Gjest Best Skrevet 3. januar 2012 #21 Skrevet 3. januar 2012 (endret) RPH? Nei! Ikke RPH, men kjærlighetshåndtak Endret 3. januar 2012 av Best
Vera Vinge Skrevet 3. januar 2012 #22 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har normalt en BMI på ca. 20, og vil omtale meg selv som slank. Nå er jeg høygravid, så ting blir jo litt annerledes, men merkelig nok føler jeg meg fortsatt slank. Jeg har ærlig talt ikke oversikt over hvor mye jeg har gått opp i vekt i graviditeten, men det er nok ikke så mye. Så jeg har håp om komme tilbake i noe som ligner før-gravid-vekt. Men proporsjonene er jeg mer spent på. Jeg har hatt samme vekt og kroppsform siden jeg kom i puberteten, så det vil nok bli rart å registrere at magen (antar jeg) aldri vil bli like flat som før og slike ting. Jeg har for øvrig aldri gjort noe bevisst for å holde meg slank, men trening, generell bevegelse, naturopplevelser og et sunt kosthold er noe som alltid har vært naturlig for meg. Sikkert mye fordi det er noe jeg har med meg hjemmefra, da jeg vokste opp i en typisk kjernesunn familie.
Gjest snoopy_93 Skrevet 3. januar 2012 #23 Skrevet 3. januar 2012 Vil du definere din kropp som slank? - Ja. Hadde ikke sagt neitakk til å legge på meg litt, men det funker ikke -.-
Gjest Cosette Skrevet 3. januar 2012 #24 Skrevet 3. januar 2012 BMI på rundt 19. Ja, jeg er slank. Trives godt med det, har både pupper og rumpe.
sjøhest Skrevet 3. januar 2012 #25 Skrevet 3. januar 2012 Jeg er vel slank/tynn. Veier 42 kg og er 160 høy. Skulle gjerne lagt på meg 5-10 kg, på de rette stedene vel å merke.
Djungelvrål Skrevet 3. januar 2012 #27 Skrevet 3. januar 2012 BMI på 21 men ser ikke på meg selv som spesielt slank, passelig men litt slapp i fisken. Må begynne å trene...
Gjest Linnea 5 Skrevet 14. januar 2012 #30 Skrevet 14. januar 2012 Ja, og jeg er veldig takknemlig og heldig for det jeg har fått.
Surriball Skrevet 14. januar 2012 #31 Skrevet 14. januar 2012 Ja, jeg er slank, og folk er veldig flinke til å kommentere det. Er ikke helt fornøyd selv da, ønsker meg mer muskler og flatere mage. Egentlig kunne vi flytta det som ligger på magen litt lenger opp, nemlig til puppene! Men har alltid vært en pingle, et beinrangel, pipestilk, petite, you name it. Veier sikkert en del kg mer enn da jeg var 18, og er litt for glad i sjokolade.
Gjest scorpius Skrevet 14. januar 2012 #32 Skrevet 14. januar 2012 Jeg har en bmi på cirka 17,5. Kunne gjerne gått opp noen kilo...
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2012 #33 Skrevet 14. januar 2012 Ifølge denne tråden er man visst slank bare hvis man har BMI på under 22...
Gjest Best Skrevet 14. januar 2012 #34 Skrevet 14. januar 2012 Ifølge denne tråden er man visst slank bare hvis man har BMI på under 22... Er vel ingen som påstår det? Man er normalvektig opp til 25 bmi, normalvektig er vel ikke nødvendigvis det samme som slank?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #35 Skrevet 14. januar 2012 Ifølge denne tråden er man visst slank bare hvis man har BMI på under 22... BMI på 22 er da normalvektig. Slank er 18,5 til 20.
Tullamore Dew Skrevet 14. januar 2012 #36 Skrevet 14. januar 2012 Vet ikke hva jeg veier eller hva BMI'en min er, men jeg er godt trent og slank, ja.
Eudyptula Skrevet 14. januar 2012 #38 Skrevet 14. januar 2012 Jeg er slank, BMI sier jeg er undervektig, så jeg kunne godt hatt noen flere kilo, men jeg prøver å være fornøyd med det jeg har.
Rainbow Skrevet 14. januar 2012 #39 Skrevet 14. januar 2012 BMI på 22 er da normalvektig. Slank er 18,5 til 20. Altså.....eh...nei. Det er ikke sånn at man bare er slank hvis man er undervektig eller såvidt over på normalvekt. Å være undervektig er ikke sunt! Jeg har BMI på 22 og vil absolutt anse meg selv som slank. Er da slank om man fint kommer inn i str 36! Man kan være normalvektig og samtidig slank. Normalvektig betyr jo bare at man ikke er sykelig tynn. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #40 Skrevet 14. januar 2012 BMI på 22 er da normalvektig. Slank er 18,5 til 20. Hva slags BMI er det du sikter til da? For jeg kan love deg at jeg hser folk på treningssenteret som sprenger den slankhetsskalaen din der glatt uten å ha et gram for mye fett på kroppen. Det er lenge siden jeg slutta å bry meg om hva jeg veier, eller hva den såkalte BMI'en min er, for jeg er ikke interessert i å taste inn høyde og vekt på en nettside når den nettsiden bare går utfra at de kiloene du har for mye er fett, og ikke eventuelle muskler, vann, eller hva som måtte være der. Er mye mer interessert i målebånd for å si det sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå