Steinar40 Skrevet 18. januar 2012 #42 Skrevet 18. januar 2012 Går bedre nå. Det meste går over med et skrik.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #43 Skrevet 18. januar 2012 Det meste går over med et skrik. Og gode venner.
Steinar40 Skrevet 18. januar 2012 #44 Skrevet 18. januar 2012 Og gode venner. Joda, det hjelper sikkert litt det også. Ihvertfall hvis man er kvinne og prater med vennene sine om saker og ting. Tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #45 Skrevet 18. januar 2012 Joda, det hjelper sikkert litt det også. Ihvertfall hvis man er kvinne og prater med vennene sine om saker og ting. Tenker jeg. Ja, både gutte- og jentevenner. Merker at kompisene mine kommer med mye bedre råd, enn jentevenner som fort kan bli litt "naaw " (selv om det er godt det også). Kompisene mine er mer som; "Du er bedre enn dette, skjerp deg".
Steinar40 Skrevet 18. januar 2012 #46 Skrevet 18. januar 2012 Ja, både gutte- og jentevenner. Merker at kompisene mine kommer med mye bedre råd, enn jentevenner som fort kan bli litt "naaw " (selv om det er godt det også). Kompisene mine er mer som; "Du er bedre enn dette, skjerp deg". Ja, mannfolk er ofte mer praktisk orienterte vettu. Ikke så mye følelsesliv.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #47 Skrevet 18. januar 2012 Ja, mannfolk er ofte mer praktisk orienterte vettu. Ikke så mye følelsesliv. Ja...mulig det. Men trenger fortsatt litt tid, slikke sårene, fikse selvrespekten min, og heve hodet og se fremover. Har fått mer inspirasjon til å gjøre ting fremover. Håper denne følelsen holder seg og at jeg ikke havner på bunn igjen.
Steinar40 Skrevet 18. januar 2012 #48 Skrevet 18. januar 2012 Ja...mulig det. Men trenger fortsatt litt tid, slikke sårene, fikse selvrespekten min, og heve hodet og se fremover. Har fått mer inspirasjon til å gjøre ting fremover. Håper denne følelsen holder seg og at jeg ikke havner på bunn igjen. Fordelen er ihvertfall at det er helt opp til deg selv. Du kan ta den tiden du trenger. Poenget med livet er å lære.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #49 Skrevet 18. januar 2012 Fordelen er ihvertfall at det er helt opp til deg selv. Du kan ta den tiden du trenger. Poenget med livet er å lære. Ja, det er vel det. Jeg har fått en liten 'kick' av det han gjorde. Han drar til en annen dame - jeg tenker jeg er da bedre enn henne, hans tap. Jeg ser meg i speilet og smiler. Jeg har lyst å gjøre så mye nå. Bare for å vise at jeg er helt OK uten han.
Steinar40 Skrevet 18. januar 2012 #50 Skrevet 18. januar 2012 Ja, det er vel det. Jeg har fått en liten 'kick' av det han gjorde. Han drar til en annen dame - jeg tenker jeg er da bedre enn henne, hans tap. Jeg ser meg i speilet og smiler. Jeg har lyst å gjøre så mye nå. Bare for å vise at jeg er helt OK uten han. Smart. Gi faen i hele han!
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #51 Skrevet 18. januar 2012 Jeg vet. Jeg ser frem til jeg kan se tilbake og bli småflau over hvor dum jeg var, å se/gjøre/høre ting som minner meg om han men som ikke trigger noen følelser. Og bare nyte det. At jeg er over det. 2
SollidoX- Skrevet 5. mars 2012 #52 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Her er en liten oppdatering så langt : Vi har pratet veldig mye i det siste å fått oppklart en del misforståelser og han har sagt at han ønsker å være sammen med meg. Siden han har vært her de siste to ukene (pga jobb) så har vi truffet hverandre nesten hver dag å de gangene vi ikke kan møtes så snakker vi en del på telefon eller SMS istedet. Han har til og med invitert meg hjem hos seg (og foreldrene) sine i påskeferien. Jeg ser at jeg har overreagert og overanalysert en del fra første gang vi hadde møttes. Nå så ser det iallefal ut som om ting endelig faller på plass for meg (og oss ) edit: glemte å huke av AB Endret 5. mars 2012 av SollidoX-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå