Gå til innhold

Dra på date utenbys

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

min siste virkelig snille og gode kjæreste traff jeg på nett. Vi snakket på web cam i 3 mndr. før vi traff hverandre. Han tok fly og kom og besøkte meg i min by. Vi hadde planlagt at han skulle være her en uke, så det lå mye spenning i luften. da han steg ut av flybussen sa det bare *pang!* :yvonne: Den uka, og neste 6 mnd. var fantastiske! Vi måtte gjøre det slutt fordi ingen av oss hadde mulighet til å flytte på oss. Savner han litt innimellom, selv om dette er 4 år siden. *sukk*

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg noterte meg tilfeldigvis at han skrev mye med en dame på Facebook. Jeg sjekket ut profilen hennes, hun hadde åpen vegg, og der ser jeg at han poster bilder og videoer, og selv om de virker som kun venner så er det noe der som jeg synes skurrer litt.... Han flørter ikke åpenlyst, men mye av det han skriver til henne og mye av den samme 'interne humoren' vi har har han visst med henne også.

Ja, jeg følte et lite stikk av sjalusi der, iom at han de skriver sammen mye, mens jeg og han snakker sammen kanskje annenhver dag og det i bare 15 minutt av gangen maks.

Men, samtidig så ble hele greien en turn off. Skal definitivt revurdere denne turen. Ingenting av det han har sagt til meg betyr noe 'spesielt' om du skjønner, når andre jenter får høre (noe av) det samme. Og det her er bare det jeg har lest offentlig, jeg vet ikke hvordan de prater sammen privat.

:sukk: Ja, sånn kan det gå, folkens.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så utrolig knust nå. Følelsesmessig.

Det er mange som har sagt de liker meg og som viser interesse og gir meg oppmerksomhet - bra gutter- men det at jeg ikke fikk han ene her, det plager meg og jeg finner meg selv i å sammenligne alle med han. At flere andre gutter viser meg interesse og sier at de har følelser for meg og vil treffe meg betyr ingenting for meg nå.

Dette er noe dritt... :tristbla:

Skrevet

Jeg er så utrolig knust nå. Følelsesmessig.

Det er mange som har sagt de liker meg og som viser interesse og gir meg oppmerksomhet - bra gutter- men det at jeg ikke fikk han ene her, det plager meg og jeg finner meg selv i å sammenligne alle med han. At flere andre gutter viser meg interesse og sier at de har følelser for meg og vil treffe meg betyr ingenting for meg nå.

Dette er noe dritt... :tristbla:

Ta tiden til hjelp.

AnonymBruker
Skrevet

Ta tiden til hjelp.

Skulle ønske tiden kunne gå fortere.

Uansett hva jeg gjør, og uansett hva jeg prøver fokusere på, og uansett hvor gøy jeg har det med venner, så er han alltid i tankene mine.

What's wrong with me?

Skrevet

Skulle ønske tiden kunne gå fortere.

Uansett hva jeg gjør, og uansett hva jeg prøver fokusere på, og uansett hvor gøy jeg har det med venner, så er han alltid i tankene mine.

What's wrong with me?

Tja, det bare blir sånn noen ganger. Inntil det går over av seg selv. Med tiden.

Skrevet (endret)

Jeg har truffet en fyr på nettet, men han bor i en annen by (jeg tar fly dit). Jeg tenkte å reise dit en helg og treffe han, men jeg har ingenting annet å gjøre der enn å nettopp treffe han...Det har ikke jeg sagt til han, siden det vil virke kanskje litt 'desperat' å reise til et sted for så å sitte alene på et hotell når han er opptatt med sine ting, og så få treffe han kanskje utover kvelden en gang i et par timer, eller noe. Jeg har sagt at jeg skal treffe noen venner av meg, sånn at jeg virker litt mindre 'desperat'.

Needless to say, så er jeg mye mer hypp på han enn omvendt.

Burde jeg reise, eller droppe det? Enn hvis kjemien ikke er der, og han ikke liker meg så godt til å fortsette å date meg, what to do then? Jeg føler det er litt risky, og veldig uvant meg å reise helt til en annen by for en date som kan hende ikke fører noe videre...

Sorry, skrev litt raskt her uten å se det siste innlegget ditt. Kjipt at det ikke gikk veien - du finner noen andre! :)

Endret av Sarafina
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, skrev litt raskt her uten å se det siste innlegget ditt. Kjipt at det ikke gikk veien - du finner noen andre! :)

:tristbla:

Skrevet

Jeg fant ut at jeg reiser likevel, han har vært veldig ivrig på å møte meg,og vil treffe meg hele den dagen jeg skal være der. I tillegg skal jeg noen andre ærend der, så det blir ikke å bare være aleine på en ukjent plass.

Jeg får gi det en sjanse. Men jeg har null forhåpnnger, slik at jeg ikke blir skuffet.

Kan holde dere oppdatert på åssen det går.

Skrevet

Litt sen oppdatering, men here it goes:

Jeg traff han og det ble full klaff. jeg var helt i skyene. Alt føltes helt perfekt.

Holde hender. Være sammen hele tiden. Sove sammen. Prate sammen til lenge på natt. Han kalte meg søte ting. Han var utrolig søt mot meg. Og han gjentok flere ganger hvor spesielt dette var for han.

Men jeg hadde rett i mine mistanker. Jeg er ikke den eneste han holder på med. Enda jeg fant det ut (uten å gå nærmere inn på det).

