AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har truffet en fyr på nettet, men han bor i en annen by (jeg tar fly dit). Jeg tenkte å reise dit en helg og treffe han, men jeg har ingenting annet å gjøre der enn å nettopp treffe han...Det har ikke jeg sagt til han, siden det vil virke kanskje litt 'desperat' å reise til et sted for så å sitte alene på et hotell når han er opptatt med sine ting, og så få treffe han kanskje utover kvelden en gang i et par timer, eller noe. Jeg har sagt at jeg skal treffe noen venner av meg, sånn at jeg virker litt mindre 'desperat'. Needless to say, så er jeg mye mer hypp på han enn omvendt. Burde jeg reise, eller droppe det? Enn hvis kjemien ikke er der, og han ikke liker meg så godt til å fortsette å date meg, what to do then? Jeg føler det er litt risky, og veldig uvant meg å reise helt til en annen by for en date som kan hende ikke fører noe videre...
Steinar40 Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Needless to say, så er jeg mye mer hypp på han enn omvendt. Med denne informasjonen så finnes det bare ett svar, og det er NEI, dropp det. Avstandforhold krever uansett MYE av begge. Er omtrent like fornuftig som russisk rulett. 1
Tropic Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 For det første: Har dere bestemt dere for en date? Eller har dere funnet ut at dere kanskje skal treffes om han rekker det/ikke finner på noe bedre/om det passer seg slik?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Med denne informasjonen så finnes det bare ett svar, og det er NEI, dropp det. Avstandforhold krever uansett MYE av begge. Er omtrent like fornuftig som russisk rulett. Jeg vet... Hvorfor utsette meg for det hvis jeg faktisk ender opp med å like han enda mere, for så å bare dra hjem igjen og mest sannsynlig ikke møtes igjen.. Men, ah...jeg føler jeg bare må få sett han og bare se om kanskje det er noe der. Er vel helt håpløst å tenke slik. Jeg er så dum noen ganger.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 For det første: Har dere bestemt dere for en date? Eller har dere funnet ut at dere kanskje skal treffes om han rekker det/ikke finner på noe bedre/om det passer seg slik? Slik jeg har fått med meg så skal vi treffes når han har tid, men jeg vet ikke om det er en date. Vi har aldri brukt ordet 'date' om noe, men kino + middag høres jo ut som en date for meg. Og han har vist interesse og kalt meg søt og slikt.
Steinar40 Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Jeg vet... Hvorfor utsette meg for det hvis jeg faktisk ender opp med å like han enda mere, for så å bare dra hjem igjen og mest sannsynlig ikke møtes igjen.. Men, ah...jeg føler jeg bare må få sett han og bare se om kanskje det er noe der. Er vel helt håpløst å tenke slik. Jeg er så dum noen ganger. Du bestemmer deg selvfølgelig selv, men jeg hadde ihvertfall ikke giddet å reise for å treffe en som ikke var minst like interessert i å treffes. Sånn, da har jeg sagt mitt og min mening om dette.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #7 Skrevet 3. januar 2012 Du bestemmer deg selvfølgelig selv, men jeg hadde ihvertfall ikke giddet å reise for å treffe en som ikke var minst like interessert i å treffes. Sånn, da har jeg sagt mitt og min mening om dette. Nei, ikke jeg heller, derfor jeg sitter og revurderer det hele. Det er helt uvant meg. Jeg bør kanskje droppe det hele, finne på en unnskyldning og mest sannsynlig ikke se fyren igjen. 1
Tropic Skrevet 3. januar 2012 #8 Skrevet 3. januar 2012 Jeg hadde ikke giddet!! Men OM du skulle bestemme deg å dra: Først og fremst må dere ha en fastsatt plan, ikke noen "om han har tid", dere må bestemme dere for klokkeslett og kalle det en date. Om du drar uten dette ender du sannsynligvis opp alene på hotellrommet med en sms tikkende inn på mobilen "Rekker ikke i dag dessverre, du får kose deg med vennene dine, kanskje vi rekker det neste gang du er i byen." 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #9 Skrevet 3. januar 2012 Jeg hadde ikke giddet!! Men OM du skulle bestemme deg å dra: Først og fremst må dere ha en fastsatt plan, ikke noen "om han har tid", dere må bestemme dere for klokkeslett og kalle det en date. Om du drar uten dette ender du sannsynligvis opp alene på hotellrommet med en sms tikkende inn på mobilen "Rekker ikke i dag dessverre, du får kose deg med vennene dine, kanskje vi rekker det neste gang du er i byen." Ja, vi kommer nok sikkert bestemme oss for et klokkeslett når det nærmer seg den dagen jeg skal reise dit. Jeg tviler ikke på at han ikke vil dukke opp. Er etter det som bekymrer meg litt; hvis han ikke er interessert i noe romantisk forhold eller noe annet enn vennskap, så blir jeg sittende på hotellet mitt i 2 dager og....ser i veggen? Er jo litt rart å omgås en person som man er på knærne etter, men der han ikke gjengjelder noe av de samme følelsene tilbake.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #10 Skrevet 3. januar 2012 ...etter å ha lest -denne- (<-- link) tråden så er jeg enda mere usikker på hvorvidt det er en god ide å reise dit. Frykter noe ala dette kan skje...
