raindrops skriver.

Funksjonen fungerer ganske ok den - men det må jo rapporteres. Man kan ikke forvente at alle moderatorer skal få med seg alt alltid.

Det jeg svarte på var hennes første innlegg, ikke det påfølgende. Selvsagt kan man lage egne tråder om dette, men har det virkelig noen gang blitt bedre av den grunn? Man vil alltid finne frekke folk på anonyme forum, og det vil alltid være klaging på dem. Som regel fører det til at en tråd blir totalt ødelagt av denne typen småkrangling og usakligheter som topper hverandre. Ved å ignorere korte, provoserende utspill kan man hindre dette.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...