Han sier han ikke skjuler noe, men da jeg spurte om denne andre jenten så nektet han og hldt fast på at det kum var en veninne, enda jeg har lest at han har omtalt henne som noe av det beste som har hendt han i livet hans. Enda han hadde sjansen å være ærlig og si han ikke følte likedan eller like mye som meg så sa han heller at han gjengjeldte følelsene mine. Enda jeg vet det ikke stemmer. Jeg skjønner ikke hvorfor han vil la meg tro det er noe der når det ikke er det.

Jeg dro hjem tidligere enn jeg skulle, jeg satt 5 timer på flyplassen og ventet på flyet og bare gråt. Helt ødelagt. Jeg gikk inn på nærmeste do og spydde, jeg ble fysisk dårlig.

Jeg visste jeg kom til å brenne meg, men i det minste prøvde jeg.

Skrevet

:klemmer:

Nå vet du i det minste at han er en løgnaktig drittsekk, og heldigvis fant du ut dette nå, før du kastet bort mer tid på ham.

Glem ham nå, og gå videre. Du kommer garantert til å finne en annen, en som er bedre. :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstår bare ikke hva vitsen er å la meg tro det er noe der, da vi mest sansynlig ikke vil sees igjen på veldig mange måneder.

Ofg alle de tingene han sa....lyver han for den andre dama også? Eller er jeg bare en 'fritidssyssel' til han får treffe hun andre dama?

Jeg skjønner det bare ikke.

Skrevet

Jeg forstår bare ikke hva vitsen er å la meg tro det er noe der, da vi mest sansynlig ikke vil sees igjen på veldig mange måneder.

Ofg alle de tingene han sa....lyver han for den andre dama også? Eller er jeg bare en 'fritidssyssel' til han får treffe hun andre dama?

Jeg skjønner det bare ikke.

Han er en drittsekk dersom han holder på med to samtidig og ikke er åpen/ærlig om det, og om han ikke bruker deg for sex, bruker han deg kanskje som egoboost, "pauseunderholdning"/fritidssyssel, el.

Jeg ville forsøkt å bare akseptere at han er uærlig, uten å bruke mer energi på å spekulere i hvorfor, siden han allerede har gjort seg selv uaktuell som kjærestemateriale.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fatter bare ikke alt det man kan få seg til å si som man ikke mener. Og når han på en måte fikk det han ville av meg, hvorfor la meg gå rundt og tro det var noe der i ettertid? Han kunne bare latt meg gå og sagt han ikke hadde følelser lenger, eller noe, istedenfor å oppføre oss som et par og få meg til å føle meg spesiell. Jeg fatter ikke hvorfor man skal lyve om slikt.

Ja, jeg får gå videre. Det her er virkelig noe av det teiteste jeg har gjort. :balltre:

Jeg får prøve å tenke at han gikk mer glipp av noe enn jeg gikk glipp av noe. Men jeg føler meg såret og faktisk litt bitter med tanke på hvor fint de to har hatt det og vil ha det sammen fremover ut ifra de samtalene jeg har sett. Og bildene.

Jeg håper at det finnes noe som heter karma...

Skrevet

Jeg fatter bare ikke alt det man kan få seg til å si som man ikke mener. Og når han på en måte fikk det han ville av meg, hvorfor la meg gå rundt og tro det var noe der i ettertid? Han kunne bare latt meg gå og sagt han ikke hadde følelser lenger, eller noe, istedenfor å oppføre oss som et par og få meg til å føle meg spesiell. Jeg fatter ikke hvorfor man skal lyve om slikt.

For å prøve å holde deg på gress.

Fornuftig å innse dette.

Skrevet

For å prøve å holde deg på gress.

Fornuftig å innse dette.

Jeg har insett det og gjort det nødvendige som enhver i min situasjon burde gjøre.

Men jeg går rundt fra å prøve å ikke bry meg og kanskje til og med virke likegyldig til å plutselig kjempe mot tårene på plasser der jeg helst ikke vil det, som i butikken, bussen eller blant folk generelt.

Jeg håper dette går over snart...

• Liker 2
Skrevet

Fattig trøst, men det er bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på noe du IKKE gjorde.

Kanskje det er lettere å få ham ut av hodet nå, enn FØR du møtte ham? Nå slipper du ihvertfall å gå rundt og lure på hvordan det kunne vært dersom du aldri tok sjansen og møtte ham...

Håper det går fort over! :klemmer:

Gjest "gjest"
Skrevet

Du trenger å treffe en annen fyr SNART. Det sier seg selv.

Skrevet

Jeg skulle på jobb i dag tidlig, men måtte ringe inn og si at jeg var syk. Jeg våknet i morges og begynte å grine bare. Jeg klarer ikke komme meg ut og fungere som vanlig. Kom meg opp for å spise frokost. Begynte grine rett etterpå igjen. Skjønner ikke hva som skjer med meg.

Skal til ei venninne i kveld og være hos henne. Håper ikke jeg bryter sammen helt der også.

Skrevet

Jeg skulle på jobb i dag tidlig, men måtte ringe inn og si at jeg var syk. Jeg våknet i morges og begynte å grine bare. Jeg klarer ikke komme meg ut og fungere som vanlig. Kom meg opp for å spise frokost. Begynte grine rett etterpå igjen. Skjønner ikke hva som skjer med meg.

Skal til ei venninne i kveld og være hos henne. Håper ikke jeg bryter sammen helt der også.

Life's a piece of shit when you look at it!

Best å ikke se så veldig nøye etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...