jita Skrevet 3. januar 2012 #11 Skrevet 3. januar 2012 Huff den tråden er bare skummel. Håper virkelig han ikke gjør det samme. Men sjekk hvor sent du kan avbestille reisen, da har du litt tid til å sjekke om han kanskje har følelser
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #12 Skrevet 3. januar 2012 Huff den tråden er bare skummel. Håper virkelig han ikke gjør det samme. Men sjekk hvor sent du kan avbestille reisen, da har du litt tid til å sjekke om han kanskje har følelser Hvordan da? Han har sagt han liker meg,og at han savner meg de dagene vi ikke prater. Når vi har kommet inn på prat om følelser osv så har han sagt at han liker ikke å sette ord på følelser... Whatever that means. Jeg mener at man må treffes og se hverandre på ekte for å finne ut hvorvodt det er noen ting der eller ikke, det er veldig vanskelig å finne ut slikt gjennom en skjerm. Men hva angår meg så er jeg ganske så betatt (eller kanskje forelsket?).
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #13 Skrevet 3. januar 2012 Slik jeg har fått med meg så skal vi treffes når han har tid, men jeg vet ikke om det er en date. Vi har aldri brukt ordet 'date' om noe, men kino + middag høres jo ut som en date for meg. Og han har vist interesse og kalt meg søt og slikt. MAnge som sier og gjør ting for å havne i buksa på deg. De trenger slett ikke mene noe med det. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #14 Skrevet 3. januar 2012 Du får bestemme hva du vil selv, men ikke ha for høye forventninger, så slipper du i hvert fall å bli skuffet. Jeg hadde i hvert fall ikke tatt meg bryet å reise på den måten. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #15 Skrevet 3. januar 2012 MAnge som sier og gjør ting for å havne i buksa på deg. De trenger slett ikke mene noe med det. Jeg vet det. Men så har han lagt litt effort i å vise interesse (uten å gå nærmere inn på hva, selv om det har dabbet av litt i det siste). Jeg har ikke opplevd at gutter som bare vil ha et ligg legger så mye effort i det, med tanke på at jeg bor i en annen by og han har utrolig mange andre jenter å velge å vrake mellom. Han er veldig attraktiv og ut ifra FB-profilen hans så har han kontakt med mange fine jenter (han sier de er venninner, men jeg vet ikke om det er noe mer der). Hvorfor jobbe for å kun få meg til sengs når han har andre å velge og vrake mellom? Jeg er ikke naiv på slikt, og jeg har ikke gitt han noen forhåpninger om sex når vi møtes, og jeg vet at han ikke er den typen til å ligge på første 'date'.
Tropic Skrevet 3. januar 2012 #16 Skrevet 3. januar 2012 Men om du drar dit bare for å møte han, hvorfor skal du da være der i 2 dager? Da kan du jo komme samme dag som daten er og dra tidlig neste dag.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #17 Skrevet 3. januar 2012 Men om du drar dit bare for å møte han, hvorfor skal du da være der i 2 dager? Da kan du jo komme samme dag som daten er og dra tidlig neste dag. Ja det tenkte jeg også, men enn om han vil treffes dagen etter også da?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #18 Skrevet 3. januar 2012 Men om du drar dit bare for å møte han, hvorfor skal du da være der i 2 dager? Da kan du jo komme samme dag som daten er og dra tidlig neste dag. Ja det tenkte jeg også, men enn om han vil treffes dagen etter også da?
*Vilje* Skrevet 4. januar 2012 #19 Skrevet 4. januar 2012 Selv om du liker han nå, er ikke det en garanti for at du har samme inntrykket etter at du har møtt han. Har en venninne som gjorde det samme. Hun hadde veldig god kjemi med en nettdate på chat og telefon. Daten hennes møtte henne på flyplassen og allerede i bilen på vei til hotellet hennes hadde hun bestemt seg for å dra fortest mulig hjem igjen. Han ga rett og slett et annet inntrykk IRL enn på nett og telefon og kjemien var definitivt ikke der. Men man bør jo våge litt for kjærligheten så hvorfor ikke ta en tur (om du synes et avstandsforhold er greit). Men jeg hadde basert det på dagstur om mulig. Hvis han virkelig er interessert i å møte deg får dere det til. Å tro at han vil møte deg to dager etter hverandre synes jeg er en smule optimistisk, da må det i tilfelle være full klaff fra begges side på første date.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #20 Skrevet 4. januar 2012 Jeg tok en sjanse å møte min kjære som bodde på andre siden av landet etter å ha blitt kjent på nettet. Men da var det avklart at begge var interesserte og vi hadde snakkes mye over skype og sånn først for å bli best mulig kjent. vet ikke om jeg hadde turt å dra hvis jeg ikke følte jeg kjente han såpass godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå