lenny Skrevet 23. desember 2003 #1 Del Skrevet 23. desember 2003 hei allesammen i KG ønsker dere alle en riktig god jul og ett godt nyt år vil samtidig minne dere på hva som er viktig å huske på i julen. ring eller besøkj en som er ensom,det er en flott julegave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 23. desember 2003 #2 Del Skrevet 23. desember 2003 Det var en fin oppfordring---jeg skal tenke på hvem jeg kan besøke og sender herved oppfordringen videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. desember 2003 #3 Del Skrevet 23. desember 2003 ... sender den videre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 23. desember 2003 #4 Del Skrevet 23. desember 2003 ... sender den videre ... Du kan ikke sende den videre hvis du ikke oppfyller løftet selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2003 #5 Del Skrevet 23. desember 2003 God Jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 24. desember 2003 #6 Del Skrevet 24. desember 2003 God Jul til alle sammen! Håper de som har mulighet til dette, gjør det! Sitter faktisk litt småtrist og ser ut vinduet. Masse regn og vind. Tenker på de som ikke har det så bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 24. desember 2003 #7 Del Skrevet 24. desember 2003 God jul til alle sammen! Vi skal riktig nok ikke besøke noe som er alene i jula, men vi har invitert noen til oss i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 24. desember 2003 #8 Del Skrevet 24. desember 2003 God jul! Skal som sagt ringe grandtanta mi litt utpå dagen! (Jeg greide selvfølgelig å starte en tråd om samme tema....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå