Gå til innhold

For lite? (julegaver til samboern)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har så elendig samvittighet nå.

Har ikke god råd denne mnd, så har bare kjøpt en fin, strykefri skjorte og en deodorant (fra parfymeri) i samme merke som aftershaven til samboeren min.

Synes dere det er for lite?

(Vet at han ønsket seg skjorte.)

Jeg skulle så gjerne gitt ham mye mer... :cry:

Ikke er gavene særlig personlige heller. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns ikke du skal fokusere på hvor mye penger du bruker på ham - er det ikke viktigere at dere er sammen da? :wink:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere er samboere og du har dårlig råd, så er han mest sannsynlig klar over det selv, og har kanskje dempet forventningene litt fra før?

Ellers er det jo masse du kan gi bort som ikke koster penger da:

-gavekort på massasje (fra deg)

-gavekort på yndlingsmiddagen din

Bruk fantasien!

Ellers så synes jeg det er fine gaver du har allerede 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Blir han ikke fornøyd med de gavene, fortjener han ingenting!

For meg handler ikke Julen først og fremst om å gi/få masse, dyre og flotte gaver, men om å ha det hyggelig sammen med dem jeg er glade i. En liten gave er jo selvfølgelig hyggelig å få og gi, men det er det mellommenneskelige samværet som virkelig betyr noe. Synes folk er alt for opptatte av gaver, pynt, mat og slike materielle overfladiske ting, og for lite opptatt av de mellommenneskelige relasjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden skulle det være for lite? Det er tanken som teller, og når han ønsker seg ny skjorte så..... Har også gitt sambis 'bare' en skjorte til jul et år, men det var mitt påfunn, og den var svart og kul og han ble kjempefornøyd!

Hos oss er det sånn at ett år kan jeg finne en skjorte, en genser, en jakke el et eller annet klesplagg som ikke koster all verden. Han er ikke flink til å kjøpe seg klær selv, og blir alltid, alltid fornøyd med det jeg kommer med (han stoler på min sikre smak) :briller: Et annet år, som ifjor, fant jeg på å kjøpe elektronisk dart som var kanskje tre ganger summen av hva jeg hadde tenkt å spandere, men akkurat da hadde jeg LYST til å kjøpe det, og derfor ble det sånn! Ser ikke på pengene, men på hva jeg finner som passer akkurat der og da.....

Kjøp en fin skjorte og en god deodorant du! Syns det er en fin presang, og han blir garantert glad....siden det er fra deg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...