Gå til innhold

Paranoid frykt for muslimer


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott da :)

Kristendommen er en mye mindre skremmende religion enn det Islam er. Er ikke selv kristen, men syns de ti bud er fine å leve etter. Islamske lover og regler er derimot gjennomsyret av ondskap.

Ps: Jeg var forresten ikke redd Islam før jeg leste Koranen, før noen kaller meg uvitende og paranoid.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Så flott da :)

Kristendommen er en mye mindre skremmende religion enn det Islam er. Er ikke selv kristen, men syns de ti bud er fine å leve etter. Islamske lover og regler er derimot gjennomsyret av ondskap.

Ps: Jeg var forresten ikke redd Islam før jeg leste Koranen, før noen kaller meg uvitende og paranoid.

Ta og les Bibelen spesielt det gamle testamentet den er like voldelig som koranen

f.eks i bibelen står det at om du går med 2 typer plagg så skal du steines til døde. Og mye annet skremmende

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta og les Bibelen spesielt det gamle testamentet den er like voldelig som koranen

f.eks i bibelen står det at om du går med 2 typer plagg så skal du steines til døde. Og mye annet skremmende

Jeg liker ikke jødedommen heller jeg da. Alle som syns det er greit å skjære i sitt barn for Gud er syke, syke mennesker.

I det nye testamentet står det at det man skal følge den nye, ikke den gamle, med mindre man er jødisk. Derfor sier jeg at kristendommen er mindre voldelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta og les Bibelen spesielt det gamle testamentet den er like voldelig som koranen

f.eks i bibelen står det at om du går med 2 typer plagg så skal du steines til døde. Og mye annet skremmende

Takk og pris for at du står for sanheten. :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og pris for at du står for sanheten. :takke:

Det ene idiotiet forsvarer ikke det andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ene idiotiet forsvarer ikke det andre.

Han har det rett, har du lest det han sa, jeg forsvarer ikke noen blindt, trenger du vers eller sitat i fra bibelen så kan jeg komme med den, vent bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trist at det finnes religiøse mennesker i 2012.

Det er fint at det fins troende mennesker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har det rett, har du lest det han sa, jeg forsvarer ikke noen blindt, trenger du vers eller sitat i fra bibelen så kan jeg komme med den, vent bare.

Jeg tviler ikke på at det står mye sludder i bibelen, men det står jaggu mye sludder i koranen også. Som jeg sa, det ene idiotiet forsvarer ikke det andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint at det fins troende mennesker da?

Nei, jeg tror på opplysning. Jo flere troende mennesker, jo færre opplyste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjernet. Phaedra,mod

Det er tydelig at du ikke fattet det jeg sa. Jeg sa at bibelen og koranen er like ille begge to, sludder og sprøyt fra ende til annen.

Og kildene dine bekrefter det.

Vi har hatt fem hundre år med sekularisering i Europa. Kristendommen har blitt skjøvet fra skanse til skanse - heldigvis. Problemet med islam er at innvandringen fra den muslismke verden har ført til en religiøs oppblomstring i Europa. Det er synd, veldig synd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KG. Der du finner flere nordmenn som har lest koranen enn noe annet sted i kongeriket Norge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at du ikke fattet det jeg sa. Jeg sa at bibelen og koranen er like ille begge to, sludder og sprøyt fra ende til annen.

Og kildene dine bekrefter det.

Vi har hatt fem hundre år med sekularisering i Europa. Kristendommen har blitt skjøvet fra skanse til skanse - heldigvis. Problemet med islam er at innvandringen fra den muslismke verden har ført til en religiøs oppblomstring i Europa. Det er synd, veldig synd.

Jeg ser dagen i dag er kristendommen like stor problem, se på barnemishandling, kirke tjenere, som vodtar i kirke,Katoliske prester som voldtar barn, og andre ting. Ektremister finnes i alle milijøer.

Endret av lady GaGa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Er trist at det finnes religiøse mennesker i 2012.

Det er ingenting galt og være religiøs. Så lenge du ikke er fanatisk og fundamentalsitisk.

Personlig er jeg ikke religiøs. Men jeg har ingenting i mot at folk er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Corto Maltese

Jeg tviler ikke på at det står mye sludder i bibelen, men det står jaggu mye sludder i koranen også. Som jeg sa, det ene idiotiet forsvarer ikke det andre.

Jeg forsvarte ikke koranen det jeg sier er at bibelen er like ille som koranen.

Men for deg så er vel det det samme som og forsvare koranen.

Og jeg vil heller være en idiot som har peiling. En en smart person som ikke har peiling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Nei, jeg tror på opplysning. Jo flere troende mennesker, jo færre opplyste.

Det er tull jeg kjenner nok av religiøse mennesker som er like opplyste som ikke religiøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tull jeg kjenner nok av religiøse mennesker som er like opplyste som ikke religiøse.

At religiøse mennesker er opplyste er en oksymoron.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...